G: Mikä on kallein ikinä syömäsi ateria?
Missä ja milloin söit sen ja oliko se sen rahan arvoinen?
Kommentit (31)
1700 markkaa, kahden hengen illallinen ruokajuomineen ravintola Georgessa Ehdottomasti oli rahan arvoista :D
kun kallein taitaa olla joku 50 €:n arvoinen ruokailu jossain ihan "perus"ravintolassa...
1700 markkaa, kahden hengen illallinen ruokajuomineen ravintola Georgessa
Ehdottomasti oli rahan arvoista :D
Romeossa eilen. Hinta/laatu kohdillaan.
Olen tatuoitu jätkä!
joten en tiedä.
Veikkaisin, että jotkut kosteat rapujuhlat Valkosaaressa tai Palacen illallinen pitkän kaavan mukaan voisi olla sellainen.
joten kallein ateria varmasti on joku Gastonen marinoituja tiikerirapuja ja aiolia, härän sisäfilepihvi, tiramisu, juomaksi 3 lasia kuohuviiniä ja cappucino. Ei varmaan maksanut seitsemääkymppiäkään.
aika jännä että vaikka pidin sitä illallista ehdottomasti rahan arvoisena, siitä on yli kymmenen vuotta! Miksen sen jälkeen ole kuitenkaan investoinut?
Hintaa nosti kylla mm. Bollinger-pullo, laadukas punaviini, shamppis alkajaisiksi... Hintaa en tieda, mies maksoi. Minulla ei ole tapana kysella hintoja.
Maksoi Jeesukselle hänen elämänsä, mutta minulle täysin ilmainen. Olen nauttinut sen monta monta kertaa eri paikoissa ja se on ravitsevin ateria minkä ihminen voi syödä ja juoda.
New yorkissa eräissä "paremmissa" juhlissa. Toki jos lasketaan muita sattumia, niin kalleimmaksi noussee Oulussa pari vuotta sitten vietetty ilta, ruoka ja juoma alle satasen, mutta matkalla sieltä mieheni kadotti lompakon ja rahaa katosi yli 1000€ + muut kulut korteista. Lisäksi mielipaha tapahtumasta.
Tosin tuostahan lienee jo lähes vuosikymmen. :)