Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Hauskin rukousvastauksesi?

Vierailija
15.07.2009 |

Minä rukoilin uutta pankkikorttia hakiessa, että tunnusnumero olisi helppo muistaa. En ollut uskoa silmiäni kun tunnusluvuksi paljastui 0000.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rukoilin vaikka mitä niin yht'äkkiä huoneeni täytti pyhän paavalin ääni: kokeile huomenna uudestaan Jumala ja jesse on kattomassa elokuvaa eikä nyt kuuntele rukouksia.

Vierailija
62/79 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli harvoin asuntoja myynnissä. Halusin niin kovasti muuttaa sinne ja siksipä eräänä kesäiltana ajoin autolla talon eteen, parkkeerasin ja pyysin Jumalalta, että jos vaan mitenkään on mahdollista, niin voisiko Hän järjestää tuosta talosta meidän perheelle asunnon.

Aivan pian 1 asunto tuli myyntiin. Ja me ostimme sen heti ja asumme siinä vieläkin. Aivan loisto-ostos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uloslähtemiset ym. ihan huutamiseksi. Tapeltiin vain aina samoista asioista. Rukoilin, että saisin sen älyttömän kierteen lopetettua ja oppisin itse olemaan aikuinen noissa tilanteissa.

Minulta meni ääni viikoksi ja huutaminen loppui siihen :)

Vierailija
64/79 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rukoilin, että ne vielä jostain löytyisivät.

Osallistuipa sitten johonkin pikkuarpajaisiin ja arpajaisvoittona mitkäpä muutkaan kuin aurinkolasit, olivat tosin lasten uuno turhapuro -malliset.

Vierailija
65/79 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin katselemassa formuloita tv:stä. Oli toiseksi viimeinen kierros menossa ja Mika Häkkinen johti, ja minä sitten vähän pelleillen rukoilin että "Rakas Jumala, sovitaanko että jos Mika Häkkinen voittaa, niin tämä ihastukseni kohde tulee huomenna kertomaan minulle että tuntee samoin"

Ja kuinkas kävikään? Häkkisen auto sammahti viimeisellä kierroksella ennen maalia! Muistatteko tapauksen?

Säikähdin ihan hirveästi, ja kovin monelle en ole tätä kertonut...

Vierailija
66/79 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin kukaan jakaa rukousvastauksia toisten kanssa

Vierailija
67/79 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oli tullut vääränlaisista muotikengistä tosi paha känsä jalkapohjaan. Se vaikeutti jo kävelyä. Känsä ei ollut pinnallinen, vaan se särki syvälle jalkapohjaan ja oli osin auki.

Minä, kun olen tällainen raukka, en uskaltanut mennä lääkäriin kaivattamaan känsää pois, vaan rukoilin eräänä iltana Jumalaa, että paranna sinä.

Seuraavana aamuna känsä oli tipotiessään, ei merkkiäkään vaivasta jäljellä.

Vierailija
68/79 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan henkisesti poikki.asunto pistettiin myyntiin,olin vain 6kk asunut siinä kun huomasi miehen olevan joteskin sairas(väkivaaltainen).Istuin autossa ennen kuin töihin menin,itkin todella paljon kun en tiennyt mitä teen,mihin meen,miten pärjään,kuka auttaa olin totaalisen hajalla.rukoilin jumalalta apua miten pystyn selviämään tästä asiasta,saisin rohkeutta ja päättävisyyttä ja voisin jollekin puhua asiastani.iltapäivällä töissä ollessani,soi puhelin ja se oli pappi.Tunsin kylläkin hänet,mutta ihmettelin mistä hän oli numeroni saanut kun se oli vaihtunut ja salainen!!keskustelua riitti ja hän rukoili puolestani paljon.Nyt onnellisesti lasten isän luona asun,asunnon sain myytyä,olen näyttänyt parille "ystävälle" mihin he kuuluvat(ei ainaskaan mun elämääni)päivä kerrallaan,mutta olen paljon voimakkaampi kuin vuosi sitten,enkä nää enää painajaisia siitä väkivaltaisesta miehestä,joskus tarvitsee mennä kauas jotta näkee lähelle.

Vierailija
69/79 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia tapahtui ollessani lapsi.

Olin syntymäpäivänäni oksennustaudissa ja saatuani aamulla kivoja lahjoja rukoilin, että nukuttuani hetken voisin herätä terveenä ja leikkiä uusilla leluilla. No, niin kävi. Taudista ei ollut tietoakaan herättyäni. Ihana Taivaanisä :)

Vierailija
70/79 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulettko että jumala toimii noin? sattumaa noi on kaikki, ei mitään vastauksia jumalalta.

Vierailija
71/79 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kadotin nuorena puhelimeni ja itkin ja rukoilin, että se löytyisi. Lähdin kävelemään jonnekin ja puhelimeni tuli vastaan kirkon pihalla siitä oikaistessani.

Vierailija
72/79 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei nyt ihan liiallisuuksia sanella :P

kadotin nuorena puhelimeni ja itkin ja rukoilin, että se löytyisi. Lähdin kävelemään jonnekin ja puhelimeni tuli vastaan kirkon pihalla siitä oikaistessani.

Vierailija
73/79 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin, että kiusaaminen loppuisi ja pääsisin kiusaajasta eroon.

Tapasimme työpaikan juhlissa ja meistä kuin ihmeen kaupalla tuli hyvät ystävät. Ystäviä olemme yhä vaikkemme enää ole samassa työssä. Kiusaaja lähti, kaveri tuli :)

Vierailija
74/79 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat lapset rukoili, että anna meille vauva. Äiti ja isä ei luvannut, mutta jostain se vauva vaan tulla putkahti. Köllötteli aluksi kierukan kanssa samassa kohdussa.

Vierailija
75/79 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä rukousvauva kertoi mulle nähneensä unta. Tapahtuma joka sattui 6 vuotta sitten ja poika kertoi lähes prikulleen niin kuin se oli sattunut. Ilmeisesti hän on ollut mukana silloin. On nyt 3-vuotias.

Vierailija
76/79 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(narsisti työkaverina).

No, en ollut ajatellutkaan työpaikan vaihtoa ennen tuota hetkeä mutta muutamassa viikossa olin jo hakenut ja saanut uuden työn ja lisäksi narsisti joutui pois töistä hyvin pian lähtöni jälkeen.

Jumala on ihmeellinen !

Vierailija
77/79 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin yht'äkkiä huoneeni täytti pyhän paavalin ääni: kokeile huomenna uudestaan Jumala ja jesse on kattomassa elokuvaa eikä nyt kuuntele rukouksia.

Vierailija
78/79 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sai kielet, joka kuulosti ihan riikinruotsilta. :)

Vierailija
79/79 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paikallisessa kokouksessa.

Olin siis 15 v.

Puhuja sanoi, että täällä on joku, joka kokee parantamisen/lääketiteen omana juttunaan.

Se kolahti heti...

menin eteen, ja hän pyysi käteni siunattavaksi.

Niihin ilmestyi öljypisaroita. Hän kertoi minun olevan vaikuttava tekijä lääketieteen alalla isona. ;)

Nyt olen tosiaan merkonomin papereilla noussut ison lääkefirman vaikuttajaksi. Tutkimme ja kehitämme lääkkeitä psykiatrisiin sairauksiin suomessa. ;)