Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies 29v + 1v miettii; seksiehdotuksen loukkaavuus

Vierailija
16.07.2015 |

Seksiehdotus on monille naisille ikään kuin isku vyön alle, joka on halpamainen temppu miehiltä. Mihin tämä loukkaavuus oikeastaan perustuu? Asialle voi tietysti olla sata yhtä aikaa vaikuttavaa syytä, mutta yksi syy voi olla maailmankatsomusten kohtaamattomuus ja väärät odotukset.

Monesti naiset hahmottavat seksin antautumisena miehelle, oman vartalon antamisena miehen käyttöön objektiksi ja lahjaksi ynnä muuta sellaista. Myös jonkinlainen ajatus vapaaehtoisesta alistumisesta ja miehen ohjattavana olemisesta intiimillä ja haavoittuvalla tavalla on usein mielessä, kun taas esim.ajatus miehen ohjaamisesta ja miehen vaatteiden käärepaperimaisesta riisumisesta on paljon harvemmin mielessä. Koska nainen on tuossa fantasiassa se johdateltava, on se hyvin yksityinen ajatus ja tapahtuma, joka poikkeaa arkielämän toimien itsenäisestä ja vahvasta imagosta ja tuollaisen haavoittuvaisen hetken todistaminen kuuluu sitten vain naiselle ja tarkoin valitulle kumppanille.

Toki myös huomattavan suuri osa miehistä ajattelee asian olevan näin ja varsinkin tuntee asian olevan näin intuitiivisella tasolla, mutta tasa-arvoajattelun myötä älyllinen puoli saa monen miehen hahmottamaan asian toisin. Seksi ei siis olekaan tapahtuma, jossa nainen antautuu miehelle, vaan molemmat ovat yhtä haavoittuvaisia ja subjekteja ja objekteja ja nauttivat toisistaan ilman valtapeliä. Tähän voi liittyä ajatus siitä, että nainen kokee seksuaalisuuden hieman samaan tapaan kuin mieskin; ainoastaan alapää on erilainen. Kun miehen itseluottamus kasvaa ja kasvaa, hän voi myös unohtaa helposti sen, että toisten ja tässä tapauksessa naisten psyyke ei välttämättä kestä samoja asioita ilman kolhiintumista, mutta hän voi helposti olettaa toisten näkevän maailman samalla tavalla kuin hän ja perustelee sen itselleen älyllisesti, mutta älyllinen perustelu ei välity telepaattisesti toisten ihmisten aivoihin ja he eivät myöskään välttämättä pysty rationalisoimaan kielteisiä tunteita pois samanlaisella ajattelulla.

Yksi elämän suurista tragedioista onkin se, että vaikka ihminen rentoutuisi ja tulisi miten avoimeksi ja seuralliseksi vuosien vieriessä, muut ihmiset eivät välttämättä pysty tätä kehitystä arvostamaan ja erilaisen henkilöhistorian omaavat tai nuoremmat sukupolvet jähmettyvät, koska rohkeus ja avarakatseisuus ei ole tarttuva asia, vaan pitää voittaa omilla saavutuksilla ja kokemuksilla.

Kun sitten vapautunut, tasa-arvoajatteleva mies kohtaa näennäisesti liberaalin, mutta sisimmässään herkän naisen, voi syntyä konflikteja, koska samat sanat eivät tuota heidän mielissään samoja mielikuvia. Kun mies ehdottaa hellyyttä ja seksiä, naiselle tulee siis kiusallisia mielikuvia miehelle alistumisesta ja tämä mies ei ole sellainen, jolle hän haluaa itsensä antaa. Tämän seurauksena nainen loukkaantuu ja jopa suuttuu. Miehelle nämä sanat taas tarkoittavat jotakin muuta ja niihin ei liity välttämättä mitään saalistusta tai valtapelejä, vaan oletus siitä, että naiselle tulisi samanlaisia mielikuvia mieleen ja että hänellä olisi samanlaisia tarpeita ja toiveita; että hänen myllynsä lähtisi pyörimään samalla tavalla kuin miehen.

-Mies 29v + 1v-

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. T. Kalervo 66v + 24v + 21v + 19v + 46v.

Vierailija
22/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:51"]

En mä halua jutella, mä vaan haluan, että sä tyydytät mut. Onko tässä jotain epäselvää? t. ch-n

[/quote]Sinulle tuo on tietysti vain leikkiä, mutta minä joudun oikeastikin miettimään, haluatko todella jutella kanssani ja se ei tunnu hirveän hyvältä, kun joku pitää pilkkanaan yksinäistä ihmistä.

Siellä chatissä minä olen, mutta ilmeisesti nyt haluatkin telepatiaa? Leikisti.

-Mies 29v + 1v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v +1v: Oletko koskaan miettinyt, että saattaisit hyötyä kuntouttavasta pienryhmätoiminnasta tai jonkinlaisesta terapiasta?

Vierailija
24/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:14"]

Mies 29v +1v: Oletko koskaan miettinyt, että saattaisit hyötyä kuntouttavasta pienryhmätoiminnasta tai jonkinlaisesta terapiasta?

[/quote]Kaikki on jo tähän ikään mennessä nähty monta kertaa. Haluan onnellista normaalielämää.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
25/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Mies 29v" time="16.07.2015 klo 00:56"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:46"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:44"]

Laita sit jotain sikamageeta ylles, että voit esitellä vartaloasi. t. chattinainen

[/quote]Minulla ei ole webcamia. Olin kyllä tänään hamsteripaidassa baarissa. Olisin halunnut tanssia, mutta jatkuva neekerimusiikin jumputus ja muu epätasaisuus musiikissa johti siihen, että lopulta lähdin, sillä on aikaisia aamuja tiedossa.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Miksi et kirjaudu palstalle nimimerkilläsi? Tietäisimme, että olet aito sinä.

[/quote]No nyt kirjauduin.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Kiitos.

Vierailija
26/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Mies 29v" time="16.07.2015 klo 01:16"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:14"]

[/quote]Kaikki on jo tähän ikään mennessä nähty monta kertaa. Haluan onnellista normaalielämää.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Niinhän me kaikki.

Vierailija
27/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvaa naista seksiehdotukset loukkaavaatkaan. Vain ne suorat yrititykset, joissa ei kysellä vaan toimitaan.

Vierailija
28/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hellyyttä, erotiikkaa tai seksiä pidä pyytää tai anella. Se on mahdotonta ja erittäin huonoa käytöstä uudelta tuttavuudelta tai tutulta kumppanilta/puolisolta. Hellyyttä pitää olla koko ajan suhteessa, koskettelua ohimennen, hiplailua muilta "salassa" pöydän alla, suukko erotessa ja tavatessa, hellä taputus pepulle hyvän vitsin jälkeen, yhteinen suihkuhetki selänpesuineen... Hellyys vaihtuu erotiikaksi ja seksiksi itsestään ja automaattisesti kun kumpikin on sitä mieltä ja sillä tuulella. Sen näkee katseesta, eleistä ja kropan kielestä kun aika on. Oli sitten tavattu ensimmäisen kerran tai oltu naimisissa 25 vuotta (kuten allekirjoittanut). Ap on niin kujalla suhteista ja vastakkaisesta sukupuolesta.

Vierailija
29/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se anto jollekin chatissä? ch-n

Vierailija
30/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Mies 29v" time="16.07.2015 klo 00:58"]

En mä halua jutella, mä vaan haluan, että sä tyydytät mut. Onko tässä jotain epäselvää? t. ch-n

[/quote]Sinulle tuo on tietysti vain leikkiä, mutta minä joudun oikeastikin miettimään, haluatko todella jutella kanssani ja se ei tunnu hirveän hyvältä, kun joku pitää pilkkanaan yksinäistä ihmistä.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Kyllä siitä on leikki kaukana, kun alan chatissä puuhata. t. ch-n

Vierailija
31/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:31"]

[quote author="Mies 29v" time="16.07.2015 klo 00:58"]

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Kyllä siitä on leikki kaukana, kun alan chatissä puuhata. t. ch-n

[/quote]

se meni jo nukkumaan http://www.vauva.fi/keskustelu/4526574/ketju/nainen_23v_1v_miettii_onko_mies_29v_1v_asperger/sivu/1#comment32242454

Vierailija
32/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies 29v + 1v- kohdatessa naisen: http://imgur.com/gallery/ywKbvYj

Vierailija
33/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:28"]

Ei hellyyttä, erotiikkaa tai seksiä pidä pyytää tai anella. Se on mahdotonta ja erittäin huonoa käytöstä uudelta tuttavuudelta tai tutulta kumppanilta/puolisolta. Hellyyttä pitää olla koko ajan suhteessa, koskettelua ohimennen, hiplailua muilta "salassa" pöydän alla, suukko erotessa ja tavatessa, hellä taputus pepulle hyvän vitsin jälkeen, yhteinen suihkuhetki selänpesuineen... Hellyys vaihtuu erotiikaksi ja seksiksi itsestään ja automaattisesti kun kumpikin on sitä mieltä ja sillä tuulella. Sen näkee katseesta, eleistä ja kropan kielestä kun aika on. Oli sitten tavattu ensimmäisen kerran tai oltu naimisissa 25 vuotta (kuten allekirjoittanut). Ap on niin kujalla suhteista ja vastakkaisesta sukupuolesta.

[/quote]

Lisäksi yhteinen paskantaminen ja virtsaaminen on tärkeää. Ja toisen ripulin käyttäminen saippuana.

Vierailija
34/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:28"]

[/quote]Ajattelin enemmänkin baariympäristöä ja sen sellaista. Toki minä tiedän nuo asiat.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
35/41 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mitä häh?

Vierailija
36/41 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lla oli syvällisiä ja viisauden siemenen omaavia pohdintoja, kun vielä tänne kirjoitteli. 

Vierailija
37/41 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju vuodelta 2015.

Vierailija
38/41 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjestas. Et pysty rationalisoimaan seksuaalisen ahdistelun ahdistavuutta

Se että sinä haluat siittää kaiken mikä liikkuu ei tarkoita sitä, että sinä olisit millään tavalla vetävä naiselle. Jos nainen on ihan muissa energioissa, ehdotus viestii miehen täydellisestä tilannetajuttomuudesta ja empatiakyvyttömyydestä. Raiskismeiningit

Pidä se pippeli housuissasi tai mene takaisin metsään, apina

Vierailija
39/41 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko niin, että ap on oman käden kautta lähtenyt? 

Vierailija
40/41 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki reiät käytössä?