Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö lapsilla olla nykyään koko ajan jotain suunniteltua tekemistä?

Vierailija
12.07.2009 |

Joku haluaa vinkkejä kesämökkipaikkakunnan tekemiselle, toinen synttäriohjelmaa, kolmas ei tiedä miten 3-v sopeutuu vauvan tuloon kun äiti ei olekaan aina saatavilla.....

Taidan olla kamala äiti kun en juurikaan mitään varsinaista TEE lasten kanssa. Arjessa ovat mukana, joskus auttavat, yleensä leikkivät keskenään. Joskus käydään pyörälenkillä ja luetaan, mutta suurimman osan vapaa-ajasta ollaan vaan kotona tekemättä mitään ennaltasuunniteltua. Lomalla tehdäään jotain lasten mieleen, mutta varsinkin mökillä se rajoittuu lähimetsässä retkeilyyn ja Afrikan tähden pelaamiseen....

Onko lapsillani mitään tulevaisuutta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli tutkimus, jossa parhaimpia lapsuuajan muistoja olivat ne hetket, kun ei ollut mitään kiirettä minnekään ja oleiltiin yhdessä. Tyyliin kalaretket, koko perheen kanssa kanssa lojuilu sohvalla..

Vierailija
2/4 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen läsnä, mutten halua osallistua varsinaisesti lasten leikkeihin. Luen heille kyllä, juttelen asioista jne. Mä muistan vaan omasta lapsuudesta niin selkeästi, miten mä vietin piiiitkiiä päiviä tehden ei-mitään, kuljeskelin niityillä ja juttelin lehmille. Käytin loputtomasti aikaa siihen, että käänsin kiven ja katsoin, mitä ötököitä sen alla on. Joskus harmittaa, kun omalla lapsella on niin paljon leluja, ettei se viitsi kivien alle katsella. Mutta lapsuus on erilaista eri aikoina...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapseni haluavat usein olla vain kotona, minä äitinä monesti kaipaan enemmän puuhaa työn ja kodin ulkopuolella.

Vierailija
4/4 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitin molemmat lapset viihtyy hyvin kotona ja he keksivät hyvin tekemistä yhdessä. monilla lasten kavereilla vanhemmat tuntuu jatkuvasti keksivän huvituksia ja ohjelmaa tai tuuppaavan lapsensa kavereitten luokse. En ymmärrä miksei lasten anneta itse keksiä tekemisiään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä