Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook-mokia kenelläkään?

Vierailija
13.07.2009 |

Olen tässä miettinyt, onko kukaan puhunut ohi suunsa esim. statuspäivtyksissä. Mulla ei edes ole kauheasti kavereita ja silti välillä unohdan, ketkä kaikki mun juttuja pääsee lueskelemaan... Vielä ei ole ollut mitään pahoja möläytyksiä tosin.

Parin kaverin elämästä tiedän enemmän kuin mitä ne naamakkain puhuvat, kommenttien kommenteissa varmaan unohtuu, ettei ne oo kahdenkeskisiä kuitenkaan.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No päivityksenhän voi poistaa saman tien!?!

Joo, niin voi, mutta kavereittesi "etusivulle" se jää näkyviin vaikka kuinka poistat.

Vierailija
2/28 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain pitänyt avata ja ladata itse. SIis näitä sovellutuksia joita se on täynnä. Mutta toiminto on poistettu, ainakin minulta se on kadonnut itsestään, enkä sitä enään haullakaan löydä.

Siinä oli lista ihmisistä jotka ovat katsoneet profiiliasi, mutta he olivat vain niitä jotka ovat kavereitasi.

Eihän siellä nykyään pääse melkein kenenkään profiilia katsomaan jollei ole kaveri.

MInulla kaverit jotka olivat käyneet katsomassa, niin eivät näkyneet etusivulla vaan ihan erillisellä sivulla joka piti aina avata tämän sovellutuksen alla.

Siellä oli ihan kellon ajat ja kaikki, milloin ihmiset käyneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No päivityksenhän voi poistaa saman tien!?!

Joo, niin voi, mutta kavereittesi "etusivulle" se jää näkyviin vaikka kuinka poistat.

Minä olen niitä useammankin poistanut ja kyllä mieheni sivuilta ne ovat lähteneet. Samoin jotkut ystäväni ovat poistaneet tiloja jotka olen nähnyt sillä sekunnilla kun ovat laittaneet, mutta kohta ne on poistettukkin ja ei ole näkynyt minulla enään.

Vierailija
4/28 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain pitänyt avata ja ladata itse. SIis näitä sovellutuksia joita se on täynnä. Mutta toiminto on poistettu, ainakin minulta se on kadonnut itsestään, enkä sitä enään haullakaan löydä. Siinä oli lista ihmisistä jotka ovat katsoneet profiiliasi, mutta he olivat vain niitä jotka ovat kavereitasi. Eihän siellä nykyään pääse melkein kenenkään profiilia katsomaan jollei ole kaveri.

MInulla kaverit jotka olivat käyneet katsomassa, niin eivät näkyneet etusivulla vaan ihan erillisellä sivulla joka piti aina avata tämän sovellutuksen alla. Siellä oli ihan kellon ajat ja kaikki, milloin ihmiset käyneet.

Vierailija
5/28 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja unohtanut, että kavereissa on työkaverin ystävä? Tai saanut jotain kiinni valheesta?

Vai osaako kaikki olla niin sievästi suu supussa, ettei mitään lipsahtele ;-)

Vierailija
6/28 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäni suurin virhe

Vierailija
7/28 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ellei Sinua ole hyväksytty kaveriksi !!??

Vierailija
8/28 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan ole tapana julkisesti, edes kavereiden kesken, haukkua ketään. Juoruilen kyllä aina välillä, mutta en tosiaankaan minkään fb:n kautta. Enkä kyllä ole huomannut, että tuttunikaan näin tekisivät. Itsestäänhän siihen lähinnä kirjoitellaan.

Olen kyllä rajoittanut statuksen näkyvyyttä niin, etteivät mun alaiset näe päivityksiä. Saa rauhassa valittaa, jos on ollut tylsä päivä.

Vierailija
9/28 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä rajoittanut statuksen näkyvyyttä niin, etteivät mun alaiset näe päivityksiä. Saa rauhassa valittaa, jos on ollut tylsä päivä.

Eli onko lipsahtanut 'tylsä päivä' tai 'paska reissu' ja sitten muistaa, että se, kenen kanssa päivän vietti tai reissun teki on itse tai sen kaveri kaverina.

Vierailija
10/28 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen valitsee itse FB:n asetuksista, kuka saa nähdä profiilinsa. Sieltä voi valita esim. kaverit, kavereiden kaverit, kaikki, jne. Eli ihan itse voi päättää, näyttääkö sivunsa koko maailmalle!

Mullakin on muutama kaveri, joiden profiili näkyy kaikelle kansalle, vaikkei kaveri olisikaan.

Vierailija
11/28 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sovellus, joka muka näyttää kuka viimeksi on sivuilla käynyt, näyttää sen vain sille kävijälle itselleen - on siis huijausta. Tunnistaa sut ip:n perusteella, ihan samaan tyyliin kuin sivuilla olevat mainokset sattumalta ovat just sun omalta paikkakunnalta. Nou hätä, siis.

Vierailija
12/28 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vahingossa kirjoittanut statuksen kohdalle yhden fb:stä etsimäni miehen nimen... :) Piti siis kirjoittaa sinne haku-kohtaan.

Hieman herätti yleistä hilpeyttä kavereissa, noloa! :)

Vierailija
13/28 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä FB:sta yhtään mitään! Onneksi en ole koskaan sinne liittynyt. Nythän siitä liikkuu kaikenlaisia juttuja. Minulla on kännykkä ja sähköposti, joilla pidän yhteyttä kavereihin.

Vierailija
14/28 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vahingossa kirjoittanut statuksen kohdalle yhden fb:stä etsimäni miehen nimen... :) Piti siis kirjoittaa sinne haku-kohtaan. Hieman herätti yleistä hilpeyttä kavereissa, noloa! :)

Vierailija
15/28 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaikenlaisia" juttuja fb:sta liikkuu? Mulla on mennyt ihan ohi :( Onko vaarallista?

Vierailija
16/28 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuulen kyllä meheviä juoruja tutuista kun kaverit niistä juoruilee. Oikein höystävät näitä tyyppejä kertomaan kaikkea elämästään ja kertoilevat niitä naureskellen sitten toisille.

Mehevimmät palat on kahvipöydän parhaita päivän piristyksiä.

Vierailija
17/28 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mokailin miesasioissa...

Kävin haun kautta kurkkaamassa mitä yhden vahan poikaystävän elämään nykyään kuuluu (kumpikin ollaan oltu tahoillamme onnellisesti naimisissa lähes kymmenen vuotta, mutta iski uteliaisuus) ja eiköhän sillä ollut tämä toiminto missä näkyy kuka hänen sivuillaan on käynyt... Siellä kuvani sitten koreili teemukin kokoisena ja herranen aika että hävetti... Pistin samoin tein koko koneen päältä pois, niinkuin se olisi asiaa miksikään muuttanut! :D Mutta opinpahan taas hetkeksi oleen tunkematta nenääni sinne minne se ei kuulu! :D

Vierailija
18/28 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä näkee kuka on sivuilla käynyt?

Vierailija
19/28 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä näkee kuka on sivuilla käynyt?

Vierailija
20/28 |