G: Kauhein naisennimi näistä rumista:
Kommentit (59)
Tuulikki
Marika
Pälvi
Päivikki
Irma
Justiina
Aune
Tyyne
Tuija
Mirja
Mirjami
Pirkko
Helvi
Saimi
Hellevi
Tuire
Kylli
Kyllikki
Irja
Helli
Lisää jos keksin
ovat epämiellyttäviä. Yhtä lailla 60-luvun alun Päivit, Sarit ja Annet, kuin nykyiset Mineat, Jennat ja Jasmiinat.
rumimmat nimet. terveisin "kaikkia noita omalla luokalla"
Melkein mikä vain nimi muuttuu kauniiksi, jos sitä kuulee tarpeeksi ja sen kantaja on mukava ihminen. Ajatus omasta itsestä täytyy olla jotenkin hukassa jos oma nimi kuulostaa rumalta ja nolottavalta..?
Mun mielestä mikään noista ap:n nimistä ei ole hirveä, mutta itse olen aina inhonnut nimiä Auli ja Aulikki. Ehkäpä pitäisi tutustua johonkin mukavaan Aulikkiin :)
KUULOSTAVAT rumilta.
Voihan ihmiset olla kivoja, vaikka olisi millainen nimi (paitsi kaikki Tarjat, jotka tiedän on ääliöitä harppuja)
siitä että jotkut nimet vaan kuulostavat rumilta. Esim. kamalat nimet Seija ja Anu ovat äänteellisesti ihan kauniita, mutta muuten vaan huonoja. Sirpa, Terhi ja Pirkko taas kuulostavat rumilta. Virve ei niinkään. Terhikki on kaikkein rumin nimihirvitys.
Listaan voisi vielä lisätä Terhin ja Taijan =)
itelläs on ruma nimi
En itsekään ole siitä koskaan pitänyt. Mutta enpä arvannut, että se on näin suosittu inhokkilistoilla.
Terv. Sirpa, joka valitettavasti on vasta 30-vuotias eikä haluaisi nimensä perusteella leimautua keski-ikäiseksi kuikeloksi.
Eihän kukaan ole itse nimeään valinnut, mutta voi oikeasti pahoittaa mielensä, kun löytää sen inhokkilistalta! T. Yksi. jolla ei ole mielestään kaunis nimi, muttei sentään löytynyt teidän listoilta
Eihän kukaan ole itse nimeään valinnut, mutta voi oikeasti pahoittaa mielensä, kun löytää sen inhokkilistalta! T. Yksi. jolla ei ole mielestään kaunis nimi, muttei sentään löytynyt teidän listoilta
mielipideasia. ei tästä tulisi loukkaantua.
Mitä, loukkaannutko? Sehän on vain mielipide.
mielipideasia. ei tästä tulisi loukkaantua.
vaikka ehkä eri syistä. Naapurina p
Tai Tarja Kyllikki ja Sirpa Marjatta.
Ei ehkä tulisi heti kaimoja vastaan pikkutytölle!
muista kaikkein rumin on Päivi.
Muita rumia joita ei vielä kait ole mainittu on Sirkka, Ritva ja Riitta esimerkiksi.
ja vain siksi että hirvittävän pressamme nimi on se. Vihaan siis niin Halosta!!!
Mervi, Seija ja Arja ovat mielestäni paljon pahempia.