Mieheni ystävä pamahti meille aamulla.
Kymmenen aikaan soi puhelin, että avatkaa ovi, hän on täällä alhaalla. Promilleja oli vielä kohtalaisesti. Oli ollut terassikierroksella ja pokannut matkaansa nuoren naisen. Oli ollut yötä sen naisen/ tytön luona tässä meidän lähistöllä. Kehui kuinka villiä toiminta oli ollut sun muuta. En jaksanut kuunnella sitä sössötystä ja mielummin olisin paiskannut miehen ovesta ulos.
Siitä olisi kuitenkin tullut riitaa mieheni kanssa. Kaveri sammui pariksi tunniksi sohvallemme. Herättyään soitti vaimollensa ja vannoi tälle olleensa meillä koko yön sanoi vielä:"Marja, sä tiedät, että mä en ikinä pettäisi sua!"
Että tällasia paskiaisia.
Marja-nimi tietty keksitty.
Kommentit (17)
Jos vaimo on kaveri, kertoisin hänelle.
olla provo, sillä kuka mies olisi nyt niin tyhmä, että leuhkisi kaverin vaimon kuullen? Mutta jos näin tosiaan on niin kerro miehen vaimolle.
asiaa, niin olet petturi itsekkin.
ole ystävä tämän miehen vaimon kanssa. Itse asiassa en voi sietää häntä. Mieheni ystävä tietää tämän, eikä sen vuoksi yrittänyt peitellä minulta mitään.
Ihan periaatteessa kertoisin silti.
Mutta tajuan kyllä ettei sua kiinnosta inhoamasi ihmisen auttaminen. Eli ei ole tuossa tilanteessa mitään velvoitetta kyllä.
Sehän saattoi vaikuttaa tuon miehesi ystävän ajatuksen juoksuun, jos se oli likainen tai jollain pään sekoittavalla mäntysuovalla pesty. Sinuna soittaisin vaimolle ja kysyisin miten hän pesee vaunujensa kuomun ja samalla mainitsisin hänelle tästä aamusta.
Jos kertoisin vaimolle niin siitä tulisi hirveä sota.
Mutta voinette kuvitella miltä tuntuu kuunnella äijän lässytystä vaimolleen, kuinka rakastaa tätä ja ettei ikimaailmassa pettäisi tätä.
Marja, Marja SÄ TIEDÄT SEN, ETTEN MÄ IKINÄ PETTÄIS SUA!!
Ja meille kehuu kuinka oli saanut nuoren mimmin matkaansa.
Hitsit kun tämä asia pyörii mun mielessä. Oksettavaa!
pariskunnalla on kolme alle kymmenvuotiasta lasta ;(
ap
Sehän saattoi vaikuttaa tuon miehesi ystävän ajatuksen juoksuun, jos se oli likainen tai jollain pään sekoittavalla mäntysuovalla pesty. Sinuna soittaisin vaimolle ja kysyisin miten hän pesee vaunujensa kuomun ja samalla mainitsisin hänelle tästä aamusta.
Käykö muuten miehesi kaverillaan "yökylässä"..?
Laita postikortti miehelle, jossa kiität viimeisestä ja vosun nimi alle. Minä kyllä haluaisin tietää, jos ukkoni käy vieraissa.
Käykö muuten miehesi kaverillaan "yökylässä"..?
Ise asiassa ei kestä näitä kaverinsa tempauksia. Äijällä on tapana kadota välillä ryyppyreissuille.
Muutaman työpaikan jo menettänyt.
Ei ole mikään hanslankari vaan korkeasti koulutettu alkoholisti.
Itse asiassa ihmettelen, että tekivät vielä kolmannen lapsen. Itse olisin ottanut hatkat jo aikoja sitten.
ap
Laita postikortti miehelle, jossa kiität viimeisestä ja vosun nimi alle. Minä kyllä haluaisin tietää, jos ukkoni käy vieraissa.
Laitan harkintaan.
Alkoi jo naurattaa mutta totta tämäkin
"korkeasti koulutettu alkoholisti"
ap
monet kuvittelevat, että lapsenteko vie parisuhde ongelmat, mutta itseasiassa ne pahentavat niitä.
on yrittänyt soittaa minulle pariin otteeseen.
En ole vastannut. En halua sotkeentua koko asiaan.
En ala valehtelemaan jonkun äijän puolesta mutta en halua myöskään kertoa totuutta.
Hitto näitä ihmisiä. Miksi pitää sotkea ulkopuoliset omiin sotkuihin.
Mieheni oli vielä lainannut taksirahat, että pääsee kotiin sekä satasen ruokarahaa. Tämän "ystävän" luottokortit ovat tiltissä ja kaiken käteisen oli pistänyt menemään eilen.
Yritettiin puhua, että menisi edes bussilla kotiin mutta ei jaksettu vängätä kännisen kanssa. Pääasia että saatiin lähtemään.
Otti meilläkin pari olutta, ettei kankkunen iske.
Järjen puhuminenhan ei tällaiselle auta. Ei auta myöskään hyysääminen.
Mieheni sanoi minulle, että nyt oli viimeinen kerta kun lainaa rahaa. Vipit on aina maksettu takaisin mutta pitkällä viiveellä.
Ei ole kiva ilta tällä perheellä tänään. Mieheen iskee kova kankkunen ja vaimo saa taas jälleen hoitaa yksin kolme lastaan.
minä tunnen tuon marjan eikä se nimi ole keksitty!