Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatteiden ja tavaroiden vienti kirppikselle kannattaa - positiivinen yllätys

Vierailija
12.07.2009 |

Vein siis tänään lastenvaatteita ja tavaraa kirpputorille ja kun niitä tavaroita hyllyyn lastasin niin jo siinä vaiheessa kävi kauppa niin hyvin, että olen jo tienannut paikkamaksun ns. takaisin.

Tämä oli positiivinen yllätys sillä alkuun jännitin saako sieltä edes paikkamaksua takaisin :)

Paljonko olette jääneet voitolle jos olette myyneet pääsääntöisesti vauvanvaatteita?

Onko ideoita mitä kannattaa (vaatteiden lisäksi) myyntiin laittaa, eli mikä menee kaupaksi?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime viikolla kävin laittamassa tavarat jo valmiiksi.Ensikertalainen olen kirppismyyjänä joten hinnottelu vähä mietitytti..Saisko mielipiteitä näistä hinnoista

bodyt 30s-1e

paidat 50s-3e

collegepaidat 1e-2,50

collegehousut 1e-2,50

t-paidat 50s

ulkovaatteet 10e-30e

Lisäksi mukana oli unipussia ja kantopussia.Näiden hinta oli kummankin 25e

Vierailija
2/20 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

bodyt 0,5 e

paidat 0,5-1,5

housut 1-2 e

ulkovaatteet 35 e

kaikki meni kaupaksi lasten vaatteet, sain 70 e viikolta

Paitsi haalareista pyysin 3-6e, ilmeisesti oli liian halvat hinnat, kun ei menneet siistit ja ehjät haalarit kaupaksi. Ihmiset varmaan kuvitteli, et on jotain vikaa.

90 euroa sain, josta meni paikka maksua 36e :(, ei kovin kannattavaa, kun laskee vaatteiden pesun, silityksen, päivittäisen pöydän siistimisen, bensat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun paikkamaksut ihan älyttömiä, hinnat nousee. Ennen sai lasten vaatteita 1-3mk, haalarit 10mk, kirjoja 1mk. Idea oli, et tavaroista pääsee eroon ilman kaatopaikkamaksua, nyt pitää tehdä hirveät voitot: käydään ostamassa naapurin halvat tavarat ja myydään kalliimmalla. PRKL.

Vierailija
4/20 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ymmärrän myös kirpputorin pitäjää.Varmaan on kohtuullisen helppo nostaa pöytävuokraa jos kerran kokoajan myyjiä on tulossa.

Kirpputorilla jossa minä olen useamman kerran myyny joutuu aina yli 2 kk oottamaan et saa pöydän.Pöytävuokra on kuitenki aika paljon (35e/2 viikkoa)

Vierailija
5/20 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytään meni 55 euroa.

Vierailija
6/20 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silitä, enkä pese vaatteita ja hyvin kelpaavat. Varastoon olen vaatteet pessyt, mutta sen jälkeen en tee niille mitään.

Vierailija
7/20 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omia ja lasten vaatteita, rattaat, polkupyörät, taulut, astiat yms. tavaraa myymällä olen tämän vuoden puolella tienannut jo yli 2000 e sitä kautta - toki osa menee heti kiertoon, kun sieltä tulee itsekin huudeltua.

Vierailija
8/20 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Espoossa ainakin on nuo itsepalvelukirppikset KIINNI nyt heinäkuun!!Kertokaa ihmeessä,missä pääkaupunkiseudulla on kirppiksiä auki,sillä mulla on jo "vieroitusoireita" kun en ole päässyt omalle vakikirppikselle ostoksille 3 viikkoon...

Vierailija
9/20 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Espoossa ainakin on nuo itsepalvelukirppikset KIINNI nyt heinäkuun!!Kertokaa ihmeessä,missä pääkaupunkiseudulla on kirppiksiä auki,sillä mulla on jo "vieroitusoireita" kun en ole päässyt omalle vakikirppikselle ostoksille 3 viikkoon...

Vierailija
10/20 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputorilla jossa minä olen useamman kerran myyny joutuu aina yli 2 kk oottamaan et saa pöydän.Pöytävuokra on kuitenki aika paljon (35e/2 viikkoa)

Vierailija
11/20 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika huonot kokemukset vauvanvaatteiden myynnistä. Joskus joku höyrähtänyt mummo innostuu vaan :) Vähänkin isompien lasten vaatteet (80 cm) menee jo paremmin. Lelut menee ihmeen hyvin, ainakin jos niitä isovanhempia sattuu paikalle. Jotkut Mäkkärin lelut on monien suosikkeja! Kestovaipat menee kyllä. Muista tavaroista astiat yleensä tekevät kauppansa, kirjat ja kaikki yllättävänkin epämääräinen tavara. Päivät vaihtelevat paljon. Hitsi kun olisikin kiva mennä taas myymään, jos saa tenavat hoitoon!

Vierailija
12/20 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin olisi niitä vino pino...

Vierailija
13/20 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaikea sanoa, paljonko oli varsinaisten vauvanvaatteiden osuus. Niitä oli paljon (myin aika halvalla, joten melkein kaikki lähti), mutta lisänä myin leluja ja lastenhoitotarvikkeita sekä kenkiä. Ja lisäksi oli pari lapsiin liittymätöntä tavaraa, kuten kirjoja, leffoja... Olin silti myös tosi yllättynyt, miten hyvin vaatteita meni!

Vierailija
14/20 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin keskimäärin pyysit vauvanvaatteista (bodyt, paidat, potkarit ja muu perusvaate)? Uteliaisuudesta kysyn vaan. Olen myynyt yleensä viidelläkymmenellä sentillä, ennen pyysin enemmän. Mutta nyt taas tuntuu, että enemmänkin voisi pyytää, kun ei ne kaupaksi juuri mene. En tiedä, menisikö, jos olisivat ilmaisia, mutta ei 50 snt musta paljon ole! Ihan hyväkuntoisia ovat. Eli se, joka ostaa, ostaa yhtä lailla eurollakin, luulisin. Jos noilla meidän kirppareilla myisi pelkkiä vauvanvaatteita, jäisi paikkamaksun tienaaminen vain kaukaiseksi haaveeksi!

Niin, olen tuo kakkonen.

Vierailija
15/20 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin tosi pienet hinnat, koska käytetty on käytettyä. Jotkut pyytää aivan järkyttäviä hintoja esim. kulahtanut college 4 euroa. Sellaista en itse edes kehtaisi viedä myyntiin!

Huomasin kyllä, että olisin voinut pyytää paljon enemmänkin, mutta ihan periaatteen vuoksi en ahnehtinut. Sain mitä halusin, kaappeihin tuli tilaa =)

Vierailija
16/20 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin meni kaupaksi. Omia vaatteita oli vähän ja niitäkin puolet toin takaisin. Turvakaukalokin meni, aika vanha, mutta siisi (ei nallekuosia). Se meni samana päivänä.

Nyt olen eräässä pöydässä katsellut vaatteita, olisi tyttöni kokoa, mutta karmeet hinnat. Tarjoustalon ja Seppälän haalistuneista paidoista 4e, mun mielestä aivan liikaa.

Reiman haalarin (ei tec) ostin vähän aikaa sitten kympillä.

Vierailija
17/20 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemuksen mukaan lastenvaatteiden ohella kaupaksi menee kaikki tavara. Mitä omituisempi, niin sitä paremmin menee kaupaksi.

Itse olen pitänyt joskus kirppispöytää ja eka viikko tuli voittoa 200, sitten 100, sit 50 ja viimeiseltä viikolta 0. Kertoi ehkä siis siitä, et tavara lähti vähän loppumaan, kun parhaat oli ostettu jo ekalla viikolla päältä. Tykkäsin kuitenkin siitä, että tavaraa hävis, vaikkei sitä parilla viimeisellä viikolla enää juuri rahaa tullut kuin pöytävuokran verran.

Vierailija
18/20 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ensimmäisten 3pv:n myynti oli 90€ ja koko viikolla tienasin 137€. Alkoi vaan tavara loppumaan, varmasti olisin tienannut yli 200€ jos olis ollut enemmän myytävää.

Vierailija
19/20 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn nykyisin 8v vaatteita, mutta olen käynyt säännöllisesti myymässä monta vuotta (tosin ihan vauvanvaatteet on meillä säästössä, olen alkanut myymään vaatteita vuoden vanhasta lähtien).

Vierailija
20/20 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

bodyt 0,5 e

paidat 0,5-1,5

housut 1-2 e

ulkovaatteet 35 e

kaikki meni kaupaksi lasten vaatteet, sain 70 e viikolta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi