Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ihanan käsilaukun saisi 700 eurolla?

Vierailija
13.07.2009 |

Onko ketään käsilaukkutietoisia paikalla?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:lta. Hinta oli alle 20 e eli hyvin mahtuisi budjettiisi. :)

Vierailija
2/40 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On takuuvarmasti tyylikäs vielä vuosienkin kuluttua kun et osta juuri tämän sesongin mallia. Nahka vaan kaunistuu käytössä kun valitset jonkun klassikkomallin. Tosin tottakai se minkälaisen laukun ostat riippuu tietysti tyylistäsi. Kerro millainen se on ja ammattisi.

Vierailija
4/40 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli paljon ihania laukkuja alessa. Itse tilasin Mulberry.comin alesta mustan Mabelin ja on ihana.

Vierailija
5/40 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin niiden välillä.

Vierailija
6/40 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se iso on valtava, sopiva sellaiseksi viikonloppulaukuksi ja pieni on liian pieni mulle. Keskikokoinen on tosi tilava ja just sopiva.

Vierailija
7/40 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli paljon ihania laukkuja alessa. Itse tilasin Mulberry.comin alesta mustan Mabelin ja on ihana.

kertoa tietämättömälle, että miten noita laukkuja pystyy tilaamaan netin noiden sivujen kautta. Onko turvallista, miten maksaminen, kuinka kauan kestää tulla jne. ? Haluaisin niin tilata valkoisen Jenahin, oli loppu Fabianinkadun liikkeestä, mutta en ole koskaan tilannut mitään netin kautta, varsinkaan ulkomailta.

Vierailija
8/40 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä vaan valitaan laukku,minkä haluaa ostaa ja lisätään ostoskoriin.Sitten kassalle ja vastaillaan sitä mukaa,mitä sieltä kysyttiin. Ensin annettiin sähköpostiosoite ja sitten muita tietoja osoitteet ym. Maksoin itse visalla ja se olikin hieman monimutkaista,kun sain ensin odottaa sieltä ensimmäistä viestiä 3 vrk ja sitten täytyi selvittää pankista,kun olivat veloittaneet sellaisen pienen tarkastussumman,mikä piti ilmoittaa mulberrylle ja ei sitten meinannut edes toimia se viestin lähetys sinne. Tarkistavat näin luottokortin toimivuuden. Kun sain tän visahomman selvitettyä tulikin sieltä pian viesti, että laukku on postitettu ja sitten tuli UPSilta viesti, josta näki laukun saapumispäivän. Kesti n. 5 vrk ja tuli kotiin asti.

Vierailija
9/40 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä vaan valitaan laukku,minkä haluaa ostaa ja lisätään ostoskoriin.Sitten kassalle ja vastaillaan sitä mukaa,mitä sieltä kysyttiin. Ensin annettiin sähköpostiosoite ja sitten muita tietoja osoitteet ym. Maksoin itse visalla ja se olikin hieman monimutkaista,kun sain ensin odottaa sieltä ensimmäistä viestiä 3 vrk ja sitten täytyi selvittää pankista,kun olivat veloittaneet sellaisen pienen tarkastussumman,mikä piti ilmoittaa mulberrylle ja ei sitten meinannut edes toimia se viestin lähetys sinne. Tarkistavat näin luottokortin toimivuuden. Kun sain tän visahomman selvitettyä tulikin sieltä pian viesti, että laukku on postitettu ja sitten tuli UPSilta viesti, josta näki laukun saapumispäivän. Kesti n. 5 vrk ja tuli kotiin asti.

Millasta laatua Furlan laukut on? Missäpäin maailmaa ne valmistetaan?

Vierailija
10/40 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun teit tän alotuksen... Kauhee laukkukuume tuli, mulla ei ole vielä yhtään kunnon laukkua ja syksymmällä oon ajatellu hankkia ihka ekan veskan :)

http://eu.furla.com/enfinity/FurlaEU/010101/NARCISO/pdu-WFS-en_GB-EUR-E…

Onko ihan liian epäkäytännöllinen toi väri?

Vierailija
11/40 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannatta lukea sieltä tarkkaan ne ohjeet.

Vierailija
12/40 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa tietämättömälle, että miten noita laukkuja pystyy tilaamaan netin noiden sivujen kautta. Onko turvallista, miten maksaminen, kuinka kauan kestää tulla jne. ? Haluaisin niin tilata valkoisen Jenahin, oli loppu Fabianinkadun liikkeestä, mutta en ole koskaan tilannut mitään netin kautta, varsinkaan ulkomailta.

kiitos vaan vinkeistä, tilasin sitten tuon valkoisen Jenahin! :) ja ihan tosta vaan, kamalaa! :D No, nyt saa jännittää meneekö tilaus tosta vaan vai tuleeko mutkia matkaan. On tää kyllä vähän turhan helppoa, mutta toisaalta, olin jo tuota laukkua tovin jo harkinnut ja oli vielä 80 € halvemmalla kuin liikkeestä Suomessa! Tosin olen sitä mieltä että kun sen harvan kerran ostaa jotain noinkin kallista, on sitä ihana päästä hiplaamaan paikan päällä. Onneksi olin kerinnyt käydä tuota ihmettelemässä liikeessä.

Vierailija
13/40 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun teit tän alotuksen... Kauhee laukkukuume tuli, mulla ei ole vielä yhtään kunnon laukkua ja syksymmällä oon ajatellu hankkia ihka ekan veskan :) http://eu.furla.com/enfinity/FurlaEU/010101/NARCISO/pdu-WFS-en_GB-EUR-E… Onko ihan liian epäkäytännöllinen toi väri?

onhan vaalea aina vähän arka väri mutta mulla on ollut paljon vaaleita laukkuja ja niiden kanssa täytyy olla sitten varovaisempi ja huoltaa hieman enemmän. Ei sen kummempaa. Ja muuten, oon samaa mieltä että ihan hirvee aloitus ap:ltä! :)

t. se äskeinen Mulberryn valkoisen Jenahin ostaja :)

Vierailija
14/40 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi ihana laukku. Fabianinkadulla taisin nähdä sen kanssa. Onnea ja toivottavasti saat laukun pian. Ja tosiaan se tarkastussumma oli tosi pieni, siis mulla oli alle euron, jos sitä sulta kysytään.

Vierailija
15/40 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tilasit?

Vierailija
16/40 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi ihana laukku. Fabianinkadulla taisin nähdä sen kanssa. Onnea ja toivottavasti saat laukun pian. Ja tosiaan se tarkastussumma oli tosi pieni, siis mulla oli alle euron, jos sitä sulta kysytään.

Sainkin sieltä jo sähköpostia, jossa sanottiin, että vahvistus tulee 72 tunnin kuluessa. Että kai ne niitä kortteja tarkistelee. Tuleeko muuten laukku kotiin? Niin olin ymmärtävinäni kun luin nopeesti ne niiden toimitusehdot. Mut joo, aivan ihanaa odottaa tuollaista pakettia! :) Oliko sulla muuten ihan moitteettomassa kunnossa laukku kun tuli?

Vierailija
17/40 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tarkkaa kellonaikaa. Päivystin ihan hermona koko päivän ja klo 14 jälkeen soi vihdoin ovikello. Laukku oli säilynyt hyvin eli ei moittimista. Mutta nyt hyvää yötä!

Vierailija
18/40 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tarkkaa kellonaikaa. Päivystin ihan hermona koko päivän ja klo 14 jälkeen soi vihdoin ovikello. Laukku oli säilynyt hyvin eli ei moittimista. Mutta nyt hyvää yötä!

Vierailija
19/40 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut itse tavaraa ja ovat juuttuneet tulliin. Sitten kävin maksamassa kiltisti siellä. Kyse oli kyllä koruista. Mutta tuodaanko laukut tullitta kotiin?

Vierailija
20/40 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mina ostin Hilfigerin laukun $19.99 ja hyvin toimii. Valkoisen Liz Clairbornin $16.00.