Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hitossa toi haukunestopanta ei toimi :( Koira haukkuu siitä

Vierailija
11.07.2009 |

huolimatta. Voi paska, ei voi muuta sanoa!

Koira oireilee muuton takia ja on ruvennut uudessa kodissa haukkumaan ja ulvomaan yksin jäädessään.

Kun kaikki muut konstit kokeiltiin (Dap haihdutin ja "uudelleen opetus", mutta koira haukkuu ja ulvoo siitä huolimatta. Joten hankittiin sitten tuolla haukunestopanta (ja jos tuokaan ei toimi, niin kaitpa tuo mummeli pitää viedä piikille, vaikkei millään haluttaisi, mutta sitten ei taas viitsi kiusata naapureita, vaikka he eivät ole valittaneet asiasta!).

Panta on ollut nyt 8 päivää käytössä ja 4 kertaa kotona on ollut hiljaista, kun ollaan tultu kotiin (ollaan oltu 1-1,5 tuntia pois). En sitten tiedä onko koira haukkunut tuona aikana vai ei. Tänään oltiin taas 1,5 tuntia pois ja pihalle asti kuului koiran haukuntaa (EN kyllä ole satavarma, oliko kyse meidän koirasta, vaikka haukku kuului myös takapihalle ja meillä oli kyllä parvekkeen ovi auki, MUTTA naapuri rapussa on yksi koira, mikä ulisee kovalla äänellä pitkään ja haikeasti joka päivä eli se saattoi olla tuokin koira). Ja meidän rapussa ei sitten kuulunut mitään haukuntaa, mutta onhan tuo mummeli voinut lopettaa sen haukkumisen, kun me ollaan tultu sisälle.

Ja olen huomannut, että kun laitettiin panta tänään päälle ja koira ravisti päätään, panta piippasi. Kuuluuko sen tehdä noin vai oliko se väärin laitettu? Mies kyllä laittoi sen mielestään oikein. Ja muistaakseni tuo pari kertaa aikaisemminkin piipannut, kun ravistaa päätään (koiralla on isot roikku korvat).

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Dap panta maksoi 40 euroa ja tuo toinen panta 50 euroa. Ja tässä kuussa ei ole varaa maksaa tuollaista 100 euroa ellei ylikin, mitä nuo pannat maksavat. Ja jos tuokaan ei auta, niin me ollaan maksettu turhaan 190 euroa, joka on meille tällä hetkellä todella iso raha (=mies lomautettuna viime kuun ja tämän kuun, itse olen opiskelija eli tulot on nolla euroa, kesäloman takia).

Ja niinpä, eipä tuon karvaturrin henkeä voi mitata rahassa. Se on meille rakas, ollut aina ja se on kuulunut kalustoon nyt 8 pitkää vuotta ja aivan varmasti vuosia on vielä jäljellä.

Vierailija
22/32 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Dap panta maksoi 40 euroa ja tuo toinen panta 50 euroa. Ja tässä kuussa ei ole varaa maksaa tuollaista 100 euroa ellei ylikin, mitä nuo pannat maksavat. Ja jos tuokaan ei auta, niin me ollaan maksettu turhaan 190 euroa, joka on meille tällä hetkellä todella iso raha (=mies lomautettuna viime kuun ja tämän kuun, itse olen opiskelija eli tulot on nolla euroa, kesäloman takia).

Ja niinpä, eipä tuon karvaturrin henkeä voi mitata rahassa. Se on meille rakas, ollut aina ja se on kuulunut kalustoon nyt 8 pitkää vuotta ja aivan varmasti vuosia on vielä jäljellä.

Mistä olette nuin kalliilla ostanut ultraäänipannan? :O

Niitä saa huuto.netistä jopa muutamalla eurolla ja barkstopit maksavat jonkin pari kymppiä.

Kannattaa katella huuto.netistä nuita sitruunapantoja, me ostettiin sieltä, sen takia uskallettiin ostaa kun pannassa oli vielä takuuta jäljellä. Ja voithan kysellä lemmikkieläinliikkeistä että vuokraavatko pantoja? Tai laittaa nettiin jonnekin ilmoituksen, jotkut saattavat omia pantojaan vuokrata.

-vitosen kirj

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi sytyttää tulipalon. Ei kai kukaan oikeasti nykypäivänä jätä telkkaria yksin päälle?!

Vierailija
24/32 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain paikkakuntasi kennelkerhon koirankouluttajalta äläkä täältä, tietää paremmin konstit.

Oletko kirjoittanut ulvovasta koirasta viime viikkoina aiemminkin? Joku muukin on kirjoittanut (lisäksi), siis ainakin kahdenlaista koiranulvomisjuttua on ollut viime aikoina.

Vierailija
25/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ultraäänellä toimiva panta, mut paristot kesti n. 2päivää max. Vaikka panta oli kaulassa vain kun koira oli ulkona

Vierailija
26/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koira kärsii eroahdistuksesta, pannan käyttö voi hyvinkin lisätä eroahdistusta.

Vierailija
27/32 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukunestopanta on eläinrääkkäystä ja siitä tulee tehdä eläinsuojeluilmoitus ja antaa sakkorangaistus omistajalle.

Vierailija
28/32 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia ihmisten pitäisi olla hankkimatta koiria. Ihmetellään vain ja kun jotain kokeilee, heti on joku tekemässä eläinsuojeluilmoitusta, koska se koiruli on niin söpö ja uhri ja karvainen. Eikä ole, mulkku se on jos ei opi tavoille. Ja jos ei opeteta, niin sitten peili on hyvä paikka katsoa. Ja koira eteenpäin.

Vierailija
29/32 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa se räksyttävä rakki.

Vierailija
30/32 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi koiranomistajat tykkäävät osallistaa muut koirattomat ihmiset harrastuksiinsa täysin suotta. Minun ongelmani ei ole se, että minä en tiedä joka saat*nan rodun pieniä nyansseja kun rakki tulee kadulla narun päässä vastaan ja se alkaa räksyttämään minulle, koska käteni heilui väärällä tavalla. Se on sinun ongelmasi, että saat sen rakin pysymään mallikäytöksisenä. Saat*na kun ärsytti se yläkerrankin pariskunta, joiden rakki riehui yökaudet "eroahdistuksessaan". Sitten olisi pitänyt itse opetella, miten se koira siellä lukitun oven takana saadaan rauhoittumaan hellästi ja pumpulilla. Per*ele! Eläinsuojeluyhdistykseltäkin tuli vain lappu eroahdistuksen ymmärtämiseen. Olisi pitänyt tulla tyyppi hakemaan räksyttävä rakki pois.

Vierailija
31/32 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meän pikkupiski hiljeni oitis sitruunapannan kanssa. Pari kertaa sai sitruunat kirsulle, se riitti, sen jälkeen pelkkä pannan näyttäminen hiljenti haukkuyritykset. Kunnes se kerran sai pannan kaulaansa haukuttuaan appiakan pataluhaksi. Närkästyi tosissaan, ja paineli samantien järveen kaulaansa myöten ja tönötti siellä hetken. Sitä ei panta kestänyt vaan kuoli.

Vierailija
32/32 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi noita ei myydä juuri missään. Sairasta touhua. Kattokaa peiliin jos koiranne haukkuu, vika on teissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän