Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan matkustanut ulkomaille yksin?

Vierailija
19.07.2009 |

minne ja oliko kiva reissu? mietin että pitäskö

lähteä yksin jonnekkin reissuun kun mies ei pääse, ei ole lomaa hänellä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kyllä nuorempana ja ennen lapsia. Muun muassa ERtelä-Amerikkaan useampaan kertaa, Kolumbiaan, Ecuadoriin, Brasiliaan. On olleet hyviä reissuja. OOn ollut yksin myös kaupunkilomilla Euroopan kaupungeissa esim. Lontoossa. saa tehdä mitä itse haluaa, kun matkustaa yksin. toisaalta välillä voi olla tylsää, kun ei ole ketään jakamassa kokemuksia.

Vierailija
2/11 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kivaa oli.

Tosin silloin olin nuori, perheetön ja seikkailumielinen.

Edelleenkin lähtisin, jos saisin lapset jonnekin hoitoon siksi ajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kysymys.

Vierailija
4/11 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kivaa jos on ostosreissu, saa tulla ja mennä kuten haluaa. Viikonloput jees, viikoksi en lähtisi.

Vierailija
5/11 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin matkustaessa on ikävää ainoastaan se ettei ole ruokailuseuraa. Koen, että yksin aterioivaa katsotaan pitkään iltaisin. Siksi valitsen aina huoneistohotellin, jossa on jääkaappi ja voi itse laittaa suurimman osan aterioista. Lounasaikaan on helppo istahtaa kahvilaan syömään yksinkin.

Yksinäisillä matkoilla olen käynyt enimmäkseen Puerto de la Cruzissa joka on lomakohde mutta myös oikea kaupunki. Siellä ei ole pelkästään lapsiperheitä vaan on totuttu aikuisiin ja yksinäisiinki matkustajiin. Samoin kaupunkikohteita voisi harkita mutta niissähän harvemmin on huoneistohotelleja. Tosin esim. New Yorkissa on monissa hotellihuoneissa pienoiskeittiö.

Olen käynyt yksin lomilla lähinnä talvisin, kun kaamosmasennus iskee ja tarvitsen lisää valoa, mutta muu perhe ei pääse lähtemään.

Vierailija
6/11 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattelin että matkustan jonnekkin tappamaan itseni. No en menny ja tässä näppäilen :)

Vierailija
7/11 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kai siten itskein sitten uskaltaa lähteä Tuhkolmaan yksinkin.Kovasti tekee mieli mennä.

ap.

Vierailija
8/11 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydä yksinkin ulkona syömässä iltaisin, ei kukaan varmaan katso pitkään. Mukavaa ja rentouttavaa matkaa!

Vierailija
9/11 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi kettaa Thaimaahan, ja kerran Kreikkaan-elämäni parhaimmat kokemukset...yksin tutustuu paremmin paikallisiin, ja sitä kautta pääsee kokemaan jotain erikoista!

Vierailija
10/11 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

töihin ulkomaille ja suomalaisesta työpaikastani sittemmin työmatkoille ulkomaille kylläkin. Minäkin arastelin yksin reissaamista aiemmin, mutta nykyisin esim. työmatkoilla kyllä nautin täysin rinnoin tästä ylhäisestä yksinäisyydestäni. Kun vapaa-aikaa jää, ei tarvitse tehdä kompromissejä, vaan voin tehdä tasan sitä, mikä milloinkin hotsittaa.

Vierailija
11/11 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholman matkasta. Olisi ihana kävellä omaan tahtiin vanhassa kaupungissa sekä shoppailla.

Illalla löhöäisin hotellihuoneessa lueskellen ja popsien jotakin hyvää tai katselisin telkkarista jotakin hyvää ohjelmaa tai sitten voisin mennä leffaan.