Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ette kai te posliiniksi itsenne ajelevat käy lasten kanssa saunassa samaan aikaan

Vierailija
14.07.2009 |

siis ainakin naisella häpy on minun maalaisjärkeni mukaan nimeltää häpy siksi, että se on joku mitä pitääkin hävetä. Minusta on ruokotonta ja likaista ajella karvat alapäästä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken kaikkea ajakkaan, niin kyllä sitä on siistimpi olo.

sinäänsä tämä on aika huono provo !

Vierailija
2/8 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöjeni on hyvä saada jo alussa malli, etä karvat ovat epäluonnollisia ja pojat tykkää pikkutytön pimspsoista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken kaikkea ajakkaan, niin kyllä sitä on siistimpi olo. sinäänsä tämä on aika huono provo !

Vierailija
4/8 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ainakin naisella häpy on minun maalaisjärkeni mukaan nimeltää häpy siksi, että se on joku mitä pitääkin hävetä. Minusta on ruokotonta ja likaista ajella karvat alapäästä.

Vierailija
5/8 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen alapäätä pitäisi hävetä? Häpykumpu on meillä naisilla kaunis asia, kun se on hyvin "hoidettu".

Kammottavat rehottavat karvat pitää siistiä, mutta en myöskään ole ihan posliinin kannalla sillä en ole tähän päivään asti nähnyt kaunista aikuisen naisen posliinia.

Oma tyttö on kovasti kiinnostunut karvoistani (kiitorata tosin), hänen silmiinsä karvoja on paljon, mutta olen kuitannut niin että aikuisilla on karvoja alapäässä.

Vierailija
6/8 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytölleni, että karvat ovat inhottavia ja ostan hänelle heti pinsetit kun karvat alkavat kasvaa.

Hän tietää jo nyt, että miehet inhoavat karvoja ja naisten karvoitus on inhottavaa ja epäluonnollista.

Vierailija
7/8 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenikin ajaa karvojaan siistimmäksi..

Ei jaksa hävetä tollasia asioita. Enempi hävettäisi jos en lapseni kanssa voisi saunoa.

Itsensä siistinä pitäminen on jokasen oma asia, en häpeä. Ja lapsilleni opetan että tekee asioista joista pitää jos ne ei ketään loukkaa!

Vierailija
8/8 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2009 klo 21:15"]

Niinkö todella