G: Kauhein naisennimi näistä rumista:
Kommentit (59)
Raija
Sirpa
Sinikka
Marjatta
HYI. Valitettavasti vaan itse ei voi nimelleen mitään. Tunnen yhden Marjatan, ikää 1v ja kyllä aina säälittää. Miksi ihmeessä vanhemmat on nykypäivänä antaneet noin kamalan nimen lapselleen? No, samaan sarjaan menee ehkä toisen perheen Martti, 2v.
Mutta mullepa sanoi yksi pieni tyttö, että Päivi on ihana nimi, tulee kuulemma päivä ja aurinko mieleen. t. Päivi
te ootte inhottavia ihmisiä.
Säälittävää.
*Sirpa
*Virve
*Tarja?
nämä nyt NIIN rumia ole mutta jos pakko näistä juuri valita niin virve.
Tunnen Sirpan, Tarjan ja Virven itsekin. Kaksi ekana mainittua on mukavia, ihania ihmisiä, jälkimmäinen ei, joten valitaan sitten se.
Hirveitä nimiä on mielestäni esim Pälvi, Raili, Ritva, Rea, Kia, Tuire, Erja, Riitta... Aika R-voittoista siis...
nojoo, sirpa on IHAN KAMALA. hyi.
Mutta mullepa sanoi yksi pieni tyttö, että Päivi on ihana nimi, tulee kuulemma päivä ja aurinko mieleen. t. Päivi
vaikkei mun mielestä ihan kauhein mahdollinen olekaan. Esim. Pirjo tai Raili mun mielestä paljon pahempia.
tunnen niiiiiiiiiiiiiiin monta ihan todella inhottava Sirpaa, että ihan sen vuoksi!
Toinen järkky nimi on Seija!
muuten ehdottomasti MERVI siinä on niin ällö nimi, ettei toista
t.mervi itse
Tarja on kiva nimi ja Virvekin menettelee vaikka on hirvee sekin.
Minkäpä kukaan nimelleen voi, se on kasteessa lahjaksi saatu ja sillä mennään. Ei nimi miestä pahenna. Nyt taitaa eräät vaan pahentaa omaa nimeään...
Reija on kyllä rumin ja hirvein!!
nimistä on minunkin inhokkejani. Olen luullut, että vain minä koen niin, että ovat rumia. Hassua huomata, että ärsyttävät muitakin. Mikä niissä sitten inhottaa? Minulla ei kyllä mikään johdu siitä, että kyseisen niminen ihminen olisi inhottava. Pelkkä nimi on inhottava, ei ihminen. Lisäisin joukkoon vielä Anjan.
jonka luokalla oli aikoinaan monta Sirpaa, Merjaa ja Merviä. Mutta onko Anne paha?
nimikö vai ihan tietty Tuula henkilö?