Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, palvelkaa miehiänne!!

17.07.2009 |

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/televisio.shtml/916573?arstila_pirkko

Ei kai tuossa sinänsä mitään vikaa ole, mutta miksi aina vaatimukset osoitetaan naisille??

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisen ei pidä kulkea mutanaamio kasvoillaan, papiljotit päässään ja rumat alusvaatteet yllään miehen edessä imuroimassa. Sillä tavalla ei nimittäin seksuaalinen jännite säily. Onhan se hauskempaa, että mies näkee naisensa ikään kuin valmiina. En tiedä, mitä feministit tästä sanovat, mutta ei sillä tässä kohdin ole niin väliä", Arstila paukauttaa.

Ikään kuin valmiina....mihin?

Vierailija
2/26 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä jo Raamatussa on kirjattuna.

Mies on vaimon pää, vaimot olkaa alamaisia miehillenne jne.

Eeva tehtiin Aatamin kylkiluusta ja on osa miestään se toimivampi puolisko.

Noilla eväillä mennään lapsuudenkodissani ja liittoa takana jo 55 vuotta.

Itselläni kaksi eroa takana ja en ole piika. Johtuukohan juuri tuosta nämä ongelmani parisuhteissa. Olen päsmäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnioituksesta miestään kohtaan. Samalla tavalla, kuin miehen tulee kunnioittaa naistaan. Mitenkäs se miehen kunnioitus sitten näkyy (konkreettisena tekona)?

Miksi asetelma on AINA niin päin, että NAISEN pitää tehdä asioita miehensä hyväksi ja pitää ymmärtää miestään jne.

Miksi ei koskaan missään luetella MIEHILLE neuvoja siitä, miten pitää naisensa tyytyväisenä?

Vierailija
4/26 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen vanhahatava näkemyksensä. On muuten kaunis nainen!!!

Vierailija
5/26 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun kävin töissä en jaksanut. Nyt tuntuu ihanalta laittaa ruoka valmiikisi hänelle kun hän tulee kotiin töistä. Voi laittaa herkullisen iltapalan yms. Mutta kyllä hän näkee mut kulahtaneissa vaatteissa imuroimassa ja hiukset miten sattuu.. No toivottavasti avioliitto kestää =)

Vierailija
6/26 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kun sitä ajattelee) ovat aina täynnä sitä mitä MIESTEN pitäisi tehdä. Samoin tämän AV:n aloituksista 99% käsittelee sitä mitä MIESTEN pitäisi tehdä toisin tai enemmän.

En siis ihan osta tätä ajatustasi, että naisilta aina vaaditaan. Tämä on taas yksi niitä nykyisen keskustelun tabuja, että naisilta ei saa vaatia mitään.

Vierailija
7/26 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kenen vastuulla on miehen orgasmi?

Vierailija
8/26 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihottuisi jos paplarit päässä, alusvaattesillani imuroisin! ;)

Oma mies tykkää tehdä perheelle ruokaa, mutta vissiin tarttee moinen homma laittaa pisteelle ettei 10 vuoden suhde vaan kaatuisi.

PS. oma äiti palvoi miestä vastaavalla tavalla, ei ollut aikaa sitten lapsille ja erokin tuli. Kuka voitti? No, mies sai ainakin palvelua..

Ymmärrän että 77- vuotias on kasvatettukin tuohon että nainen tekee kodin ja mies hoitaa elannon, mutta kun ei onni rakennu vaan tollasesta. Todella surullista että noin iäkäs ihminen sanelee että naisten kuuluu tehdä noin ja näin.

Vierailija
9/26 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen elää aivan eri maailmassa kuin me nuoremmat. Ei tajua nykyajan miehiä TAI naisia.

Tuli mieleen, kun olimme äitini (55 v.) kanssa koko päivän (n 8 h) poissa kotoa, jossa mieheni oli lasten kanssa. Äiti oli huolissaan, että osaako mies varmasti lämmittää kattilallisen keittoa, jonka olin jättänyt jääkaappiin ja enkö aio soittaa miehelle välillä, kuinka siellä pärjäillään!

Mua vaan nauratti, koska mies on ihan yhtä lailla vastuullinen vanhempi kuin minäkin. Mutta äitini nuoruudessa miehet ovat olleet niin kädettömiä, ettei äiti ole voinut poistua lasten luota paria tuntia pidemmäksi ajaksi...

Vierailija
10/26 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi naisille kannattaa puhua vain siitä, mitä nainen voisi tehdä paremmin.

Itse uskon, että nainen voi suhteessaan paremmin, kun kunnioittaa miestään, eikä holhoa tai halveksi. Liian moni nainen ottaa perheessään sellaisen pomon roolin, eikä anna miehelle edes mahdollisuutta näyttää, että miehenkin tavalla voitaisiin pärjätä, ja hyvinkin.

Minun mieheni tekee hyvää ruokaa ja leipoo, minusta ei ole olennaista se, kuka tekee mitäkin, mutta se on, että mies saa tuntea itsensä mieheksi, ja nainen naiseksi. Omalla tavallaan.

Vierailija
11/26 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, millasia neuvoja lehdissä annetaan. Mitä miesten sitten pitäisi tehdä?

T. se, joka väitti, että vain naisten pitäisi aina "muuttua". Nro 3?

Vierailija
12/26 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kunnioittaminen ja alistuminen eivät ole sama asia. Mä kunnioitan omaa miestäni enemmän kuin ketään muuta miestä, tai ihmistä ylipäätään. Mutta mä olen monissa asioissa pomo meidän perheessä, minkä mieskin myöntää auliisti. Ja pomo mä olen ihan siitä syystä, että olen meistä kahdesta aikaansaavempi ja paremmin perillä perheen asioista. Toisaalta tietyt asiat ovat selkeästi miehen hoidossa. Yhteispelillä onnistuu.

Itse uskon, että nainen voi suhteessaan paremmin, kun kunnioittaa miestään, eikä holhoa tai halveksi.

Vierailija
13/26 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole mikään kotiorja! Jos mies sellaisen itselleen haluaisi niin saisi minun puolesta käydä sellaisen Thaimaasta itselleen hakemassa. Olen kasvanut perheessä, jossa imurointi, siivoaminen, ruuanlaitto ja tiskit ovat miesten hommia. Mieheni tiskasi 3 vuotta, kunnes sanoi, että nyt on minun vuoro, edes yhden ainoan kerran... Vedin herneet nenään ja menin ostamaan tiskikoneen asennettuna kotiin. Olen sen muutaman kerran täyttänyt.

Vierailija
14/26 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi naisille kannattaa puhua vain siitä, mitä nainen voisi tehdä paremmin. Itse uskon, että nainen voi suhteessaan paremmin, kun kunnioittaa miestään, eikä holhoa tai halveksi. Liian moni nainen ottaa perheessään sellaisen pomon roolin, eikä anna miehelle edes mahdollisuutta näyttää, että miehenkin tavalla voitaisiin pärjätä, ja hyvinkin. Minun mieheni tekee hyvää ruokaa ja leipoo, minusta ei ole olennaista se, kuka tekee mitäkin, mutta se on, että mies saa tuntea itsensä mieheksi, ja nainen naiseksi. Omalla tavallaan.

Vierailija
15/26 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole mikään kotiorja! Jos mies sellaisen itselleen haluaisi niin saisi minun puolesta käydä sellaisen Thaimaasta itselleen hakemassa. Olen kasvanut perheessä, jossa imurointi, siivoaminen, ruuanlaitto ja tiskit ovat miesten hommia. Mieheni tiskasi 3 vuotta, kunnes sanoi, että nyt on minun vuoro, edes yhden ainoan kerran... Vedin herneet nenään ja menin ostamaan tiskikoneen asennettuna kotiin. Olen sen muutaman kerran täyttänyt.

Vierailija
16/26 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miehen myös naista. Vastavuoroisesti ilahduttaa toisiaan, keittämällä kahvin aamulla toiselle, tekemällä vaikka voileipiä, pesemällä vessan toisen puolesta, tankkaamalla auton valmiiksi... jne. Kun molemmat ajattelevat toisiaan ja tekevät välillä jotain "ei omia hommia", niin kyllähän se aina ilahduttaa ja parantaa suhdetta.

Vierailija
17/26 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mielelläni antaisin miehelle "omaa valtaa", vaan kun hän ei osaa sitä käyttää. Aina sanotaan, että toista ei pitäisi muuttaa ja pitäisi keskittyä vain itseensä ja tehdä se muutos itsessään. Mutta miten se käytännössä toimii?

Olen kohta 20 vuotta yrittänyt saada mieheni mukaan kotihommiin mitä erillaisimpia keinoja hyväkseni käyttäen, mutta mikään ei toimi.

Nyt ollaan siinä tilanteessa, että en enää vaivaudu huomauttamaan mistään, enkä pyydä auttamaan, vaan teen kaiken mukisematta itse.

Toisena puolena on se, että kun en sano, niin en myöskään jaksa enää pitää yllä mitään muutakaan keskustelua mieheni kanssa, enkä halua tehdä hänen kannssaan mitään.

Jotta kotityöt tulisi tehtyä, niin mitä auttaa, että muutan itseäni, kun kyse on nimenomaan siitä, että mies ei nyt sitten tee mitään, kun en mitään vaadikaan!

siksi naisille kannattaa puhua vain siitä, mitä nainen voisi tehdä paremmin. Itse uskon, että nainen voi suhteessaan paremmin, kun kunnioittaa miestään, eikä holhoa tai halveksi. Liian moni nainen ottaa perheessään sellaisen pomon roolin, eikä anna miehelle edes mahdollisuutta näyttää, että miehenkin tavalla voitaisiin pärjätä, ja hyvinkin. Minun mieheni tekee hyvää ruokaa ja leipoo, minusta ei ole olennaista se, kuka tekee mitäkin, mutta se on, että mies saa tuntea itsensä mieheksi, ja nainen naiseksi. Omalla tavallaan.

Vierailija
18/26 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusimme, tai emme. Meitä ei tarvitse ohjeistaa, sillä teemme kaiken pyhässä viisaudessamme muutenkin. Miehillä, kun ei taas ole minkään tasoista (tunne-)älyä, niin he eivät osaa asettua naisen asemaan. He eivät osaa toimia ilman ohjeita.

Siksi harmittaakin, kun aina naisten pitäisi miettiä miehenkin puolesta, miten toimia. Vaaditaan, että naisen itsensä pitäisi muuttua. Miten naisen sitten pitäisi muuttua? Onko oikea tapa "muuttua" se, että antaa miehen olla ja muuttaa omaa ajatustapaansa siihen, että "no, mä nyt sitten jatkossa teen kaiken"?

Vierailija
19/26 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jokasen miehen pitäis kokata emännälleen aamupalaa vuoteeseen, ainakin kerran kuussa.

Miehen tulee tehdä ruokaa pelkkä esiliina päällä ja vaimo lukee sillä välin lehteä ja nauttii maisemista!

Ei ole olemassa yksipuolista kunnioitusta.

Eikä yhtä tapaa elää onnellisina!

Vierailija
20/26 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka näin tekee! Saatikaan, että jossain lehdessä joskus kehoitettaisiin miehiä näin toimimaan, HAH!

Ja, että naisen pitää vieläpä olla hehkeimmillään esim. imuroidessaan. Näkisinpä senkin päivän, kun oma mieheni viettäisi ensin sen min. puoli tuntia itsensä laittamiseen MINUN takiani, ennen kuin ryhtyy kokkaamaan. Just just.