G: Milloin viimeksi olet syönyt puuroa? ev
Kommentit (14)
olen ryhtynyt tekemään myös tuorepuuroa - laitan kaurahiutaleet ja mehukeiton lautaselle valmiiksi illalla, sekoitan, ja syön aamulla. Yön aikana hiutaleet turpoavat mehukeiton vuoksi.
Nopeuttaa aamutoimia hieman kun ei tarvitse keittää puuroa. :)
söin mannapuuroa, jota jäi vielä tällekin päivälle. Riisipuuroa myös keitin viime viikolla. Puurot hyviä ja "keveitä" ruokia varsinkin näin kesällä.
kaurapuuroa, kuten lähes kaikkina muinakin aamuina. Sekaan raejuustoa ja mehukeittoa/marjoja, niin jo on hyvää!
Kauralesepuuroa aina aamiaiseksi.
Lisäksi meillä syödään marjapuuroa / vispipuuroa lähes joka viikko.
Ja riisipuuroa / mannapuuroa ajoittain ruoaksi muulloinkin kuin jouluna.
Pitäisi taas ottaa tavaksi tuo puuron syönti aamuisin. Olen vaan ollut niin laiska, että leipää tai muroja ollaan aamuisin syöty.
Joka viikonloppu syödään ja arkenakin jos on vain aikaa.
koska keitin sen verran reilusti, että jäi yli kuopuksen aamupalalta. En hennonut heittää poiskaan, enkä jaksa ajatella sämpylöiden leipomistakaan...
Syön aina arkiaamuisin kaurapuuroa. Helppoa ja nopeaa sekä tehdä että syödä.
aamuna, meillä syödään melkein joka aamu kaurapuuroa, koko 6 hengen perhe..halpaa..ja terveellistä! :)
Yleensä aina viikonloppuisin puurolounas.
Parina aamuna taisin viime viikolla syödä. Kevään aikana olen ottanut tavaksi syödä kaurapuuroa ainakin kolmena - neljänä aamuna viikossa, jossain vaiheessa söin joka aamu. Puuro ja jugurtti (erikseen syön) on mulle hyvä aamupala, kunhan jugutti ei ole mitään rasvaista sokerimoskaa.
Tein eilen vispipuuroa, jota nautin juuri aamiaiseksi...
Rakastan puuroja, erityisesti kaura ja ruispuuroja lähimyllyn hiutaleista mutta olen nyt karpannut 6kk ja siksi en ole voinut puuroa syödä. Kohta otan kyllä aamupuuron taas ohjelmaan:)