Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei vittu... Exäni avokki ilmoitti facebookissa, että mun lapseni on HÄNEN POIKANSA!!??!!

Vierailija
13.07.2009 |

Ovat asuneet yhdessä kai kuukauden, ja poika käy siellä joka toinen viikonloppu... Että pistää vihaksi!!! Ja poika ei miellä häntä edes äitipuoleksi, kun on niin tuore tapaus..

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

TARVITSEMME lapsen tänne päivää sovittua aiemmin. Vittuuksissani sanoin ettei onnistu, ja keksin jokun muka tärkeän menon..

ap

Vierailija
22/32 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aikuiset ei osaa käyttäytyä asiallisesti vaan kyräilee ja vihottelee toisilleen mitä kummallisimmilla tavoilla.. voi lapsiparka!!

Vierailija
24/32 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

TARVITSEMME lapsen tänne päivää sovittua aiemmin. Vittuuksissani sanoin ettei onnistu, ja keksin jokun muka tärkeän menon.. ap

Ymmärrän sun tunteesi, mutta älä kiltti tee asioita enää yhtään vaikeemmiksi. Ihan ulkopuolisesta kun vaikuttaa, että sun lapsesi elämässä on uusi ihminen, joka tykkää siitä (ja joka ei tosin taida aivan täydellinen olla, mutta hei, kukapa meistä olisi?).

Vierailija
25/32 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodin lapset olivat tehneet äitienpäiväkortit ja lahjat.Ne olivat perjantaina paketoituina lokeroissa. Isä ja "äippäpuoli" hakivat lapsen. Lapsen äiti kyseli arasti maanantaina olimmeko tehneet kortin tms. ja olikohan se jäänyt päiväkotiin?! Siellä oli sitten leikitty ihanaa kotileikkiä.

Surettaa tarinan äidin puolesta kyllä.

Vierailija
26/32 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla oven fb:ssä kuva, jossa minä, mieheni, meidän yhteinen lapsemme ja miehen kaksi lasta (jotka asuvat meillä..) ja sen alla lukee meidän perhe?

Vierailija
27/32 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt en vaan aio lähteä sille linjale, että hän sanelee säännöt.

Eri asia olisi, jos hän olisi kysynyt että onnistuisiko se, ja sanonut vaikka että vierailua voi sitten lyhentää toisesta päästä. Ei sekään olisi välttämätöntä, kunhan ei olisi ilmoittanut että "tarvitsemme pojan äitini 60-vuotisjuhliin.."

ap

Vierailija
28/32 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin isona erona ehkä se, että mun tytär on kuuden ja ollaan seurusteltu siitä asti kun tyttö oli kaksi. Ja ollaan lapsen "lähiperhe". Jos ollaan jossain niin esitellään tyttö aina meidän lapseksi ja lapsi myös kutsuu miestäni välillä isäksi. Ja siis näkee isäänsä säännöllisesti joka toinen viikonloppu.

Ehkä muakin eniten tossa loukkais toi, että jos tosiaan naikkonen on joku tuore heila. Jotenkin se vaan vaatii aikaa, että voi olla lapselle vanhempi ja kutsua itseään myös siksi.

Vierailija
29/32 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos olisit ollut äitipuoli kuukauden ajan, sanoisitko että he ovat sinun lapsiasi?

kun mulla oven fb:ssä kuva, jossa minä, mieheni, meidän yhteinen lapsemme ja miehen kaksi lasta (jotka asuvat meillä..) ja sen alla lukee meidän perhe?

Vierailija
30/32 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt en vaan aio lähteä sille linjale, että hän sanelee säännöt. Eri asia olisi, jos hän olisi kysynyt että onnistuisiko se, ja sanonut vaikka että vierailua voi sitten lyhentää toisesta päästä. Ei sekään olisi välttämätöntä, kunhan ei olisi ilmoittanut että "tarvitsemme pojan äitini 60-vuotisjuhliin.." ap

Tulee vielä tilanne, jolloin itse "tarvitset" pojan ilmoitusasiana, ja silloin on hyvä olla takataskussa ´muistutus joustamisesta.

Vierailija
31/32 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos olisit ollut äitipuoli kuukauden ajan, sanoisitko että he ovat sinun lapsiasi?

mutta oli aika, jolloin meidän perhe oli minä, mieheni ja hänen lapsensa ja kyllä, silloin puhuin kyllä "meidän lapsista" enkä "mieheni lapsista". Se kuulostaa mun korvaan jotenkin samalta kuin "naapurin lapset" tms. Kyllä ne mielestäni on "mun lapsia", kun heidän kanssa elän.

Vierailija
32/32 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoehtona, joten ap älä viiti turhata skitsota. eiköhän kaikki joiden tarviikin asia tietää, niin tiedä kenen poika x on.