Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kirpparilla voi myydä vauvan vaatteita 10 snt / kpl?

Vierailija
12.07.2009 |

Kävin Valtterikirppiksellä ja ostin kolmelta eri myyjältä ison kassillisen siistejä vauvan vaatteita ja lakanoita, yht. 4 euroa, kappalehinta 10 - 30 senttiä. Miten tämä on mahdollista? Eikö se myyntipaikkakin maksa pari kymppiä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pääsee tavarasta eroon. nykyään vaan ihmiset yrittää tienata sillä. minusta on kiva ostaa jotain halvalla kirpparilta, mutta kun kiskotaan aika usein liikaa varsinkin lasten vaatteista. ja kiva on myydä niitä ylimääräisiä pieneks menneitä halvalla kun tietää että varmasti tarpeeseen menee.

Vierailija
2/9 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisävaatteet myyn alle eurolla jotta pääsen niistä yksikertaisesti eroon (vien sitten SPR:n konttiin ne mitkä ei ole menneet kaupaksi).

Lisäksi mulla on pöydässä muutama kalliimpi, taatusti myyvä vetonaula (laadukkaita ulkovaatteita, leluja tai vauvanhoitotarvikkeita) joista pyydän enemmän ja joilla sitten viimeistään kuittaan pöytävuokran - yleensä moninkertaisesti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä kaikille ei ole raha, vaan se, että tavara kiertää.

Vierailija
4/9 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata pyytää potkarista viittä euroa joka jää saamatta. Mielummin 50 senttiä joka maksetaan. Ja kiva nähdä kun tavara kiertää.

Vierailija
5/9 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt todella siistejä vauvan vaatteita kirppiksellä juuri 10-50 snt kpl ja usein juuri joku odottaja on haalinut kassillisen ja ollaan katsottu joku könttähinta ´niille.

Jos vaivaudun kirppikselle - kasaan kamat, pesen ja yleensä myös silitän vaatteet, en todellakaan halua kantaa niitä enää takaisin varastoon. Yleensä kaikki menee ja koskaan en ole jäänyt pöytäpaikan hintaa pienempään myyntiin vaan yleensä voitto on ollut 3-numeroinen :)

Huuto.net on mielestäni vääristänyt kirpputorihintoja ihan hurjasti ja täälläpäin esim. itsepalvelukirppikselläkin jotkut pyytävät ihan kauheita hintoja - tyyliin 5 e potkuhousuista. Mutta eivätpä ne kyllä sitten mene kaupaksikaan.

Vierailija
6/9 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintaa myy niin helpommalla pääsisi jos lahjoittaisi ne esim. Emmaukseen, Pelastusarmeijalle tms.

Vierailija
7/9 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpparilla myyminen on vain hauskaa ja ideana ei ole rikastua vaan saada ne tavarat menemään. :)

Vierailija
8/9 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen myös myynyt hintaan 0,10-1e ja kyllä ne mukavasti menee. Haluan kaappeihin tilaa, ja hinnoittelen niin, että mahdollisimman paljon menee. Ja sitten, kun lopetan kirppispöydän, pakkaan ne jäljelle jääneet vaatteet pussiin ja tiputan matkalla keltaiseen lootaan, kotiin en vie. Ei sitä pöytääkään tarvitse viikko tolkulla pitää, kun hinnoittelee sopivasti:)

Vierailija
9/9 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alennusmyynneistäkin vauvan vaatteita saa parilla eurolla on mielestäni hullua pyytää saman verran käytetyistä vaatteista. Haalarit ja muut on sitten asia erikseen.

Kerran kirppiksellä eräs äiti pyysi vauvan kosteussuojahaalareista 45 euroa. Joo, myymättä jäi kun alennusmyynneistä saat tuliterät edullisemmin. Itse maksoin 30 euroa uusista kosteussuojahaalareista vauvalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi