Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jenkkilässä vanhemmat suihkuttelevat lapsensa

Vierailija
16.07.2009 |

vaatteet päälläkö? kun eivät voi näyttäytyä alasti lapsilleen

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin uimahalleissa äidit vaihtavat vaatteet alle kouluikäisten kanssa samoissa kopeissa.

Vierailija
2/22 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkuttelisi sinne tänne, laittaisi liikaa tai liian vähän saippuaa vääriin paikkoihin ja huuhtoisi huonosti. Hiustenpesusta puhumattakaan. Ehkä muut lapset on kehittyneempiä tässä asiassa. Sitä paitsi en edes päästäisi lasta yksikseen suihkuhommiin, koska se loiskuttelisi vettä ties minne ja tursottaisi shampoot pitkin lattioita.

lasten kanssa voi käydä suihkussa tai kylvyssä niin kauan kunnes ne oppii itse käymään pesulla n 3-4 vuotiaana. Sen jälkeen pesee itse.

t. amerikkalaisen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että toinen vanhemmista suihkussa käydessään ottaa lapset mukaan. 3v vannaan ja 9kk vatiin istumaan. Pesee itsensä lasten leikkiessä, sitten pesee lapset ja toinen vanhemmista yleensä ottaa lapset vastaan suihkusta (jos on kotona).

Mä en kyllä tajua, miten kolmevuotiaalta pestään pimpsa ja pylly itse kastumatta?

Vierailija
4/22 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkuttelisi sinne tänne, laittaisi liikaa tai liian vähän saippuaa vääriin paikkoihin ja huuhtoisi huonosti. Hiustenpesusta puhumattakaan. Ehkä muut lapset on kehittyneempiä tässä asiassa. Sitä paitsi en edes päästäisi lasta yksikseen suihkuhommiin, koska se loiskuttelisi vettä ties minne ja tursottaisi shampoot pitkin lattioita.

lasten kanssa voi käydä suihkussa tai kylvyssä niin kauan kunnes ne oppii itse käymään pesulla n 3-4 vuotiaana. Sen jälkeen pesee itse. t. amerikkalaisen äiti

jopa tuon 7 vuotiaan hiustenpesu on vähän niin ja näin.. ehkä ne sitten tuolla rapakon takana kehittyy jotenkin nopeemmin =D

Vierailija
5/22 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota nelivuotiasta yksin suihkuun ilman valvontaa...innostuu ja vielä liukastuu ja lyö päänsä !

Vierailija
6/22 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä suihkussa on vaikeaa. Helpointa on itsekin olla siellä mukana. Me ainakin käydään lapsen kanssa yhdessä suihkussa/saunassa kahdesti viikossa. Näin kesäaikaan ja tarvittaessa huuhtelen hänet nopsasti ja silloin en itse riisu. Kunnon pesu hiustenpesu mukaanlukien on kyllä perheen yhteinen kylpytuokio. Ensin saunotaan ja sitten pestään kaikki porukalla itsemme.

Vierailija
7/22 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että toinen vanhemmista suihkussa käydessään ottaa lapset mukaan. 3v vannaan ja 9kk vatiin istumaan. Pesee itsensä lasten leikkiessä, sitten pesee lapset ja toinen vanhemmista yleensä ottaa lapset vastaan suihkusta (jos on kotona).

mutta kyllä mulla onnistuu se vaatteet päällä kylvettäminenkin. 3vuotias vaan roiskuttelee niin siinä menee yleensä sen takia vaatteet vaihtoon.

Vierailija
8/22 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä suihkussa on vaikeaa. Helpointa on itsekin olla siellä mukana. Me ainakin käydään lapsen kanssa yhdessä suihkussa/saunassa kahdesti viikossa. Näin kesäaikaan ja tarvittaessa huuhtelen hänet nopsasti ja silloin en itse riisu. Kunnon pesu hiustenpesu mukaanlukien on kyllä perheen yhteinen kylpytuokio. Ensin saunotaan ja sitten pestään kaikki porukalla itsemme.

Me käydään useimmiten koko perhe yhtä aikaa suihkussa. Siis aikuiset ja 5- ja 3-vuotiaat lapset. Se käy helposti, koska kylppärissä on kaksi suihkua ja lapset istuvat vieläkin mielellään samoissa vannoissa, jotka on hankittu jo heidän ollessaan vauvoja. Meistä se on mukava yhteinen tuokio kiireisen päivän lopuksi.

Vierailija
9/22 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kekkuloi puska ojossa siellä sitten lapsiaan suihkuttamassa? :D

Heti ojossa, kun ottaa vaatteet pois?

Vierailija
10/22 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uiteta ammeessa ja vanhempi vierellä vaatteet päällä.

Vierailija
11/22 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä itse yleensä kastu.

Vierailija
12/22 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmalla on vaatteet päällä.

Tai sitten suihkuttaa suihkussa vaatteet päällä ilman sukkia. Olen itsekin tehnyt niin, jos on ollut tarvetta pestä lapsi ilman että olen itse mennyt suihkuun. Ei tuo ole mikään ongelma.

Vierailija
13/22 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ammeeseen ja suihku päälle. Aikuinen istuu vieressä ja auttaa esim. hiustenpesussa.

Pienemmät vauvat kylpevät vauva-paljussa tai lavuaarissa.

ps. ja olen ihan suomalainen...

Vierailija
14/22 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se suihkuttelu onnistuu ilman riisumistakin, riittää kun lapsi on alasti.

Vierailija
15/22 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka ilta suihkussa yhdessä 2 ja 4v lasten kanssa, harvoin muuten tarvii suihkutella.

Vierailija
16/22 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa voi käydä suihkussa tai kylvyssä niin kauan kunnes ne oppii itse käymään pesulla n 3-4 vuotiaana. Sen jälkeen pesee itse.

t. amerikkalaisen äiti

Vierailija
17/22 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alusvaatteet päällä, haluan itse käydä rauhassa pesulla

Vierailija
18/22 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka ilta suihkussa yhdessä 2 ja 4v lasten kanssa, harvoin muuten tarvii suihkutella.

joten en todellakaan käy lasten kanssa suihkussa vaan suihkutan ne vaatteet päällä. Ja muutenkin haluan käydä rauhassa suihkussa.

Vierailija
19/22 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mis päin oot?

Vierailija
20/22 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä niin tekisin?? En tajua. Eri asia jos ollaan yhdessä saunomassa, mitä tapahtuu noin kerran viikossa, mutta mitään hiton yhteissuihkuja meillä ei muulloin harrasteta. Haluan käydä suihkussa ihan rauhassa, lapset pestään erikseen. Välillä suihkussa, välillä ammeessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan