Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En olis ikinä uskonut, mutta mä olen onnellinen että tytär 14-v seurustelee.

Vierailija
15.07.2009 |

On nyt n. puolisen vuotta ollut pojan kanssa yhdessä ja täytyy sanoa että se on tehnyt vaan hyvää mun tytölle ja meidän välisille suhteille. Tyttö on rauhoittunut kovasti, poika on fiksu ja osaa jarrutella tytön menoa ja touhuja.

Nykyään nyhjäävät paljon kotinurkissa ja touhuavat kaikkea mukavaa, toki kavereidenkin kanssa ovat.

Vielä vuosi sitten mä olisin ollut sitä mieltä vahvasti että 14-vuotias ei ole valmis seurustelemaan ja se on ihan turhaa ton ikäsenä, nyt oon niin toista mieltä. Meillä seurustelu on tuonnut vaan hyvää mukanaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
2/5 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt kuitenkaan vielä mummimmiksi halaja. Onhan tollasetkin asiat mielessä käyneet. Pitää vaan toivoa että lapsilla on järki päässä ja mitä olen ymmärränyt niin ei mun tytärkään mitään lapsia vielä halua, pojasta puhumattakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule teineillä mieleen. Vaan se, miten niitä lapsia saa aikaseksi..

Vierailija
4/5 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu se yhdenillanhoidon kanssa myös. Mun 2 kaveria jotka tuli teininä raskaaksi, tuli yhdenillan tuttavuudelle. Ne taas jotka seurusteli, osasivat käyttää ehkäisyä.

Vierailija
5/5 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan yhden illan suhteita harrastavat ei-suhteessa olevat eivät mieti.

Olen ihan samaa mieltä ap:n kanssa ja omasta kokemuksesta. Olin 14v kun rupesin seurustelemaan muutamaa vuotta vanhemman pojan kanssa ja seurustelimme neljä vuotta. Täytyy sanoa että selvisin siitä suurimmasta sekoiluvaiheesta täysin sekoilematta ja se oli tämän poikaystävän ansiota!