Mistä juhlava imetyspaita ristiäisiin??
Kaksi viikkoa ristiäisiin eikä mitään juhlavaa vaatetta...!
Kommentit (8)
Tästä verkkokaupasta: http://www.mamamia.fi/category/56-imetysvaatteet.aspx löytyy Boobin imetysvaatteet muita edullisemmin. Myös jotain juhlavamman näköistä mekkoa ja paitaa löytyy Fun Mumilta samaisesta kaupasta.
pientä rajaa, tavalliset juhlavaatteet kiitos
Ne ovat hirveitä. Ristiäisissä mulla oli kotelomekko, jonka riisuin kokonaan kun kävin imettämässä toisessa huoneessa.
Itselläni oli ristiäisissä mekko, jossa oli niskalenkkiyläosa. Kävin vauvamme imettämässä toisessa huoneessa, jossa avasin vaan niskalenkit. Alle kannattaa laittaa rintsikat irrotettavilla olkaimilla (johon saatkin läpinäkyvät), niin otat vaan olkaimen pois ja lasket rintsikat. Toimii, ja on hieno.
riippuu tietty minkä ikänen ja tyylinen olet..
mulla oli pojan ristiäiset vajaa kk sitten ja mä kyllä imetin ennen tilaisuutta ihan tavallinen hm:n imetyspaita päällä...sittejuhlaan vaihdoin mekon (ihan normaalin juhla mekon) ja olin pumpannut pulloon joten sitte kahvitilaisuudessa pystyin olemaan juhla vaatteet päällä ja itse asiassa kummi syötti pojan niin pystyinseurustelemaan vieraiden kanssa...sitte kun "vieraista" suurin osa oli lähteny niin laitoin perus imetyspaidan päälle...mulla nyt ei ollu kun perhe ja kummit paikalla,mutta uskon että ihmiset ymmärtää että lapsi ruokaa tarvii!
itse ajattelin ettei tarvii missää vessassa lapsen kanssa istuu kesken kahvitilaisuuden.mikä musta on törkeempää ku vaikka ois se imetyspaita päällä siellä juhlissa..mutta tapansa kullakin...
Ei varmaan kannata maksaa itseään kipeäksi juhlavasta imetyspaidasta jos sitä käyttää vaan kerran pari. Laita hakuun imetyspaita ja katso mitä löytyy. :)
mulla oli kietaisumekko, jonka alla tavallinen toppi. Siitä sai siis imetysvirityksen.
Jos on liian valju väri, värjää.Osta kangasliimaa tai muuta vastaavaa ja liimaa askarteluliikkestä saatavia "jalokiviä" tms, tai ompele pitsiä vaikka helmaan.