Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioliitossa

Vierailija
19.07.2009 |

olevat, uskotko että teidän liitto kestää? Miksi te ette vois kuulua siihen n.puoleen avioliitoista jotka päättyy eroon?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kumpikin kuulutaan jo siihen puoleen, on erottu tahoiltamme.

Mutta sen tosiasian tunnustaminen että olisi tehnyt saman virheen toistamiseen ei mahdu meidän kummankaan ylpeyteen, miehen vielä vähemmän kuin minun. Että yhdessä ollaan vaikka väkisin, loppuun asti.

Vierailija
2/6 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun periaatteena vaan on että yritän niin kauan kuin vain voi eli hautaan asti. mies on ihan samaa mieltä asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee vihille onnesta pinkeenä. Mikä ne sit erottaa?

Vierailija
4/6 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun periaatteena vaan on että yritän niin kauan kuin vain voi eli hautaan asti. mies on ihan samaa mieltä asiasta.

sit hautaan asti katkeroituneina naamat nutturalla ilman seksiä kun periaate on ettei erota vaikkei synkkais sit yhtään.

Vierailija
5/6 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. En kai muuten olisi naimisiin mennytkään. Totuus on, että nykyavioliitoista päättyy puolet eroon ja sit meillä uusperheellisillä vielä 75%. Eli todennäköisyys tämän liiton onnistumiselle on 1/4. Aika näyttää ;-)

Vierailija
6/6 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä muulla mielellä voi olla, jos on aviossa. Tarkoitan siis takaporttien ylläpitämistä...

Olemme molemmat uskossa ja lähteneet leikkiin sillä mielellä, että olemme yhdessä elämämme loppuun saakka. Olemme myös kokeneet yhdessä paljon elämän vastoinkäymisiä ja tiedämme, että toiseen voi luottaa. Olemme käyneet avioliittokursseilla ja ne ovat olleet tarpeen :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi