Hassua kun tuossa Antti Tuiskun "juuret"-videossa ei ole yhtään puuta! ev
Kommentit (10)
mutta mun mielestä ne istuttaa puun symbooliksi ja sen kasvamista yms. seurataan. Olis voinu kuvata siinä kasvavaa puuta alusta alkaen.
Lopussahan siinä näytetään animoitu puu joka kasvaa.?
Kumminkaan läheskään kaikki jotka biisin kuulevat, eivät samalla näe videota.
Big deal?
ja kyseinen kappale ei kerro puusta vaan Antti Tuiskun omista juurista. Laulussakin lauletaan "Mun juuret" eikä "puun juuret".
Laulun puu joka on istutettu, on metafora (jos osaan edes sanaa oikein käyttää, tuli nyt vain mieleen) Kappale on siis tehty omista juurista ja taimi josta kasvoi puu joka vahvistuu niissä maailman tuulissa, tarkoittaa itsetuntoa.
Laulun puu joka on istutettu, on metafora (jos osaan edes sanaa oikein käyttää, tuli nyt vain mieleen) Kappale on siis tehty omista juurista ja taimi josta kasvoi puu joka vahvistuu niissä maailman tuulissa, tarkoittaa itsetuntoa.
Olen samaa mieltä! ja siinähän lauletaan "Mun juuret" eikä "Puun juuret" niinkuin usein virheellisesti luullaan! Ja Antti itse kertoi tuon Summerissa 7.8. kun oli siellä vieraana! Kirjoittakaapa YouTubeen Antti Tuisku Summerissa 7.8. osa 1 niin voitte kuulla itse, tai no sen Antti kertoo osa 2:ssa, mutta kannattaa katsoa myös tuo osa 1!!! Ja valitkaa ne videot, joiden laittaja on imitaattori, koska ne ovat parhaat ja niissä on paras laatu!!!
että pari muutakin ymmärtää laulun sanoman =)
mut se video on surkee :( ja Antti Tuisku kamalan näköinen,kävis kampaajalla... :(
Laulu itsessään on kaunis ja tarttuva.
suun laulut on kivo ja muuta voikokorja taanitenliikeeitä
PITÄISKÖ HESASTA VIEDÄ PUU NIIN OLIS PARENPI?
EIKÖS SE NYT HOILAA JUURISTA; NIINKUIN VERTAUKSENA NUOREMPAA!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!