Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook-mokia kenelläkään?

Vierailija
13.07.2009 |

Olen tässä miettinyt, onko kukaan puhunut ohi suunsa esim. statuspäivtyksissä. Mulla ei edes ole kauheasti kavereita ja silti välillä unohdan, ketkä kaikki mun juttuja pääsee lueskelemaan... Vielä ei ole ollut mitään pahoja möläytyksiä tosin.

Parin kaverin elämästä tiedän enemmän kuin mitä ne naamakkain puhuvat, kommenttien kommenteissa varmaan unohtuu, ettei ne oo kahdenkeskisiä kuitenkaan.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mokailin miesasioissa... Kävin haun kautta kurkkaamassa mitä yhden vahan poikaystävän elämään nykyään kuuluu (kumpikin ollaan oltu tahoillamme onnellisesti naimisissa lähes kymmenen vuotta, mutta iski uteliaisuus) ja eiköhän sillä ollut tämä toiminto missä näkyy kuka hänen sivuillaan on käynyt... Siellä kuvani sitten koreili teemukin kokoisena ja herranen aika että hävetti... Pistin samoin tein koko koneen päältä pois, niinkuin se olisi asiaa miksikään muuttanut! :D Mutta opinpahan taas hetkeksi oleen tunkematta nenääni sinne minne se ei kuulu! :D

Sitä vartenhan ne sivut ja kaverit on, että niillä omilla sivuilla käytäisiin, eikö niin!

Vierailija
22/28 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän siellä mitään sellasta toimintoa ole, että näkis kuka omaa profiilia katsonu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole sellaista mistä näkisi kuka sivulla on käynyt. Onneksi!!!

Vierailija
24/28 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä todellakaan näe (eikä ole koskaan nähnyt) kuka käy kenenkin sivuja katsomassa.

Vierailija
25/28 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole sellaista toimintoa, että näkyisi, kuka profiilia katsoo. Se aplikaatio, missä kävijän kuva näkyy sivulla, näyttää sen kuvan vain kävijälle itselleen :D

Vierailija
26/28 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"FB: tohelot ja tumpelot" -ryhmä teille =)

Vierailija
27/28 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällainen toiminto, mistä näkee kuka käynyt (ainkain viimeksi käynyt) sinun sivulla. Itsellä ei ole ollut, mutta tosiaan kun kävin yhden vanhan kaverin sivulla ja sit kävin pois ja menin uudestaan, niin oma naamakuva oli sivun vasemmassa laidassa aika isolla vielä. Siinä luki jotain -viimeksi sivuillani käynyt tms. Tämä oli sillon aika fb:n alussa. Paniikissa lähdin sieltä sivulta pois ja piti mennä vielä uudestaan katsomaan oliko se kuva siellä vielä ja kyllä oli.

Voi tietenkin olla mahdollista että kuva näkyi vain minulle, mutta mikä ihmeen järki siinä ois???

Vierailija
28/28 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain pitänyt avata ja ladata itse. SIis näitä sovellutuksia joita se on täynnä. Mutta toiminto on poistettu, ainakin minulta se on kadonnut itsestään, enkä sitä enään haullakaan löydä.

Siinä oli lista ihmisistä jotka ovat katsoneet profiiliasi, mutta he olivat vain niitä jotka ovat kavereitasi.

Eihän siellä nykyään pääse melkein kenenkään profiilia katsomaan jollei ole kaveri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi