Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia LEIJONAlapsia teillä on?

Vierailija
18.07.2009 |

Meillä on 3 leijonalasta (kaksoset ja yksönen) ja he kaikki ovat kuin suoraan jostain horoskooppi kirjan kuvauksesta. Samoin itse olen leijona ja mies ja myös me ollaan samanlaisia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoääninen. Haluaa hirveästi huomiota. Välillä aika rasittava.

Vierailija
2/18 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin herkkä, kiltti, huomaavainen, viihtyy yksin, ei kaipaa huomiota lainkaan ym.

Täysin perus leijonan vastakohta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastuuntuntoinen, aikaansaava, räiskyvä temperamentti - ja leijonanharjahiuksisto :D

Vierailija
4/18 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten onnistuit kiksauttamaan leijonan kanssa, aika pervo olet

Vierailija
5/18 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän meidän poika on horoskoopiltaan? On syntynyt 17.4.

Itse olen varmaankin jousimies...

Kuka pöllö noihin horoskooppeihin muka oikeasti uskoo? Ei kai kukaan oikeasti luule, että kaikki tiettynä päivänä/ajanjaksona syntyneet ihmiset muka olisivat jollakin lailla samanlaisia?!?! Aivan käsittämätöntä humpuukia.

Vierailija
6/18 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomionhakuinen, temperamenttinen pomottaja mutta toisaalta myös todella hyvä organisoimaan leikkejä ja siksi muiden lasten suosiossa

Vierailija
7/18 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

horoskoopit on leikkiä. Löysää pipoa pikkusen.

Vierailija
8/18 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun tutustuu ihmisiin paremmin, on todella aurinkoinen ja nauravainen, mutta lämpeneminen kestää poikkeuksellisen kauan.

Vierailija
9/18 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vahinkossako vai suunnitelitteko lasten teotkin niin, että ovat leijonia ?

Meidän esikoinen on leijona ja se mitä olen kuvauksia leijonan luonteesta lukenut, niin kyllähän tuossa paljon niitä piirteitä on.

Mitä tuolta Perhe sivuiltakin lasten horoskoopista luin, niin juuri tuollainen meidän leijona on.

Vierailija
10/18 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

leijona-neiti. Rauhallinen, leikkii itsekseen, tykkää piirtämisestä ja askartelusta. halaa ja pussaa vähän väliä, kaupassa saattaa sanoa "anna hali, sä olet niin ihana äiti" - helppo lapsi kaikenkaikkiaan,

Vierailija
11/18 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä, millainen on tyypillinen leijona. Mun tytöllä on valtavan upeat, pitkät ja paksut hiukset, että ehkä se on sitä leijonaa.

Vierailija
12/18 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoset syntyivät 2 kuukautta etuajassa. Mies ja minä ollaan synnytty samana päivänä ja samana vuonna.

Vierailija
13/18 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä molemmat vielä luulevat olevansa maailman napoja ja nauttivat huomiosta, joka kai olis ominaista leijonille.

Vierailija
14/18 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaativa ja helposti kitisevä. On vasta alle vuoden, niin en kauheasti osaa kertoa. On aika omissa oloissaan enemmänkin kuin keskipiste. Härkä-poikani on taas tosi tyytyväinen ja helppo ollut ja on enemmän keskipiste-luonteinen.

Vierailija
15/18 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on on-off -tyyppi. Joko hän on todella hyvällä tuulella ja maailman aurinkoisin tai sitten todella kiukkuinen. Ei tunnu olevan mitään tasaista välimaastoa.

ps. en usko horoskooppeihin

Vierailija
16/18 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on rohkea, todella sosiaalinen, räväkkä, vilkas, elämäniloinen, täynnä energiaa. Ja kuten jonkun tyttö tuossa yllä, on joko maailman hyväntuulisin kaveri tai sitten loputonta kiukkua kärsivä uhmis.

Leijonan erottaa puistossa helposti (tai no, Oinaaseen voi sekoittaa joskus :D). Se on se muksu, joka uhmaa rajojaan (ja tervettä järkeä joskus) ja laskee isojen lasten liukumäestä yksin 1½-vuotiaana ;).

Vierailija
17/18 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan kaksos- ja rapulapsemme ovat huimapäitä.

Vierailija
18/18 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mennään horoskooppileikissä hieman pidemmälle, pitäisi tehdä koko kartta tai ainakin tietää nouseva merkki. Aurinkomerkkihän (se päämerkki) ei kerro yksinään juuri mitään. Aurinkomerkkiä tasapainottaa nouseva merkki, se voi tuoda uusia nyansseja jne. Ja koko kartan avulla saadaan sitten se kokonaisuus eli jokaisesta saadaan "esiin" jokainen piirre tyyliin "Hei! Täähän sopii!" :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän