Kantorepuista
Olen hankkimassa yksivuotiaalle kantoreppua.
Missä repuissa lapsi on helpoin heittää selkään?
Voiko joissain repuissa lapsen voi laittaa reppuun jo ennen selkään laittoa? Olen kokeillut siskon Ergoa ja lapsen pujotteleminen selkäpuolelle reppuun oli kamalan vaikeaa.
Repun ei tarvitse sopia pienelle vauvalle, sillä aion kantaa sillä vain isompaa lasta selkäpuolella.
Kommentit (17)
Esim. Stockalla tai lastentarvikeliikkeissä? Tarve olisi saada reppu jo tänään eikä olisi aikaa odotella nettikauppojen postituksia.
Asutaan Koillis-Helsingissä.
selkään laittaessa paljon hlpompi kuin reput!
neliöliina on täysin samanlainen kuin kantoreppu, mutta solkien sijasta vaan solmitaan nauhat yhteen.
Siitä ei lapsi tipahda vaikka vyötäröremmi olis auki.
ja olet oikeassa - muuten niin loistava reppu on selkäännostamisen kannalta pulmallinen silloin, kun on yksin (siis ainoana aikuisena) liikkeelle lähdössä.
Sinuna koettaisin ehkä vuokrata kokeeksi kantorinkan
http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/2242
ja todeta sen kautta, olisiko sellainen paras teidän tapauksessanne.
Repuista en ole vielä kuullut Ergoa ratkaisevasti helpommasta, kiinnostaisi kyllä itseänikin jos jollakulla on hyviä kokemuksia kerrottaviksi muista merkeistä/malleista.
ja Manduca on kyllä jäänyt melkein käyttämättä. Tuo Beco on ihan unelma kantoväline. Todella helppo käyttöinen.
Beco on vain ihan hirveän hintainen verrattuna muihin.
110 euroa. Ei tullut sen kalliimmaksi kuin nuo muutkaan.
tuo Beco näyttää kyllä tosi hyvältä. Hinta on suolainen...
4
enää toimittaa kuin UK ja maat joissa ei ole jälleenmyyjiä. =(
kiskoo siitä aivan kauheaa hintaa.
On aika karhunpalvelus suomalaisille. Parempi jos ei olisi jälleenmyyjää Suomessa lainkaan.
Aivan kiskurihinta. Saiskohan ebaysta?
kaikkiinhan nihin laitetaanensin lapsi ja sitten vasta sen jälkeen selkään... Miträ tahansa roskiksen kantta/puiston penkkiä voi käyttää apuna. Ensin laitetaan sylissä lapsi siihen reppuun..
Tuossa videassa se tosin laitetaan tuossa tuolissa mutta ei se ole tarpeellista.
Tässä beco video
tässä manduca
Tässä Patapum
Tässä Ergo
http://www.youtube.com/watch?v=R-9PAStW2OI&feature=related
Tässä Sutemi
mutt atosi helppoa jos lapsi osaa itse jo seistä. lapsi vaan astuu reppuun ja itse menee kyykkyyn ja siitä nostaa lapsen selkään.
itse tykännyt tosi paljon!
Laitan ensin repun lantiovyön kiinni ja sitten lapsi selän päälle makaamaan ja selkäosa ylös.
Älyttömän helppoa. :)