Minkä ihanan käsilaukun saisi 700 eurolla?
Kommentit (40)
Olen tilannut itse tavaraa ja ovat juuttuneet tulliin. Sitten kävin maksamassa kiltisti siellä. Kyse oli kyllä koruista. Mutta tuodaanko laukut tullitta kotiin?
EU-maista tilatessa tullia ei mene, muualta tilatuista tullin joutuu maksamaan, jos ostoksen arvo on yli 150 euroa. Itse tilasin pari talvea sitten Huggin kahdet kengät (takuulla aidot), menivät tullin kautta, mutta huolimatta lisämaksusta tulivat huomattavasti halvemmiksi kuin Suomesta tai EU-maasta tilattuna. Näin jälkikäteen ajatellen olisi pitänyt tilata kengät erikseen, jolloin tuo 150 ekeä ei olisi ylittynyt, kun nytkin ylitys oli vain muutaman euron. Kannattaa siis lukea etukäteen tullin sivustoilta ohjeet.
Mainittakoon vielä asiaan liittymättä, etttä sain tullissa tosi hyvää, ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua, ettei vastaavaa ole tullut vastaan missään virastossa.
On takuuvarmasti tyylikäs vielä vuosienkin kuluttua kun et osta juuri tämän sesongin mallia. Nahka vaan kaunistuu käytössä kun valitset jonkun klassikkomallin. Tosin tottakai se minkälaisen laukun ostat riippuu tietysti tyylistäsi. Kerro millainen se on ja ammattisi.
Ammatti on kieltenopettaja. En pahemmin välitä muotivaatteista, joten turha ostaa muotilaukkuakaan. :) Tiedän, ettei tuolla rahalla mitään huippumerkkiä varmaan saa. Se nyt on vain budjetti. Mikä Mulberryn malleista olisi sellainen klassikko, joka kestäisi aikaa?
Ap
[/quote]
Millasta laatua Furlan laukut on? Missäpäin maailmaa ne valmistetaan?
[/quote]
Mutta voin olla väärässäkin
Tiedän, ettei tuolla rahalla mitään huippumerkkiä varmaan saa. Se nyt on vain budjetti. Mikä Mulberryn malleista olisi sellainen klassikko, joka kestäisi aikaa? Ap
Mikä sinulle olisi "huippumerkki"?
EU:n ulkopuolelta saa tilata omaan käyttöön postikuluineen 40€ arvosta.
Vaatteissa (muistaakseni myös kengät ja käsilaukut???) on raja omaan käyttöön 150 €...
Mutta, mutta....alvin joutuu maksamaan yli 40€:n osalta, tulleja vasta tuon 150€ ylittyessä. Säästöä toki tämäkin.
Eli toisinsanoen, jos haluat välttää täysin tullissa asioimisen, kannattaa ostaa ainoastaan EU:n sisältä.
Toki sieltä jenkeistä löytyy sellaisia herkkuja välillä, että aika monta reissua tulliin on tehty...;)
Vaikka siis pyrinkin pysymään EU:n sisältä tehtävissä ostoksissa...
Eli itse olen terveydenhoitaja ja kunnalla töissä, haaveilen Mulberrystä, onko ihan hölmöä...vai pitäisikö olla vähintään lääkäri?
Eli itse olen terveydenhoitaja ja kunnalla töissä, haaveilen Mulberrystä, onko ihan hölmöä...vai pitäisikö olla vähintään lääkäri?
On eri asia olla rockmuusikko, tatuoija tai joku tylsä lehtori...
East West Bayswater oli aiemmin 660 euroa. Nyt varmaan alessa vähemmän. Ja U.K:sta netistä tilaamalla saat toki vieläkin edullisemmin. Se on nätti ja näpsäkkä väsky. Mun mielestä.
..lainat jne JA sitten menisit johonkin Halpahalliin ostamaan sen väskyn. Itsetuntosi taitaa olla nollissa.
kamalia junttilaukkuja, tönkköjä. Minulta ääni Louis Vuittonille:)
Guess:n laukun tai jopa kaksi. Ovat halpis- ja merkkilaukkujen välimaastosta, ja osa muistuttaa Cuccin laukkuja. Tuolla rahalla saisit jo pari näyttävää laukkua. Guess ei tosin sovi kovin hillittyyn tyyliin, on sen verran bling-bling :)
http://www.zappos.com/n/es/d/722065821/page/1.html
Mulberryn Mabel väreinä cognac ja chocolate nyt tarjouksessa nettikaupassa 480e. Klassinen aikaa kestävä malli ja kauniit värit. Kuitenkin modernimpi kuin esim. bayswater. Osta sellainen ja saat vielä vaikka kengätkin sillä rahalla.
että jos olet esim lakinainen bayswater voisi olla sinun juttusi enemmän, jos taas graafikko Roxanne voisi olla parempi. Tyyli yhdistettynä ammattiin kertoo aika paljon.
kyllä huomattavasti enemmän juntti kuin Mulberry. kumpikaan ei ole muotilaukku. Mulberry on kestolaukku ja LV statuslaukku.
T. stylisti
Miksei se ole tullut mua vastaan kaupoissa?
..lainat jne JA sitten menisit johonkin Halpahalliin ostamaan sen väskyn. Itsetuntosi taitaa olla nollissa.
Kuka on sanonut, että asun vuokralla? Ihan oma talo on, ja mies hoitaa kiitettävästi laskut. Minulla ei ole mitään tarvetta yrittää näyttää rikkaammalta kuin olen, pidän vain kauniista ja kestävistä asioista. Katselin noita Mulberryjä, olivat tosi kauniita. Vuitton kainalossa en edes kehtaisi kulkea, jotenkin se ei ole lainkaan minun tyyliäni. Tuntuisi, että se olisi vain statuksen näyttämistä varten. 60-vuotiaalla työkaverillani on sellainen, hänelle se sopii kyllä hyvin.
AP
Tiedän, että yltäpäältä logoilla kuorrutettu pukeutuminen on mautonta, mutta voiko pitää ihan tavisvaatteita, farkkuja jne. ja kallista laukkua? Entä kengät? Fashionistat, visioikaa jotain :-)
Nimen omaan laadukkailla laukuilla/kengillä/koruilla saa halvemmankin asun näyttämään tyylikkäältä. Eli voisi olla iahn vaikka tiukat H&M farkut, kunhan ovat istuvat, valkoinen brodeerattu kesäpaita (lattua kuin laatua kunhan taas istuu päälle. Korkokengät (remmikengät näin kesällä) ja sitten tyylikäs laukku esim. konjakinvärisenä ja samanvärinen levehäkö tai punottu vyö. Ryylikkäät aurinkolasit päähän, voi olla kalliit tai halvat ja näin on yksinkertainen, mutta tyylikäs kesälookki valmis.
Samoja kalliita vyötä/kenkiä ja laukkua voi sitten käyttää vuodesta toiseen eri asujen kanssa.
Kävin laittamallasi nettisivustolla, ja kyllä sieltä minusta sai jo 400 punnalla ihan kivuja laukkuja ja muutama halvempikin oli ihan kiva. Muitten laittamia sivustoja katsellessa iski kateus, kun rahatilannne on vähän heikko. Mutta onneksi mieltä lämmmittää Thaimaan Jim Thomsonista ostettu silkkinen käsiveska (hintaa tosin oli 'vain' 150 euroa.