Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan nyt kiittää monen vuoden takaisia (silloisia) av-palstailijoita

Vierailija
13.07.2009 |

mielettömästä gradutsempistä. Olin silloin äitiyslomalla, aikaa oli vain tunti päivässä tehdä gradua, olin väsynyt ja tuskastunut ja meinasin jo ahdistuneena jättää valmistumisen sikseen (oli enää gradusta kiinni). Mutta täällä olivat varmaan av-palstailun historian ihanimmat ihmiset juuri silloin. Kiitän teitä silloisesta tsemppaamisesta, sain gradun valmiiksi järkyttävistä työskenetelyolosuhteista huolimatta muutamassa kuukaudessa lopulta, ja valmistuminen oli todella tärkeä juttu, sen jälkeen kaikki elämässä on mennyt vain yhä paremmin. On monta kertaa pitänyt tulla kiittämään. Nyt sen teen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli silti hyvä mieli. Onnea ap:lle!

Vierailija
2/8 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä muista tällaista juttua...mutta SAATTAA olla että minäkin olen silloin palstalla pyörinyt!

Hieno juttu, ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
4/8 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppasin sua silloin ja olen tosi iloinen, että sait opinnoissasi tuon ison G:n selätetyksi.

Vierailija
5/8 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi 2003-2005 välissä ?

Vierailija
6/8 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea tämmöistä viestiä kerrankin ku joku kiittää täältä saaamastaan tuesta!

Vierailija
7/8 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri tuolloin täällä... kiitos!

ap

Vierailija
8/8 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut psyykatkaahan muakin. Mun pitäis palauttaa lopullinen graduni elokuun alussa. Vähän tahmeeta uurastaa näin kesällä. Ei oo paljosta enää kiinni, mutta noi muotoseikat on aika puuduttavia väkertää:/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi