Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko ystäväsi sanoa sinulle näin? "Onpas rouva turvonnut!"

Vierailija
07.07.2009 |

Käytiin eilen ystäviemme luona kylässä. Olen raskaana 18:lla viikolla. Mahan on ihan normaalikokoinen, kuten myös minä itse. Vajaaseen kuukauteen emme ole näiden ihmisten kanssa nähneet ja kaverini heitti heti alkuun tuommoisen kommentin.

Joku varmaan nyt pistää tämän hormoinien piikkiin, mutta minä kyllä loukkaannuin tuosta kommentista. Mun mielestä jos kaveri laittaa johonkin lauseeseen lisän Rouva, niin siinä on vittuilun makua, nimenomaan tuollaisessa lauseessa. Ja Turvonnut.. ei siitäkään mitään kovin hyvää mielikuvaa raskaana olevasta naisesta tule, etenkään kun ei oikeasta turvotuksesta ole kyse.

Ehkä yritti huumorilla joo, mutta en ikinä sanoisi kenellekään noin edes vitsinä. Naureskellen voisin sanoa, että on maha kasvanut tai jotain semmoista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oikeasti olisi turvotusta varmaan sanoisivat jotain "voi ei oletpa turvoksissa, tuntuuko ihan kamalalta"

Vierailija
2/4 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan eräs miespuolinen ystäväni voisi sanoa näin. Luultavasti sanookin kun parin viikon päästä tavataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan tarkoittaa "hei, sun raskaus alkaa näkyä!"

Vierailija
4/4 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin raskaana. Tarkoittaisivat sillä vain ja ainoastaan sitä, että raskaus alkaa näkyä. Ja on minulla pari naispuolistakin kaveria, jotka noin voisivat sanoa. En loukkaantuisi asiasta, vaikka itse muotoilisin asian toisin.