Naiset, palvelkaa miehiänne!!
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/televisio.shtml/916573?arstila_pirkko
Ei kai tuossa sinänsä mitään vikaa ole, mutta miksi aina vaatimukset osoitetaan naisille??
Kommentit (26)
Ei kyse ole siitä, etteikö voisi passata. Ja kunnioittaa. Minusta on kiva viedä miehelle aamukahvi joskus sänkyyn, laittaa ruokaa jne. Hän ei sitä vaadi, vaan teen sen ihan oma-aloitteisesti. Ja mikä tärkeintä homma toimii myös päinvastoin!
Ja se jäi Arstilalta (tai toimittajalta) mainitsematta. Puhuttiin vain kuinka naisen pitää tehdä sitä ja tätä. Pöyristyttävin oli se, etteikö voisi mutanaamiossa ja paplareissa kulkea kotonaan, jotta esiintyisi miehelleen valmiina! HAH!
Kyllä musta on kiva joskus laittautuakin ihan vain miestäni varten, mutta tasan tarkkaan teen sen kyllä kotona ja usein ihan hänen läsnäolleessaan.
Jutussa siis eniten nyppi se, että vastavuoroisuus unohtui kokonaan. Ei se, että kumppania pitäisi passata.
se, että vilpittömästi haluaa ilahduttaa toista. Itse en koe itseäni miksikään kotiorjaksi, vaikka teen monestikin asioita ihan vaan ilahduttaakseni miestäni ja lapsiamme. Minulle on ihan luonnollista pyrkiä tuottamaan hyvää mieltä perheelleni ja myös itselle. Toisaalta myös mies tekee tätä, joten se on meillä vastavuoroista. Tosin kumpikaan ei laske, että viime viikolla mä tein lettuja, nyt on sun vuoro tehdä. Nyt kun olen hoitovapaalla, meillä on ruoka aina valmiina pöydässä kun mies tulee kotiin. Tätä "palvelua" mies arvostaa kovin, mutta niin on minullakin ruoka valmiina sitten kun palaan taas töihin ja tulen kotiin myöhemmin kuin mieheni.
mies toisi riittävästi palkkaa kotiin, avaisi ovet, maksaisi ravintolassa, pitäisi huolta,
minä voisin siivota, kokata, pyykätä, palvella sängyssä.
Tämä nykyajan peli, että miehet ovat liian pihejä viedäkseen deittejä edes kahvikupilliselle, eivät mene naimisiin, molemmilla erilliset rahat, naiset joutuvat töihin ja töistä omalla kustannuksellaan hoitelevat lapsetkin kotona pieninä ja sairaina, ei mitenkään houkuttele naista palvelemaan yhtään ketään.
Suomalainen mies on siittäjä. Muuhun siitä ei ole.
nykyinen ero miehen euro on naisen kahdeksankymmentäsenttiä aluksi vähintään tuplattaisiin, hyvä loppukohde olisi vaikkapa niin, että miehen euro on naisen 50 senttiä.
Tämä tapahtuisi luonnollisesti miesten palkkoja nostamalla.
mies toisi riittävästi palkkaa kotiin, avaisi ovet, maksaisi ravintolassa, pitäisi huolta,
minä voisin siivota, kokata, pyykätä, palvella sängyssä.
Tämä nykyajan peli, että miehet ovat liian pihejä viedäkseen deittejä edes kahvikupilliselle, eivät mene naimisiin, molemmilla erilliset rahat, naiset joutuvat töihin ja töistä omalla kustannuksellaan hoitelevat lapsetkin kotona pieninä ja sairaina, ei mitenkään houkuttele naista palvelemaan yhtään ketään.
Suomalainen mies on siittäjä. Muuhun siitä ei ole.
nainen on pohjimmiltaan kateellinen ja nariseva ilkimys, joka ei halua tehdä toiselle ihmiselle hyvää, ainakaan jos siitä ei makseta.
Älkää ainakaan pyytäkö suomalaista naista kunnioittamaan miestään, sillä suomalainen nainen ei kunnioita ketään, vaan laittaa narutopin töihin, vitut mistään pukeutumiskoodista.
Ja sitten taas kananpersetukalla illalla kavereiden kanssa sauvakävelylenkille miehiä haukkumaan.