Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Audi A4 2.0t Guatro!!!!!

Vierailija
17.07.2009 |

Tänään on juhlallinen päivä kun haettiin aamulla kaupasta UUSI AUDI!!! oli nautittavaa ajella kaupungin kautta kotiin jossa ohikulkijat selvästikin ihailivat uutta Audiamme. Pihallakin hiekkalaatikolla mammojen päät kääntyivät auton suuntaan ja suut alkoivat käydä. Taisi siellä kansan tautimme kateus nostaa päätään ;)

Auto on musta, sioilla vanteilla, nahkaisella sisustuksella , ilmastoinnilla ja kaikilla muillakin herkuilla varustettu namu pala. Mahtavaa kun on autoasiat kunnossa ja päästiin rumasta Volvosta eroon!!!

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne on sen oloisia autoja, että se auto ihan huutaa "Kuskini on 55-vuotias!".

Mieluummin vaikka sitten joku Mitsu Lancer Evo tai Subaru Impreza WRX, mutta en tajua miksi tuollainen 50 000 e ja risat pitäis laittaa johonkin edustus-Audiin, kun sillä samalla rahalla saisi jo ihan rivakan menopelin.

Subarut on aivan uskomattoman paskoja autoja

hinnoissa 50% liikaa mallista riippumatta. Mitsuista en tiedä muuta kuin että rumia ovat.

Sulla on sitten joku papparaisten ajotyyli jos et tykkää Subarusta. Ei ne olekaan tehty tien tukkeille jotka cruisailee jollaina avaruuslaivalla. En kyllä paskaksi menisi sanomaan. Jotenkin haiskahtaa, että et ole edes Subarulla koskaan ajanut, ellet sitten jollain farkulla tai perhe-Subarulla, jotka nyt on ihan eri autoja kuin Impreza.

Juu, ja kyllä olen samaa mieltä, perus-Mitsut on rumia. Mutta kai nyt jos jotain autoista tietää, erottaa Imprezan jostain perheautosta?

Olen ajanut paljon erimerkkisillä uusilla autoilla ja onhan noi Audit ihan hyviä, ovat tilavia, mutta myös jotenkin rauhallisia! Liian hienoja...

Itse tykkään sporttisista autoista, jotka on nopeita, sopii ajotyyliin. Ainoa Audi jolla kehtaisin ajaa on kaksiovinen Audi TT, mutta muita Audeja en huolisi! Karseita möhköjä.

automaattivaihteistot niissä on ihan hirveitä (moottori huutaa koko ajan ja vaihteet ei vaihdu, bensankulutusmittari näyttää ikävän totuuden), design on ihan järkky, helvetin rumia laatikoita. Kalliimmissakin versioissa sisustus ruma ja halvan oloinen (vrt. vaikka uusimman mazda 6:n ja imprezan kojelautoja). Ajomukavuuskin on ihan sieltä itsestään kun vertaa vaikka just siihen Mazdaan.

Mut sopii joo suomalaisille hyvin ne autot, kun ovat niin rumia, kukaan ei kato kahta kertaa. En tajua miksei niistä sen hintaluokan kotteroista voi tehdä kivan näköisiä kuten just esim Mazdoista.

Vierailija
42/67 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä varmasti vaihdeta enää toiseen merkkiin. Koskaan. Mitään autoa ei ole yhtä hyvä ajaa kuin Audia, ja lisäksi se on turvallinen, vähäpäästöinen ja hyvännäköinen.

Ja ikää meillä autoilijoilla on 35v. eli ei olla ihan vielä eläkeiässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtöisin Oulaisista =)

Vierailija
44/67 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vaan Nissan Sunny, vuosimallia 1993.

Vierailija
45/67 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edestä ja takaa? Muuten kyllä on varustusta juuri vanteita ym.mutta esim.sellainen kuin parkkitutka puuttuu niiiin monesta uudestakin autosta Suomesta,kun ei ole enää siihen varaa. On niin käsittämättömän helppo parkkeerata kun sellainen autosta löytyy!! Samaten automaatti on kätevä. Ja nahkaverhoilu! Ei tule enää meille kangaspenkkejä.

Lasten oksennukset saa helposti pois nahkapenkeistä.

Mieheni on autoalalla,joten minulla on onneksi helppo autojen suhteen,kun hän tietää niistä kaikki,juuri esim.minkälainen auto kannattaa laittaa jos haluaa toimivan automaattilaatikon ym. =)

Vierailija
46/67 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole Audia, jos kerran toimiva automaattilaatikko pitää olla...

Vierailija
47/67 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa on puhuttu siitä, millaiseen autoon kenelläkin on varaa. Omassa tuttavapiirissä on paljon perheitä, jotka voisivat ostaa 100k€:n auton. Käteisellä. Mutta eivätpä osta.

Vastaavasti taas moni perhe - usein alhaisesti koulutettu, anteeksi nyt vain - ottaa järkyttävän autolainan ja hankkii ihailemansa auton kohottaakseen sosiaalista profiiliaan. Usein nämä merkit ovat näitä lihavien Crocs-mammojen arvostamia Volvoja ja Audeja. Harmaata pullamössöä harmaalle pullamössökansalle.

Meillä on uusi pikkuauto. Tarvittaessa vuokraamme isomman/ajamme taksilla/julkisilla. Huomattavasti tyylikkäämpää, kuin joku käsittämättömän ruma chav-Q7.

Vierailija
48/67 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten asutaan jossain helvatan pakettitaloissa kun ei parempaan ole varaa. Sama se millanen läävä se kämppä on kunhan on hieno auto...

Tässäkin ketjussa on puhuttu siitä, millaiseen autoon kenelläkin on varaa. Omassa tuttavapiirissä on paljon perheitä, jotka voisivat ostaa 100k€:n auton. Käteisellä. Mutta eivätpä osta.

Vastaavasti taas moni perhe - usein alhaisesti koulutettu, anteeksi nyt vain - ottaa järkyttävän autolainan ja hankkii ihailemansa auton kohottaakseen sosiaalista profiiliaan. Usein nämä merkit ovat näitä lihavien Crocs-mammojen arvostamia Volvoja ja Audeja. Harmaata pullamössöä harmaalle pullamössökansalle.

Meillä on uusi pikkuauto. Tarvittaessa vuokraamme isomman/ajamme taksilla/julkisilla. Huomattavasti tyylikkäämpää, kuin joku käsittämättömän ruma chav-Q7.

Vierailija
49/67 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeltään Jenna, joka on unohtanut mennä koulun penkille silloin aikoinaan! =D

Vierailija
50/67 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku maksaa useita kymmeniä tuhansia ylimääräistä siitä että auto on Audi tai vaikka MB kun vähemmälläkin rahalla saa ihan saman ajokokemuksen. Sitäpaitsi jos se halpiskorolla vie luotettavasti pisteestä A pisteeseen B käytännössä ilman vikoja ja ajettaessa pääasiassa taajama-alueella, on kyllä vähäjärkistä edes harkita jotain A8:a tai S8:a. Ymmärtäisin kyllä nuo paremmat autot jossain Keski-Euroopan tai Englannin autobahnoilla joilla oikeasti voi ajella suomalaisittain runsasta ylinopeutta.

Sä et voi ymmärtää mikä nautinto on sillä ajaa. Pikkaen kun kaasua polkasee niin auto on täydessä halutussa nopeudessa. Kulku on tasaisempaa kuin yhdessäkään aikaisemmassani autossa. Ajan päivittäin suht paljon ja auton pitää olla hyvä ja turvallinen, tykkään myös että on kivempi ajaa vähän harvinaisemmalla autolla kuin ihan tavallisella. Toki tiedän että joku volkkarikin voi olla ihan hyvä, mutta mä en sellaista nyt halua ja jos mulla on varaa ajaa vähän kalliimmalla autolla ilman että kärsin rahapulasta, niin miksi en ajaisi?

Elämästä pitää nauttia, en mä rahaa saa täältä mukaani kun kuolen.

En mä vaadi keneltäkään mitään ymmärrystä, mutta kyllä se pistää vähän ihmettelemään jos jotain närästää se millä autolla mä ajan.

Vierailija
51/67 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavisauto mikä tavisauto, vaikka voissa paistaisi.

Vierailija
52/67 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi että ollaan AUDIIMME tyytyväisiä. käytiin just kaupungilla gruisailemassa ja hidastettiin aina näyte ikkunan kohdalla niin nähtiin miltä auto näyttää. Ja kyllä ihan selvästi ohikulkijatkin katsoivat autoamme, vaikka täälä kateelliset väittävätkin tavalliseksi. Ukko vähän nauroi teille kun näytin tätä ketjua...

Niin ja ne vanteet on 18tuumaiset eli isot ja kiiltävät!!!!

Vierailija
53/67 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on pakko olla joku provo? Ei kai noin tyhmiä ihmisiä voi olla olemassa?

Vierailija
54/67 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audiin, tosin 3.0d automatic malliin. Mukavasti kulkee :) T: Audin emäntä

Vierailija
55/67 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne on sen oloisia autoja, että se auto ihan huutaa "Kuskini on 55-vuotias!".

Mieluummin vaikka sitten joku Mitsu Lancer Evo tai Subaru Impreza WRX, mutta en tajua miksi tuollainen 50 000 e ja risat pitäis laittaa johonkin edustus-Audiin, kun sillä samalla rahalla saisi jo ihan rivakan menopelin.

Subarut on aivan uskomattoman paskoja autoja

hinnoissa 50% liikaa mallista riippumatta. Mitsuista en tiedä muuta kuin että rumia ovat.

Sulla on sitten joku papparaisten ajotyyli jos et tykkää Subarusta. Ei ne olekaan tehty tien tukkeille jotka cruisailee jollaina avaruuslaivalla. En kyllä paskaksi menisi sanomaan. Jotenkin haiskahtaa, että et ole edes Subarulla koskaan ajanut, ellet sitten jollain farkulla tai perhe-Subarulla, jotka nyt on ihan eri autoja kuin Impreza.

Juu, ja kyllä olen samaa mieltä, perus-Mitsut on rumia. Mutta kai nyt jos jotain autoista tietää, erottaa Imprezan jostain perheautosta?

Olen ajanut paljon erimerkkisillä uusilla autoilla ja onhan noi Audit ihan hyviä, ovat tilavia, mutta myös jotenkin rauhallisia! Liian hienoja...

Itse tykkään sporttisista autoista, jotka on nopeita, sopii ajotyyliin. Ainoa Audi jolla kehtaisin ajaa on kaksiovinen Audi TT, mutta muita Audeja en huolisi! Karseita möhköjä.

Vierailija
56/67 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audiin, tosin 3.0d automatic malliin. Mukavasti kulkee :) T: Audin emäntä

Mulla kanssa on tuttavaperhe jossa on automaattiaudi, koska emäntä ei suostu ajamaan autolla, jossa on käsivaihteet. Surkea kuski kyllä onkin, että en yhtään ihmettele. Kyllä se on sitten teillä ihan näyttelyauto, eikä mikään ajoauto. Jos tykkää ajaa, kyllä välttelee automaattivaihteita viimeiseen asti, näin on.

Vierailija
57/67 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut ihan käsivaihteinen auto. Ajan paljon työkseni ja kyllähän tämä automaatti on ollut ihan loisto juttu ainakin meille. Sinusta en tiedä mistä tykkäät.

T: Tyytyväinen Automaatti Audin emäntä

Vierailija
58/67 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseiden kääntämiseen meillä on eräs klassikko avoauto :D

Vierailija
59/67 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuin siitä s**tanan bensasyöpöstä ja vaihdoin Mercedeziin...

Vierailija
60/67 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audi on juppiauto, sähkövikainen saksalainen, laadultaan vajonnut lähes opelin tasolle. Onhan se kiva pröystäillä, me ostimme vuosi sitten VW Passat V6 3.2 FSi syncro farkkuna. Että mee köyhä kyykkyyn sillä romu-audillasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi