No voi... unohdin eilen ruoan pataan pöydälle...
Ei varmaan enää viitsi syödä..? Oli tarjouslihoistakin tehty. Ihan törkeen hyvää oli ja nyt jäi yöksi pöydälle prkl...
Kommentit (16)
pöpöt kuolee 100c
Me, kun harrastetaan leireilyä ja nuotiolla tehdään usein ruoat niin monasti ollaan syöty edellispäivästä.. mm.perunoita ja pataa. ollaan vaan kunnolla kuumennettu nuotiossa ruoka ja vielä hengissä ollaan kaikki.
niin uskaltaisi syödä?? Antaisitko lapsille? Oli uunissa eilen joku pari tuntia ja periaattees siitä kun on jäähtynyt niin on nyt vähän reilu 12h.
Mulla jäänyt joskus kinkkukiusaus ja makaronilaatikko yöksi pöydälle. Olen syönyt ja hengissä vielä porskutan =) Eikä tullut ruokamyrkytystä tai vastaavanlaisia oireita.
niin en söisi, muutoin saattaisin syödä.
Jos pataruoka, niin nehän vain paranee seisottamisesta. Kunnon kiehautus tietysti. Sitä vaan mietin, ja ihan ystävällisesti, että miten niitä kattiloita ja patoja unohtuu milloin minnekin, liedelle, pöydälle. Nehän ovat aika isoja tavaroita, eikö ne osu silmään?
illalla sanoin miehelle, että pitää tuo ruoka muistaa nostaa kylmään ja kun en heti nostanut niin... siihen jäi =(
Ruoka pitää jäähdyttää jääkaappikylmäksi 4 tunnin sisällä! Eli en antaisi tuota pilaantunutta ruokaa edes koiralle!
kannattaisko sun ryhdistäytyä kotitaloustöissä? Ei jäis ruoat pöydälle seisomaan.
kannattaisko sun ryhdistäytyä kotitaloustöissä? Ei jäis ruoat pöydälle seisomaan.
Olet täysin epäpätevä perheenemäntä, av:lla ei sellaisia suvaita! Että joku voi UNOHTAA!
Huoh, mammat on tiukkana...Pipo on pirkoilla taas kerran lievästi kireenä.
Meillä ruokaa tehtiin aina iso satsi ja säilytettiin seuraavaan päivään pöydällä. Oli sitten kyse jauhelihakeitosta tai riisipuurosta. Eipä minulla mitään ihmeempiä mahatauteja ollut.
Nykyisin jos unohdan ruoan pöydälle niin roskiin se melkein varmasti menee.
Juu, en ole mikään kotitalousihme ja silloin tällöin niitä pöydälle yöksi unohtuu. Mutta ikinä en ole mitään oireita saanut, vaikka muuten olen aika herkkävatsainen eli vatsa helposti ilmoittaa jos joku syömäni ei sille sovi.
Kyllä me nostetaan kattila tms. heti ruokailun päätyttyä joko kylmään veteen tai ulos pakkaseen ja sitten jääkaappiin.
Joo pakko varmaan lähteä emäntäkouluun tai jotain... Aatella kuinka surkea kahden alle 3v. äiti (väsynyt) olen kun sattu näin kerran käymään. Saunan takana taitaa olla paikka mulle =)
No joo, jokatapauksessa syötiin se ruoka ja hengissä ollaan=) Sitäpaitsi maistukin hyvälle=)
ap
keitot kannattaa nostaa viileään yksi. Pari kertaa on käynyt, että töiden jälkeen olen ollut niin väsynyt ja illalla paljon hommaa, nakki- tai lihakeitto on kesällä jäänyt lämpimään.
Aamulla on iloinen ruplatus kuulunut kattilasta ja sellainen eltaantunut haju. Vessanpönttöön meni, koirallakin olis varmaan pakki mennyt sekaisin.
Haistamalla ja maistamalla voit selvittää, onko syömäkelpoista.
Minä varmaan voin liittyä kanssasi sinne saunan taakse. Itse en kehtaa edes kertoa tällä palstalla mitään elämästäni, koska paha mieli vain tulisi näistä hirveistä kommenteista.
Joo pakko varmaan lähteä emäntäkouluun tai jotain... Aatella kuinka surkea kahden alle 3v. äiti (väsynyt) olen kun sattu näin kerran käymään. Saunan takana taitaa olla paikka mulle =) No joo, jokatapauksessa syötiin se ruoka ja hengissä ollaan=) Sitäpaitsi maistukin hyvälle=) ap
Se on sitä mieltä että juuri syömällä yön yli lämpimässä ollutta pataa jne. voi kultivoida tarpeellista bakteerivastustuskykyä...
Itse en mielelläni söisi, mutta kuka tietää.