Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piilareiden käyttäjille pari kysymystä

Vierailija
15.07.2009 |

Tuntuiko aluksi aina, että on roskia silmässä tai jotain ylimääräistä kuitenkin? Koska siihen tottuu? Kun tulen esim. ulkoota sisälle tuntuu hassulta silmissä, normaalia??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli se roskatunne taas=)ehkä viikossa parissa tottui

Vierailija
2/2 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on niissä erojakin. Kannattaa rohkeasti pyytää optikolta eri vaihtoehtoja. Itselleni tuli ekojen piilareiden kanssa aina "roska silmässä" -olo. Valitin siitä optikolle, joka sitten määräsi uudet piilarit. Sellaiset, jotka ovat vähän paksummat ja joiden reuna on pyöristetympi.

Itse en pysty käyttämään kovin ohuita piilolinssejä, joissa terävä reuna. Silmäni ovat muutenkin kuivat.

Voit myös koklata laittaa silmiin tippoja, joita saa käyttää piilolinssienkin kanssa. Viscotears on tahmaavaa, mutta hyvää (lainaan sitä mieheltäni). Olen ostanut myös muunlaisia tippoja suoraan optikolta.

Piilarit tuntuvat helposti ikävältä silmissä silloin, kun on oikein kova ilmastointi. Ulkona on kosteampaa ja ero ulko- ja sisätilan kosteuden välillä voi olla suuri. Itse en käytä juuri koskaan piilareita esim. lentokoneessa, koska ensin silmät kuivuvat (piilarit alkavat hangata), sitten silmiä alkaa särkeä ja lopuksi koko pää on kipeä ja on paha olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan