Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä jo kinkku uunissa, onko lahjat paketoitu

Vierailija
14.07.2009 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pääni, enkä ennen elokuuta tee mitään valmisteluja!

Vierailija
2/11 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joululaulut raikaa! eikö muilla muka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä jouluhäärääjiä. Itse olen vasta valmistanut laatikot ja tortut pakkaseen ja ostanut tietysti alesta lahjat, mutta eipä ole tullut mieleenkään vielä kinkkua laittaa uuniin - hyvä kun sulamaan olen ottanut. Naurattaa ap:n kaltaiset hätähousut.

Vierailija
4/11 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole, laatikotkin vielä kaupassa! Ärh, kiire tässä taas tälläkin kerralla tulee.

Vierailija
5/11 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kunnolla kypsentää

Vierailija
6/11 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatikoita on pakkasessa:=)

Vierailija
7/11 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saan varmasti parhaat yksilöt. Hui kauhistus, joku vihjasi laatikkoja kaupasta hankkivansa. Kyllä laatikot pitää tehdä itse! Perunalaatikon laitoin jo imeltymään, että ehtii imeltyä kunnolla!

Vierailija
8/11 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin pakkasesta kalkkunarullan uuniin kun tuossa keväällä ostin tarjouskalkkunan ja pakko se on joskus syödä niin on tällä hetkellä uunissa =)

Vierailija
9/11 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saan varmasti parhaat yksilöt. Hui kauhistus, joku vihjasi laatikkoja kaupasta hankkivansa. Kyllä laatikot pitää tehdä itse! Perunalaatikon laitoin jo imeltymään, että ehtii imeltyä kunnolla!

voi anteeksi rouva Täydellisyys, kun hankin laatikot kaupasta, mutta pakko se tässä tilanteessa on! Ei kyllä mitenkään vuorokauden tunnit riitä, että itse alkaisin vielä laatikotkin vääntämään. Pinna kireällä muutenkin! Mitäs se sinun persettäsi kaivelee, eihän sinun tarvitse niitä syödä.

Vierailija
10/11 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulukortit postitettu ja kinkku uunissa. Saakohan mistään enää tilattua joulupukkia?

Vierailija
11/11 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lahjat ovat suurimmalta osalta jo hankittu.

Mulla on 10 lasta, kenelle annan joululahjat ja vähän reilu samanverran aikuisia.

Mä jo juhannuksena ulkomailta ostin pari lahjaa, tulin kotiin, kirjoitin vihkoon ylös.

Mulla on ns lahjalaatikko, johon kirjoitan kaikkien ihmisten nimet kenelle annan lahjan ja sitten lahjat ovat laatikossa odottamssa pakkaamista.

Siellä on tällä hetkellä esim oma äitini, mieheni, nuorin kummityttöni ilman lahjaa, mutta kaikki muut taitaa ollakin jo kunnossa. Ehkä omalle lapselle tulee hankittua sitten kun hän päättää mitä haluaa. Pienen lapsen mieli voi muuttua, jos jotain haluaa kesäkuussa, se on jouluna jo vanha juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän