Minä en haluaisi kuulla ystävältäni jos miehelläni olisi toinen nainen
haluaisitko sinä? mielestäni on ikävää juoruilua jos ystäväni kertoisi sellaisesta. Mieluummin haluaisin että mieheni itse kertoisi, jos ei pysty olemaan kertomatta. Vielä parempi olisi, jos jättäisi kertomatta ja jättäisi toisen naisen huomattuaan ettei se toinen ole minua parempi, niin ettei kukaan muu saa tietää.
Kommentit (12)
Inhoan salailua ja valehtelua.
pariskunnan kahdenkeskisiin asioihin
Kaikista eniten satutti juuri se, että miehen pettämisestä tiesivät kaikki muut kuin minä, eikä kukaan sanonut mitään. Antoivat vain minun esittää, että kaikki on kunnossa.
Me ihmiset olemme erilaisia. Minä en ampuisi viestintuojaa, olisin kiitollinen.
2
Itse en pitäisi edes ystävänä sellaista, joka salaa noin suuren asian.
haluaisitko sinä? mielestäni on ikävää juoruilua jos ystäväni kertoisi sellaisesta. Mieluummin haluaisin että mieheni itse kertoisi, jos ei pysty olemaan kertomatta. Vielä parempi olisi, jos jättäisi kertomatta ja jättäisi toisen naisen huomattuaan ettei se toinen ole minua parempi, niin ettei kukaan muu saa tietää.
Kuvitellen että kaikki on hyvin. Aika harva mies kertoo ennen kuin jää kiinni tai on muuttamassa pois.
että mies ei jätäkään sitä toista naista vaan suhde jatkuuu useita vuosia?
T:Toisena naisena 3 vuotta ollut. Edellinen suhde tällä miehellä oli ollut naimisissa ollessan toisen naisen kanssa 5 vuotta.
Jos ystäväni tietäisi miehen pettäneen niin taatusti oletan että hän kertoo minulle. Millainen ystävä voisi pitää asian salassa?
en osaa vieläkään 1,5 v tapahtuman jälkeen antaa anteeksi "huomaavaisille" ihmisille jotka eivät kertoneet mitä tiesivät.
Sitä en tiedä, miten suhtautuisin nyt jos olisivatkin kertoneet. I'll never know.
Kaikista eniten satutti juuri se, että miehen pettämisestä tiesivät kaikki muut kuin minä, eikä kukaan sanonut mitään. Antoivat vain minun esittää, että kaikki on kunnossa.
Ja pitäisin selkään puukottavana petturina "ystävää" joka tietäisi muttei kertoisi.
Aika jännää että asian voi nähdä noin eri tavoin...
että mies ei jätäkään sitä toista naista vaan suhde jatkuuu useita vuosia? T:Toisena naisena 3 vuotta ollut. Edellinen suhde tällä miehellä oli ollut naimisissa ollessan toisen naisen kanssa 5 vuotta.
mutta haluaa kyllä tietää. meillä ei miehen suku kertonut, mutta tiesi. paskamainen tilanne. nyt näemme sukua olemattomasti. veljeä perheineen ei ollenkaan ja vanhempia kerran vuodessa. ja mulle serto se toinen nainen vuosien jutun tekstarilla.
Inhoan salailua ja valehtelua.