Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka muu odottaa jännityksellä, koska sairastuu SIKAinfuun?

Vierailija
25.07.2009 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivoisin että tulisi sitten aika heti niin loppusi tämä varpaillaan olo ja pelkääminen. Riskiryhmään kuulun niinkuin moni läheiseni myös. Päiväsaikaan olen ihan järkevä ja rauhallinen, mutta illan tultua alan ajattelemaan asioita liikaa.

Vierailija
2/23 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai en niin innokkaasti, mutta on aivan 100% varma että joku perheestä siihen sairastuu, kun kaikki ollaan koulussa, minäkin siellä töissä... ja sen perusteella voin sanoa, ettei missään muussa paikassa tartu taudit niin tehokkaasti kuin siellä.

Lapset ottavat itse ruokansa, yskivät, sorkkivat likaisilla käsillään niitä jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastin jo. Muu perhe ei sairastunut, kesti 6 pvää ja kuume oli korkea ja kurkku kipeä. Ihan niin kuin perusflunssa. En ollut eristyksissä, ihan vaan kotona sen takia, kun veto oli veks.

Ja ihan diagnosoitiin, en sannut Tamifluta. Lapset 1v ja 5 v.

Vierailija
4/23 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli flussa voi olla kohtalokas varsinkin heille ja nuorille aikuisille

Vierailija
5/23 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oon ihan yksinäinen ihminen niin voisin jonkun puolesta kuolla.

Vierailija
6/23 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan hanurista, ja syvältä. Eikä loppua näy.

Vierailija
7/23 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle kuukauden ikäinen vauva kotona, ja pelkään kuollakseni että hän sairastuu eikä selviä.

Vierailija
8/23 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko joku sairastunut ja parantunut?

Vierailija
9/23 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan hanurista, ja syvältä. Eikä loppua näy.

Vierailija
10/23 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin kummin kaiman tuttava peräkamaripoika

Vierailija
11/23 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toki olen tietoinen että tauti on leviämässä ja ettei vielä tiedetä millaista tuhoa saa aikaan (ainakaan tarkkaan). Meillä perheessä myös riskiryhmään kuuluvia. Elän kuitenkin tätä päivää, olen onnellinen juuri nyt. Jos vaikka huonosti kävisikin (en usko enkä toivo näin) niin ihan turha on hukata edeltäviä kuukausia murehtimiseen. Tietysti olen ottanut selvää miten tulee toimia jos/kun tauti iskee (erityisesti riskiryhmään kuuluvat perheeni jäsenet), mutta se siitä. Nyt on nyt ja vielä ei tiedä mitä huominen tuo tullessaan.

t. onnellinen äiti joka parhaansa mukaan elää tätä hetkeä.

Vierailija
12/23 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat eniten huolissaan tai ne jonka perheessä on saatettu flunssan takia menettää joku joskus..

Vierailija
13/23 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin kummin kaiman tuttava peräkamaripoika

Heh, olen kyllä nähnyt ihan oikeasti pallosalaman, kuten myös ne 7 muuta samassa talossa sillä hetkellä ollutta (vuosi-90).

Sikainfluenssaa odotan "innolla", jos tämä nyt sitten olisi se kevyt versio taudista. Pelkään kyllä perheeni puolesta, etenkin isäni puolesta joka sairaana ihmisenä saattaa hyvinkin todennäköisesti menehtyä tautiin :(

Vierailija
14/23 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ei enää tule uusia oireita. en voi suositella kenellekkään tuota tautia.

Vierailija
15/23 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea kuume, nousee todella nopeasti. Päänsärky, yskä lihaksien ja nivelien kolotus. Myöhemmin tuli pahoinvointi. Kestänyt huomenna viikon.

Vierailija
16/23 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranemista vaimollesi ja pianhan olet itse samassa taudissa, joten voimia. Ilmeisesti olette eristettynä, koska on erittäin tarttuvaa?

Vierailija
17/23 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukin sairastelee kotona, käy välillä kaupassa, koiraa ulkoiluttamassa jne.

ei se ole yleisvaarallinen tauti, ihan tavallinen influenssa

Vierailija
18/23 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen käynyt töissä päivittäin. Diagnoosi on annettu puhelimen välityksellä, koska eivät halua sairastuneita terveyskeskukseen ennenkuin on aivan pakko mennä.

Vierailija
19/23 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsiä pestään ahkerasti

Vierailija
20/23 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän paikallisen terveyskeskuksen ovessa lappu, jossa lukee "jos epäilet sairastavasi sikainfluenssaa, älä tule terveyskeskuksen tiloihin vaan soita numeroon ..."