Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin meidän seksielämä on kadonnut? Mitä mun pitäis tehdä, että edes joskus sais?

Vierailija
19.07.2009 |

Mitään seksiin viittaavaa (jos aamu, ilta, kauppajono jne pusuja ei lasketa) ei ole ollut sitten pikkukakkosen syntymän (kohta 2kk). Pari viikkoa synnytyksen jälkeen, heti kun jälkvuoto loppui, aloin vihjailla, että voitais kokeilla... Mutta ei mitään!

Olen palautunut synnytyksestä hyvin. Olen jopa vähän pienempi kuin ennen raskautta. Muutenkin ihan viehättävä, myös miehen mielestä, ainakin mitä eilen rannalta palatessa autossa totesi (olin hänen mielestään kiistatta rannan parhaimman ja seksikkäimmän näköinen nainen).

Useana iltana molemmat lapset on nukkuneet ja me oltu hereillä, joten tilaisuus on ollut. Mutta mies haluaa vaan kattoa telkkaria. Ja mikä pahinta toiselta puolelta olohuonetta kun mä! Kun pyydän, niin raahautuu sohvalle, muttei mitenkään reagoi rapsutteluihini.

Muutamana päivänä olen jo suoraan sanonut, että illalla voitas vähän sekstailla, mutta ei mitään!

Mitä hittoa mun pitäis tehdä? Toisesta naisesta ei ole kyse, sen tiedän, miehellä kun on arvomaailma kohdallaan, eikä aikaa pettää vaativan ja stressaavan työn ja kotikuvioiden vuoksi (tekee nyt lähes kaikki kotityöt, siivooja meillä sentään käy, kun mä en saa niitä tehtyä vauvan ja 4-v kanssa).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaativan ja stressaavan työn ja kotikuvioiden vuoksi (tekee nyt lähes kaikki kotityöt,

Kuten itsekin sanot..

Vierailija
2/5 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan varmaan stressistä ja väsymyksestä johtuu. Mutta kun miehen työ ei ole mihinkään muuttunut, eli se stressi on ollut vuosia olemassa ja tulee jatkumaan varmaan eläkeikään. En ihan niin kauaa jaksais tätä selibaattia. Eli vinkkejä miten tän sais katkaistua ennen kun molemmat totutaan seksittöään suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule sitten kertomaan, mitä vastasi.

Vierailija
4/5 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin oma mieheni...

Meillä tehoaa se kun olen kuin en haluaisikaan, mutta kuitekin ovelana tyttönä pyllistelen mukamas vahingossa tiukoissa farkuissa tms. :) Mutta jos suorapuheisempana ehdottelen seksiä niin harvoin tärppää. Mies ilmeisesti haluaa olla itse aloitteen tekijä. Mikä kyllä vituttaa aina välillä... :( Varsinkin kuin meillä minä haluaisin useammin seksiä kuin mies.

Vierailija
5/5 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy että kun Mies ei halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän