SOKEROINTI - karvanpoistossa, ei sänkeä!!
Unohtakaa nyt jo ne veetit ja gilletet! Sokerointi 5-7 viikon välein, ei tule sänkeä, karvankasvu hidastuu/vähenee ja kaikki osapuolet ovat tyytyväisiä!
Kommentit (13)
unohdit vaan mainita sisäänpäin kasvaneet karvat eli kuukausia sen jälkeen iho on täynnä suuria, punaisia näppylöitä. How nice!
Sokeroinnin jälkeen olisi hyvä silloin tällöin kuoria käsitelty iho sellaisella kuorimahansikkaalla, saa vaikka tarjoustalosta ja maksaa 20c.
Sokerointi ON hemmetin hyvä, ihoystävällinen ja tehokas tapa poistaa karvat!
Rupean syksyllä tekemään sokerointeja kotona ja asiakkaan kotona jos haluaa :)
Unohtakaa nyt jo ne veetit ja gilletet! Sokerointi 5-7 viikon välein, ei tule sänkeä, karvankasvu hidastuu/vähenee ja kaikki osapuolet ovat tyytyväisiä!
pääkaupunkiseudulle. Muutamat "sokerointibileet" on pidetty ja kivaa on ollut. Parin sidukan voimin kummasti kestää pienen kivun :)
eikä vielä koskaan ole ilmennyt sisäänpäin kasvaneita karvoja. Itsellä vaan hemmetin hyvä ja puhdas olo! Lahdessa käyn, sääret ja alapää (brassi tai poslari) maksaa 50 €, käyn n. kuuden viikon välein.
jossain salongissa? MISSÄ? Itse olen tuskalla poistellut kotona.
kertasokerointi maksaa? Onko sinulle nettisivustot tai yhteystiedot jossain?
Mä olen käynyt sääri-brassi-kainalosokeroinnissa ja maksaa 111e. Pelkällä bikinirajalla 90e
Olen kosmetologi joten koulutusta ja kokemusta kyllä riittää. Sääret 20e, kainalot 10e, yhteensä 25e Mutta kaikki karvat kropasta irtoaa kulmakarvoja ja bikinialuetta myöten joten hintoja voi säädellä vähän senkin mukaan. Kertoilen palstalla vaikka elokuussa miten ja missä toimin :)
yksi kiinnostunut! Laittakaa suositteluja/edullisia liikkeitä hintoineen?
tuosta sokeroinnista, miten se siis eroaa vahauksesta ?
Mutta, minulle kyllä tulee noita sisäänpäinkasvavia karvoja, ei haitaksi. Ja, kyllä tulee vähän noita katkenneitakin. Mutta, hyvä juttu tämä on. Kuorii ihon samalla kun karvat lähtevät.
Olen käynyt sokeroinnissa tauon jälkeen vajaa vuoden kerran kuukaudessa.
Kerrohan tosiaan, missä alat tehdä, hinnastoa ym. :)