Mikä saa sinut vastaamaan vittumaisesti toisen asialliseen tekstiviestiin tai
jättämään kokonaan vastaamatta? Olen usien miettinyt mikä saa ystävän/sisaruksen/työkaverin vastamaan pirullisesti myös muuten toiselle?
Osaako joku sanoa, itse en harrasta ilkeilyä, joten ymmärrys ei riitä, eikä tietämys..
Kommentit (6)
ja luonteen heikkous. Ei KUKAAN minun ystävä- tai sukulaispiiristäni ainakaan vastaile vittumaisesti tai ilkeästi mihinkään viesteihin. Sehän olisi epäkohteliasta ja muutenkin ihan tolloa.
Jos sinulle käy tätä useinkin, kuvittelisin, että on olemassa muutama vaihtoehto, jolla se selittyy:
a) tunnet harvinaisen juntteja ihmisiä
b) tulkitset neutraalit viestit herkästi vittumaisiksi tai olet vainoharhainen sinuun kohdistuvan vittuilun suhteen
c)sinun asialliset viestisi tulkitaan jostain syystä ilkeiksi ja niihin vastataankin siten...
joskus aiemmin? Olet yksikertaisesti monen mielestä vitun ärsyttävä ja sinulle on pakko vaan laukoa = pysy poissa vastaajien elämästä!!
veemäinen toiselle. Mietin usein, miten ihminen esim. työkaveri ilkeää näyttää naamaansa piikittelyjen ja ilkeilyjen jälkeen? Sisarusten päänaukomisen voi aina antaa anteeksi ja jotenkin ymmärtää. TOSIystävät älyävät taas itse pyytää anteeksi. Toisaalta se, että saa anteeksi ei tarkoita sitä, että vittuile taas huomenna uudestaan.
Minulla on kyseenalainen huumorintaju, joten ihan hupimielessä lähettämäni viestit ovat joskus saaneet vastaanottajat apinan raivon valtaan. Ikäviä tilanteita, joita en aina muista varoa tuttujen ihmisten kanssa.
Toisalla saattaa olla myös huono päivä tai mielenterveysongelmia.
että viestittelet liikaa heille, siis liian usein. Eli terrorisoit??
Paha mieli, huono olo itsellään?