Alapään ulkonäkö - vaikuttaako lapsilukuun?
Vaikuttaako lapsilukuun/haaveisiin, miten alapää kärsii?
Eli haluaisiko joku vaikka 10 lasta, jos voisi pitää paikat samassa kunnossa kuin yhden lapsen jälkeen?
Itselläni 2 lasta, paikat näyttää ja tuntuu omasta mielestä samalta kuina ennen lapsia, mutta tietenkin ovat muuttuneet pakostakin - viimeistään ammattilainen huomee eron. ;)
En kyllä halua lisää lapsia. Mutta jos jostain ihmeen syystä haluaisin, niin ajattelisin ja pelkäisin, mitä sillä alapäälle sen jälkeen käy.
Outoja ajatuksia...
Kommentit (5)
ja voi vakuuttaa, että kyllä se muuttuu. :)
Todella, siis todella harvoin näkee naisia, joiden alapää näyttää yhden tai kahden synnytyksen jälkeen siltä, kuin ei olisi koskaan synnyttänytkään. Mutta kyllä niistäkin sen loppupeleissä sitten huomaa.
Ehkä juuri siksi pohdin itsekseni näin hulluja, kun päivittäin on asioiden kanssa tekemisissä.
ap
Mä en nyt ihan käsitä, onko se alapään ulkonäkö todellakin sulle noin tärkeää? Ymmärrän kyllä jos toiminnallinen puoli kärsii (löysyyttä, virtsanpidätysongelmia, kohdunlaskeumaa, pahoja repeämiä yms), vasinkin jos tulee jotain pysyvää jota ei lantionpohjajumpalla saa kuntoon.
Mutta ulkonäkö? Mulle on itseasiassa aika sama miltä mun alapää näyttää (nyt en puhu esim. karvoituksen siistimisestä, siihen ei synnytykset vaikuta), enkä usko että miehellenikään se on niitä ykkösasioita. :)
Jos sen eron huomaa vain ammattilainen, niin entäs sitten. En mä yritä gynekologilla tai jossain papassa käydessä piilotella sitä että olen viisi lasta alakautta synnyttänyt...
Pehmytkudoksista naisen synnytyselimet ovat ihan loistoluokkaa mitä tulee uudistumiseen ja kestokykyyn. Sitäpaitsi, mitä sen on väliä miltä se näyttää, kunhan toimii. Arpia ja repytymiä tulee synnyttäessä, mutta olisipa todella ikävää tajuta, että olisi tuollainen pill..pilkun tuijottaja alapäässä kun itse synnyttää.
Sama oletko synnyttänyt 1 vai 10 lasta.
T: viiden alakautta synnyttänyt äiti.