Mua hävettää imettäminen :S
Tai lähinnä se, että imetin lastani 1v4kk vanhaksi
Kaverini hehkutti miten sai imetettyä vauvaansa todella kauan (4kk)
Valehtelen, että imetin lastani 6kk (oikeasti siis imetin 1v4kk, koska vauvalleni se oli erityisen tärkeää :S
Kommentit (7)
ehkä sun kaveri tarkoitti TÄYSimetti 4kk.
mä imetin mun lapsia (kaikkia) päälle 1v:ksi tyyliin 1v.2kk eipä tuo 1v.4kk ole musta mitenkään erikoinen!! aika "normaali". enneminkin joku 4kk imetys on musta ihmsetyksen aihe jos todella siihen loppui..
Olisin varmaan itsekin imettänyt sinne asti jos olisin onnistunut! Esikoisen kanssa kun meni ihan päin honkia koko homma! Nyt onkin sitten enemmän tietoa niin toivon onnistuvani paremmin tän toisen kanssa. :) Tai edes puolen vuoden ikään niin olen onnellinen!
Olisit ylpeä! Kerro kaikille, kuinka kauan imetit, kehu sillä.
Mua ei harmita mikään muu kuin se, että ympäristön painostuksesta lopetin kuopuksen imettämisen 2-vuotispäiväänsä. Vuoden sen jälkeen hän jaksoi mankua päivittäin, ajatelkaa, koko vuoden, ja edelleen (täyttää nyt 6) jaksaa ihailla tissejäni ja haaveillä tissimaidosta.
Imetin ekaa 1v1kk, hän lopetti itse. Toka vieroitettiin 2-vuotispäivänä ongelmitta, molemmilla kerroilla olin jo raskaana, mikä varmasti helpotti vieroittumista. Kolmonen sen sijaan olisi tarvinnut rinnan turvaa kauemmin, vaikkei tietenkään ravitsemuksellisesti ämmää tarvinnutkaan.
Etää tsemppiä äläkä nyt upeaa imetysaikaasi piilottele!
Mua ei harmita mikään muu kuin se, että ympäristön painostuksesta lopetin kuopuksen imettämisen 2-vuotispäiväänsä. Vuoden sen jälkeen hän jaksoi mankua päivittäin, ajatelkaa, koko vuoden, ja edelleen (täyttää nyt 6) jaksaa ihailla tissejäni ja haaveillä tissimaidosta.
Imetin ekaa 1v1kk, hän lopetti itse. Toka vieroitettiin 2-vuotispäivänä ongelmitta, molemmilla kerroilla olin jo raskaana, mikä varmasti helpotti vieroittumista. Kolmonen sen sijaan olisi tarvinnut rinnan turvaa kauemmin, vaikkei tietenkään ravitsemuksellisesti ämmää tarvinnutkaan.
kaikkia vähintään puolitoista vuotta, mutta harvalle sitä kerron, tiedän, hassu oon...
Meillä oli kuitenkin niin paljon kaikenlaisia stressinaiheita silloin että päätin jatkaa sillä linjalla jolla vauvan sai aina lohdutettua välittömästi, murheesta kuin murheesta. Imetin kunnes lapsi oli 1,5v.
En kertonut asiasta kellekään joka ei suoraan kysynyt, ja seurassa aina syötin muuta ruokaa. Imetin sitten salaa katseilta piilossa.