Grate, lapsi 200kilsan päässä isänsä kanssa 40 asteen kuumeessa.
Pieni ihminen aivan sairaana, yhtäkkiä noussut kuume, ei laske pamol f:llä. Mies antaa nyt vielä buranaa ja jos ei laske niin päivystykseen.
Kamala olo itsellä kun ei ole paikalla :(
Kommentit (14)
Haluaisin olla vain lapsen lähellä.
Voi harmi. Mutta pienillä nousee kuume helposti noin ylös, ja yleensä se saadaan sitten kuriin.
Meillä oli esikoisella aina silloin tällöin kovia kuumepiikkejä, onneksi jäivät iän myötä pois.
Mutta kurjaa toki kun itse ei saa sylitellä.
Mulla on kolme lasta parhaillaan isänsä kanssa veneilemässä. Olen ihan paniikissa koska niistä jollekin sattuu jotain tai joku sairastuu :( Ei sillä ettei isä pärjäisi, mutta ei ole kiva sairastaa poissa kotoa tai hoitaa kipeää lasta retkiolosuhteissa..
Ole onnellinen että se on isä eikä vaik joku muu..
Ethän sä voi päästää noin pientä lasta isänsä kanssa kahdestaan mihinkään!!! Isä ei voi osata hoitaa edes tervettä lasta yhtä hyvin kuin Äiti. Käske sen miehen nyt kuitenkin äkkiä lukea av:lta tärkeimmät lapsen kasvatus ohjeet, se on nyt tärkeintä. Kuumetta ehtii sitten laskea myöhemmin.
Ehkäpä ap halusi korostaa sitä, miten "raastava" tämä tieto on? ;)
Mitähän ne siellä päivystyksessä sille kuumeiselle lapselle tekevät? Mittaavat kuumeen, antavat lisää PamolF:ää (oikealla annostuksella tällä kertaa), Pronaxenia päälle ja käskevät kotiin nukkumaan!
missä on sanottu, että pitää lähteä päivystykseen jos kuume ei heti ekana päivänä laske ekalla kuumelääkeannoksella? :D
Ei ihme että teitä tolloja rynnii meidän päivystykseen välillä ihan kasoiksi asti.
Sieltä kun annettiin miehelle tämä ohje antaa buranaa rinnalle ja jos ei sillä laske niin päivystykseen.
T: Ap, jonka pikkuinen voi jo paremmin, grate ;)
Hienoa, että lapsi alkaa olla kunnosa.
Kyl se isäkin pärjää ihan hyvin!!