Beaver!
Kun nyt olet laittanut alapäästäsi kuvia tänne ja muutenkin kirjoitellut paljon, etkö pelkää/eikö sinua haittaa että sinut tunnistetaan?
Kommentit (13)
Ajaa hirveellä kottero autolla ja mies upouudella. Lapsikin on juuri tuon ikäinen. En kehtaa pyytää et vetäis housut kinttuihin et tunnistaisin sen varmasti.
Ajaa hirveellä kottero autolla ja mies upouudella. Lapsikin on juuri tuon ikäinen. En kehtaa pyytää et vetäis housut kinttuihin et tunnistaisin sen varmasti.
Beaverkin varmasti tunnistaa naapurinsa :)
Siis oikeeti!??!!
Tai onks se laitellu toosan kuvia nettiin.. Olkoon vaik mun naapuri mua ei kiinnosta siltikään!!
Ei minuakaan kiinnosta kuka se on, mutta minua kiinnostaa se, miksi hän ei välitä paljastumisestaan!
Jos minä laittaisin pillukuvani nettiin, en tasan tarkkaan kertoisi mitään itsestäni, mikä voisi paljastaa minun henkilöllisyyteni.
että minkä värinen kotteroni on... ;-)
Voihan se olla että joskus joku tunnistaakin. En sano täällä mitään mikä loukkaisi ketään.
Eli mistä jäisin kiinni? Pukamista?
Pukamista kiinni!!!! xD Sä olet kyllä hauska tyyppi Beaver :D Sulla on ihana kirjotustyylikin. Jatka noin vaan!
ps, onneksi ne pukamat oli sitä sisäänvetäytyvää mallia joten tuskin jäät niistäkään kiinni ;)
että minkä värinen kotteroni on... ;-) Voihan se olla että joskus joku tunnistaakin. En sano täällä mitään mikä loukkaisi ketään. Eli mistä jäisin kiinni? Pukamista?
laksatiivien käyttöä, ettei pukamaongelma karkaa pöksyistä.
Piiverin pillunkarvat eikä pukamat.
Paitsi senkin pitäisi olla nykyään Shaved Beaver ;-)
Naamastani näytän ennemminkin petolinnun peräpeililtä pahimpaan ripuliaikaan.
ainakin jo tunnistanut, mutta on hänen moraalistaan kiinni paljastaako potilaansa nimen netissä.