Onko sellasia äitejä joilla monta lasta eikä yhtään keskenmenoa?
Kommentit (22)
onko se paljon? Lapset 17, 14, 8 ja 6.
eikä TIETÄÄKSENI ole ollut yhtään keskenmenoa. Aivan alkuraskauden km:stähän ei tiedä, menkat ehhä pari päivää myöhässä.
eikä yhtään km. Kaikki raskaudet alkaneet ns. heti kun on alettu yrittämään, samasta kierrosta.
Koskaan en ole osannut pelätä keskenmenoa ja kertonut raskaudesta ihan muutama viikko sen jälkeen kun itse saanut tiedon.
Tästä on sitten päin naamaakin naiset kiukutellut ettei itse niin tekisi!
Yksi kohtukuolema rv 40+1, joten 6 elävää lasta.
Kaipa niitä tulisi jossain vaiheessa, jos enemmän tekisi?
kaikki saaneet alkunsa ekasta yrityksestä
Minulla on neljä 3-20 -vuotiasta lasta, eikä keskenmenoja. Onko neljä sitten paljon, sitä en osaa sanoa.
Minulla on neljä 3-20 -vuotiasta lasta, eikä keskenmenoja. Onko neljä sitten paljon, sitä en osaa sanoa.
Kaikki lapset ovat suunniteltuja ja saivat alkunsa ekasta yrityksestä.
Mun äiti sai kymmenen lasta ilman yhtään keskenmenoa. Yhdestoista sitten menikin kesken, tai oikeastaan oli tuulimuna.
Lapset syntyneet v. 96, 97, 01 & 04
- ei keskenmenoja.
Lapset -00, -01, -03 ja -06.
myös 5 lasta eikä yhtään km tiedossa. Kierto ei kyllä ole kauhean säännöllinen ollut koskaan, mutta kaikki 5 plus-testiä ovat vauvan syntymään rv 40 tienoilla päättyneet. Eikä miinuksiakaan ole tullut testattua.
Neljä lasta (18,16,14,13 vuotiaat), ei keskenmenoja.
kyllä harvinaisuuksia. Keskimäärin joka kolmas raskaus päättyy keskenmenoon. Joillakin sitten kaiketi useampi keskenmeno, kun teillä ei yhtään.
Terveisin kolmen lapsen äiti ja yksi km.
Nyt tehty steri, joten en sitten tässä elämässä koskaan kokenut aborttia enkä keskenmenoa.
eikä km