Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beaver!

Vierailija
18.07.2009 |

Kun nyt olet laittanut alapäästäsi kuvia tänne ja muutenkin kirjoitellut paljon, etkö pelkää/eikö sinua haittaa että sinut tunnistetaan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin jo tunnistanut, mutta on hänen moraalistaan kiinni paljastaako potilaansa nimen netissä.

Vierailija
2/13 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaa hirveellä kottero autolla ja mies upouudella. Lapsikin on juuri tuon ikäinen. En kehtaa pyytää et vetäis housut kinttuihin et tunnistaisin sen varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaa hirveellä kottero autolla ja mies upouudella. Lapsikin on juuri tuon ikäinen. En kehtaa pyytää et vetäis housut kinttuihin et tunnistaisin sen varmasti.

Beaverkin varmasti tunnistaa naapurinsa :)

Vierailija
4/13 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeeti!??!!

Tai onks se laitellu toosan kuvia nettiin.. Olkoon vaik mun naapuri mua ei kiinnosta siltikään!!

Vierailija
5/13 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee vastaan.

-naapuri-

Vierailija
6/13 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan kiinnosta kuka se on, mutta minua kiinnostaa se, miksi hän ei välitä paljastumisestaan!

Jos minä laittaisin pillukuvani nettiin, en tasan tarkkaan kertoisi mitään itsestäni, mikä voisi paljastaa minun henkilöllisyyteni.

7/13 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minkä värinen kotteroni on... ;-)

Voihan se olla että joskus joku tunnistaakin. En sano täällä mitään mikä loukkaisi ketään.

Eli mistä jäisin kiinni? Pukamista?

Vierailija
8/13 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukamista kiinni!!!! xD Sä olet kyllä hauska tyyppi Beaver :D Sulla on ihana kirjotustyylikin. Jatka noin vaan!

ps, onneksi ne pukamat oli sitä sisäänvetäytyvää mallia joten tuskin jäät niistäkään kiinni ;)

Vierailija
9/13 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minkä värinen kotteroni on... ;-) Voihan se olla että joskus joku tunnistaakin. En sano täällä mitään mikä loukkaisi ketään. Eli mistä jäisin kiinni? Pukamista?

Vierailija
10/13 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laksatiivien käyttöä, ettei pukamaongelma karkaa pöksyistä.

Vierailija
11/13 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiverin pillunkarvat eikä pukamat.

Vierailija
12/13 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapään perusteella?

13/13 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi senkin pitäisi olla nykyään Shaved Beaver ;-)

Naamastani näytän ennemminkin petolinnun peräpeililtä pahimpaan ripuliaikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi