Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoo minulle vähintään kerran päivässä, että ole hiljaa tai suu kiinni.

Vierailija
17.07.2009 |

Loukkaannunko turhasta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä todella pidän/pidin suuni kiinni kun käskettiin - ja pitkään. Ehkä lapsellista, mutta tajusi viimein, että minä en hyväksy itselleni puhuttavan noin.

Vierailija
2/10 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaisin siihe: "Ulko-ovi on tuolla, jätä avaimet tuohon eteisen pöydälle ennen kuin painat oven perässä kiinni."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut tulokseen, että ilmeisesti puhun niin typeriä että on parempi että olen hiljaa tai vaikenen. Joskus kyllä pahoitan mieleni kuten tänään, kun muidenkin aikana näyttää keskaria tai pyytää sulkemaan suuni.

Vierailija
4/10 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein keksi muuta tilannetta, että ihan päivittäin joku sanoisin noin rumasti... Mutta puhuu rumasti, mutta onko aihetta katsoa myös peiliin?

Vierailija
5/10 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ollaan riidelty (lue: minä olen motkottanut kuin moottoriturpa). Ymmärrän kyllä, että on varmana käynyt hermon päälle ja tiedän olleeni tuolloin raivostuttava akka, mutta olen tehnyt selväksi, ettei mulle puhuta kuin koiralle! Jos ei ukko vaimolleen sanallisesti pärjää, niin ei sitten tartte alata luulemaan, että olis joku oikeus käskeä kuin koiraa...

Vierailija
6/10 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaiusko sun välillä pitää se suus kiinni.

Vierailija
7/10 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suun kiinni, en kyllä enää katsoisi miestä hetkeäkään! Kunnoitus sinuun on ilmeisesti kadonnut, se on alun loppu se suhteessa valitettavasti.

Vierailija
8/10 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoo kun me kerron jotain tarinaa : " ja sitten tapahtui" ja näyttää että nyt tarina junnaa paikalla. Jos ollaan ainoina hereillä mitä sitten jos tarinan kertominen kestää 10 sek pitempään. Ja kun se ei ole ollut junnaamista.

Ei kuulosta pahalta, mutta se on livenä todella nuijan tuntuista ja hän itsekin sen tietää.

Sanoin ekan kerran jälkeen mulle et puhu noin. Kun teki seuraavan kerran, olin että haloo, mähän sanoin jo kerran ettet puhu mulle noin. Kolmannen kerran kun sanoi, mä laitoin ilmoitustaululle lapun 50 euroa. Sanoin joka kerta kun puhut mulle noin, mä saan käyttää itseeni 50 euroa, joka on suoraan sanoen ihan helvetisti meidän päivittäisistä rahoista ja myös käytän sen. Sanoin reilu viikko sitten torstaina tulet ajoissa kotiin ja olet illan lasten kanssa, mä lähden ulos. Eilen sitten lähdin, menin Hartwallin eteen, ostin 50 eurolla lipun Britneyn konserttiin. Laitoin tekstiviestin kun olin päässyt sitään voi mennä tosi myöhään ja olin kotona puolen yön aikaan.

Lapset oli TOSI kateellisia aamulla ja mies murjotti koko yön ja eipä juuri puhunut.

Tähän asti olen käyttänyt rahat syömiseen ystävien kanssa, ostin mm Marimekolta laukun, eli itseni hemmottelemiseen.

Ekan kerran mies jotain marmatti ja mä vaan tyynenä sanoin jos mua mollaat, mä tarvitsen jotain hyvitystä että voin antaa sulle anteeksi.

Voin sanoa että alle 1 kk enää tapahtuu. Suosittelen lämpimästi !

Vierailija
9/10 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut tulokseen, että ilmeisesti puhun niin typeriä että on parempi että olen hiljaa tai vaikenen. Joskus kyllä pahoitan mieleni kuten tänään, kun muidenkin aikana näyttää keskaria tai pyytää sulkemaan suuni.

anteeksi vaan, mutta sun mies on kusipää. No, varmaan tiesitkin sen.

Perheneuvottelu taitaa olla paikallaan ?

Vierailija
10/10 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella itse enää että ois jotenkin "lopun alkua tuollainen"...

Meillä huudellaan ja sanotaan välillä tosi rumasti, siis molemmat puolin ja toisin. Kun riidellään niin sanat paukkuu pahemmin ajattelematta. Ikävä kyllä :(

lepytään NOPEASTI eikä asiasta jää traumoja, temperamentit on vaan mitä on. Tyyliin turpa kiinni saatana. Miten tuon voisi muuttaa, en tiedä? Kun tulistuu niin tulistuu, onneksi meillä tapellaan vaan sanallisesti! Nooh, joskus paukkuu ovet :P

Yhdessä oltu 11-vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi