Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

surullinen

Vierailija
10.07.2009 |

Olen uunituore äiti ja vauva on ihana, nyt neljä kuukautta. Muutin miehen luokse uuteen kaupunkiin, eikä minulla ole täällä läheisiä ystäviä. Edelliseen asuinpaikkaan jäi rakas hevonen, jonka kanssa olen viettänyt melko lailla kaiken vapaa-aikani tähän asti. Hevonen jäi asumaan kotitallilleen, enkä voinut tuoda sitä mukana.

On tosi vaikea löytää uusia ihmisiä, varsinkin kun aikoinaan tapahtuneen koulukiusaamisen takia minulla on aika huono itseluottamus suhteessa uusiin ihmisiin. Vanhat hyvät ystävät ovat kyllä edelleen olemassa, mutta eri kaupungeissa, eri elämäntilanteissa...

Mitä oikein voisin tehdä? Yhtäkkiä tuntuu vain, että olen tosi yksinäinen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnan järjestämät perhekerhot? Muut lastentapahtumat? Noista voisit löytää uusia tuttuja.

Ikävältä kuulostaa tilanteesi, mutta rohkeasti vaan juttelemaan ihmisille! Varmasti olet tutstumisen arvoinen ihminen ihanine vauvoinesi!!

Unohda menneet, koulukiusaukset sun muut, rinta rottingille ja nauti "uudesta" elämästäsi!!

Ota se uutena mahdollisuutena. Tsemppiä & halaus!

Vierailija
2/2 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan syksyllä vasta alkavat vasta pyöriä, mutta erilaisia perhekerhoja, MLL:n juttuja, seurakunnan järjestämää, kaupungin järjestämää varmasti on tarjolla.

Pienen vauvan/aloittelevan leikkipuistolaisen kanssa on minusta ollut tosi helppo ystävystyä kotivuosinani, kun voi jutella yhdistävistä asioista tosi erilaisten ihmistenkin kanssa.

Itselläni on nyt puolestaan tilanne, että lapset jo päiväkoti-iässä ja muutettiin. Nyt on tosi vaikea tutustua: leikkipuistoissa on iltaisin hiljaista ja viikonloppuisinkin kuviot on eri kuin arkena. Päiväkotikavereiden vanhemmatkin on jo liki kaikki hyviä tuttuja vauvavuosilta keskenään, ei ne oikein kaipaa enää uusia tuttavuuksia ja harvakseltaanhan niitäkään enää luontevasti vanhempainilloissa jne. näkee.

Eli käytä hyödyksesi tuleva syksy, myöskin erilaiset harrastukset vauvan kanssa, esim. vauvamuskari tai vauvajumppa tms. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi