MItä mies on kieltänyt sinulta?
Kommentit (25)
Tosin pitkiä hiuksia hän aina pyytää säästämään lähtiessäni kampaajalle.
olen ihan aikuinen ihminen ja itse vastuussa tekemissitäni.
Ap odottaa ensin että me kaikki vastaamme kuorossa "no ei tod mitään" jonka jälkeen hän voi päivitellä että no miten te sitten kiellätte mieheltänne jotain...
Mä voisin hyvinkin vetäistä jonkun jogurtin jonka viimeinen käyttöpäivä oli pari päivää sitten mutta miehen mielestä ne pitää heittää roskiin. Syön siis sen jogurtin tms. mieheltä salaa.
Hän tietää että tulen todella pahoinvoivaksi jos syön vehnää. Ei ole keliakiaa eikä vehnäallergiaa mutta nähtävästi jonkinlainen yliherkkyys. Mutta kun välillä on vaan niin ihanaa syödä kunnon patonkia tmv vaikka tiedän että kärsin siitä parin - neljän tunnin kuluttua. Juuri viime viikonloppuna yksissä häissä tuo katsoi todella ilkeästi kun meinasin ottaa buffeesta pari patongin palaa. Kanapastasalaattikin oli nounou.
Noh, tiedän kyllä itsekin ettei se ole minulle hyväksi (vehnä siis) mutta ketuttipa silti. Jälkikäteen kyllä kiitin.
Laihtua ei varmaan saisi kovinkaan laihaksi, mutta ei tuo nyt varsinaisesti kiellä mitään. En tosin minäkään häneltä.
mulla taitaa olla joku shoppailu himo. "no kun halvalla sain" -on mun juttu ja meillä täyttyy kämppä kaiken laisesta roinasta. sairas mikä sairas =)
Yrittää kieltää lihoamisen eli valittaa jatkuvasta makean syömisestä.
katsoin viimeksi pari kk sitten, olisin tässä yhden ohjelman nyt sit katsonut, mut kun se on kuulema ajan hukkaa, niin en sit katsonut! Tämä tietokoneella olo on kans niitä asiota, joita ei hyvällä katsota, olen täällä noin tunnin päivässä (korkeintaan)
Vehtaamasta toisten miesten kanssa.
On kyllä erittäin suvaitsevainen kuitenkin asian kanssa, mulla saa kyllä olla miespuolisia ystäviä.
vaan PARASTA ennen. Ihan hyvää ja syötävää sen jälkeenkin :) Kyllä sen jogurtista mm. näkee, haistaa ja maistaa jos se on huonoksi mennyt. Kuten monesta muustakin jossa päiväykset menneet.
On toki ruoka-aineita joita ei hirveän pitkään viimeisen käyttöpäivän jälkeen kannata käyttää... Yleensä olen esim. jauhelihan kanssa tarkka, mutta viime viikolla tein kaalilaatikon jauhelihasta jossa oli viimeinen käyttöpäivä ollut 2vrk aikaisemmin. Ei ollut outoa hajua lihassa, oli hyvän väristä ja makuista... EIkä minulle eikä miehelle tullut mahatautia ;)
terkuin toinen "vanhentuneita" safkoja syövä :)
Mä voisin hyvinkin vetäistä jonkun jogurtin jonka viimeinen käyttöpäivä oli pari päivää sitten mutta miehen mielestä ne pitää heittää roskiin. Syön siis sen jogurtin tms. mieheltä salaa.
eikä ilmeisesti myöskään tanssia muiden miesten kanssa, näin ymmärsin tyttären ja isän keskinäisestä keskustelusta. En myöskään saa
-ajaa päätäni kaljuksi
-syödä miehen lautaselta
-silittää sen kauluspaitoja
-nykyään myös turhat ruoanlaittoyritykset ovat kiellettyjä kun ei niistä kuulemma mitään syötävää synny :)
-pukeutua mauttomasti ja tämä tarkoittaa vesirajan paljastavia minejä ja verkkosukkiksia
törkeän flirttailun, hipelöinnin, intiimit tanssit, pusut, liian läheiset halit.
Kaiken muun sietää.
itsetyydytyksen muutoin, kuin hänen läsnäollessaan. rinnastaa tämän pettämiseen.
No ei vaineskaan, ei tuo sitä ole kieltänyt mutta tiedän että saisi kohtauksen jos niin tekisin. ;)