Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Videokuvauksesta ja -kameroista kiinnostuneita täällä ketään?

Vierailija
17.07.2009 |

Minulla Applen MacBook Pro. Nyt olen halajamassa uutta videokameraa. Tekniikan Maailmassa Canon Legria hf200 sai parhaat arvostelut, mutta on hiton kallis 700 euroa ja vaikeasti saatavilla.

Entä onko kellään Canonin FS200 mallia, joka maksaa noin 300 euroa?

Mieheni ei näist ole kiinnostunut, ja Applen omilla keskustelupalstoilla korkean tason harrastelijamiehet puhuvat kaikenmaailman codeceista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on. Tosin olen käyttänyt vasta vähän aikaa. Ongelmana siinä on tällä hetkellä se, että win movie maker ei tajua sitä sen videoformaattia mpg vai mikälie vaan filmeissä kuuluu vain ääni. Eli, tarvitsisin mpg to avi kääntäjän eli converterin. En ole vielä kelvollista ilmaista löytänyt, paitsi kokeiluversion mikä meni jo umpeen.

Noin yleensä olen tykännyt, se on kivan pieni ainakin verrattuna entiseen tiileskiveen. Siihen saa erillisen mikrofonin kiinni, jos sille on tarvetta. Sitä ominaisuutta ei ole kaikissa pikkukameroissa.

Vierailija
2/4 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri kameroista, siellä ravasin katsomassa minäkin kun kameraa valitsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kallis teräväpiirto hf200 vai halvempi FS200?

Mullakin aikaisemmin sellainen hävettävän iso tiiliskivi.

Hoitaakohan miehet yleensä tallentamisen jne. ? Oma mieheni ei ole pätkääkään kiinnostunut.

ap

Vierailija
4/4 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kameraa, mutta esim. hyvällä zoomilla. Zoom tosin ei sekään ole vielä kunnon kokeeseen joutunut tai en ole päässyt tarkastelemaan jälkeä koneella vielä. Telkkariin kameran saa kyllä suoraan mukana tulevalla johdolla.

Kuinka kukin, minä teen kotivideoita ja jaan aina sukulaisille. Kehuttuja ovat, yksi niksi on käyttää musiikkia aina välillä niissä. Kotikäytössä ei tarvitse maksaa tekijänoikeushommia. Minulla on Movie Magix -ohjelma, mutta se toimii vain vanhassa koneessani, jossa on XP. Vistassani on vain se win movie maker, joten en nyt hetkeen ole tehnyt mitään... Canonin kameran mukana tulee leffanteko-ohjelma, mutta se on mielestäni huono editoimiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän