Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isojen perheiden osuus kasvaa Suomessa. Miksi teillä on 4 lasta tai enemmän?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi, koska lapset ovat hauskoja ja ihania. Lisöksi minulla on mahtava mies joka rakastaa heitä yli kaiken ja on ihanan innoissaan tästä tulevasta.

Vierailija
2/7 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset vaan on ihania...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun he kasvoivat, tuli tunne että haluamme vielä lapsen. Kaksoset kerkesivät 8-vuotiaiski, kun saivat pikkusiskon. Heti kolmannen lapsen saatuani minusta alkoi tuntua oudolle, että hän olisi niin "yksin". Kun olin tottunut siihen, että kaksosilla oli aina toisistaan seuraa, tukea ja turvaa. Niinpä suostuttelin miehen (aika helposti se kävi), että yritämme saada tytölle mahdollisimman pian kaverin. Tulihan se kaveri, pian, ja tuplana!

Nyt meillä siis 5 lasta, 2x9v, 1v2kk ja 2x2kk.

Kuudetta ei ole suunnitelmissa, tosin ei se AIVAN mahdoton ajatus olisi. Mutta ei nyt lähiaikoina.

Syytä tähän en sen kummemmin osaa sanoa. Meillä on tarpeeksi iso talo, olen luonteeltani varsinainen kotiäidin ruumiillistuma, nautin kun saan touhuta lasten kanssa.

Vierailija
4/7 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuntojen koko on kasvanut selvästi viimeisen 10 vuoden aikana. Uusissa omakotitaloissa on pääsääntöisesti makuuhuoneita ainakin 3-4. Neljäkin lasta saa "majoitettua" helpommin kuin ennen.

Vierailija
5/7 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. olisko ollut 1. vastaaja

Vierailija
6/7 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v2kk ja 2x2kk.

Vierailija
7/7 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taloudellisesti meillä on kaikki hyvin, iso omakotitalo, pienet velat, hyvät tulot jne.

Ja lapset ovat kuitenkin parasta, mitä elämässä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä