Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen vauva oli, kun jätit hänet hoitoon ISÄLLE?

Vierailija
10.07.2009 |

Kun täällä vähän väliä vouhkataan, minkä ikäisenä vauvan/lapsen voi viedä hoitoon isovanhemmille tms... niin miksei koskaan keskustella siitä, minkä ikäinen vauvasi oli, kun kävit bilettämässä/omaa aikaa viettämässä ja jätit lapsen isän hoitoon?

Siis en tarkoita kauppareissua tai kampaajaa, vaan nimenomaan niin että olet ollut illan ja alkuyön poissa, tai jopa koko yön, ja isä ja vauva ovat olleet keskenään.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle jättänyt lasta hoitoon :) Ihan on oman vanhempansa kanssa kotona. No mutta tosiaan, taisi olla n.kk vanha.

Vierailija
42/50 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ja puoli kuukautta ja baariin menin kaverin kanssa, imetys oli loppunut, 2kk imetin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja on se mielestäni kuka lasta hoitaa, vauvan kanssa ollessa hoidetaan vauvaa ja jos äiti on vauvan kanssa on äiti hoitaja, jos isä on isä hoitaja jos molemmat on molemmat hoitajia.

ei tarvi ajatella sanaa hoitaja kummituksena

Vierailija
44/50 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei todellakaan puhuta isästä tai äidistä HOITAJINA. Se on äiti tai isä, joka on lapsen kanssa, ei HOITAJA. En pidä hoitaja sanaa kummituksena, mutta tässä yhteydessä tosi outo. Ja itse jätin isälle HOITOON, kun vauva oli 3 kk. ja kaksi yötä olivat.

Vierailija
45/50 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään tarvetta moiseen.

Vierailija
46/50 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä lapsi suhteelle jos 1,5 vuotias ei ollut ikinä isänsä kanssa kahden 2 tuntia pidempään....

Meillä mies tekee pitkää päivää ja vaativaa työtä, ja kun se on kotona, me halutaan viettää aikaa ennen kaikkea perheenä. Toisaalta mä en myöskään ole niitä äitejä, jotka dominoi vauvanhoidon kokonaan itselleen, vaan isi voi olla lapsensa kanssa täysipainoisesti vaikka äiti olisikin samassa talossa. :D

Sitäpaitsi tässähän kysyttiin biletyksiä jne pidempiä poissaoloja, meillä isi ja lapset on pienestä asti tehneet kyllä vaunulenkkejä, metsäretkiä ja hiekkalaatikkoulkoiluja ilman mua. Bilettämään olen päässyt sitten kun imetys on sen sallinut, eli lähempänä yhden vuoden ikää.

Vierailija
47/50 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon jättänyt vauva kotiin, kun imetys on loppunut 6-8kk jälkeen. Yleensä olin pois 4h kerrallaan, kuorokeikkojen ajaksi kerran kuukaudessa jäi isän kanssa kotiin. Ja jos ei isä voinut, niin mummolle vein sitten tai otin mukaan. :)

Bilettämässä en oo käynyt koskaan. Enkä käy.

Vierailija
48/50 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin lähdin ekan kerran baariin ja olin melkein kokonaisen vuorokauden pois lapsen luota. Hyvin meni kaikilla osapuolilla...

Vierailija
49/50 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi jättä isälle HOITOON. Isähän on vanhempi :). Mut ymmärrän muuten kysymyksen. Itse lähdin ensimmäistä kertaa illaksi pois esikoisen ollessa reilun kuukauden. Istuin siis n. puoleenyöhön iltaa ystävillä ja sitten olikin jo kiire kotiin, kun rinnat oli niin täynnä ja ikäväkin tietysti kova :).

Kuopuksen jätin kotiin jopa vuorokaudeksi hänen ollessa 3kk. Jätin isukille pumpattua maitoa tarpeeksi jääkaappiin. Tuntui, että oli pakko päästä hetkeksi pois kotoa. Kuopus oli koliikkivauva. Ja kyllä se vuorokausi tekikin ihmeitä - taas jaksoi paremmin :).

Vierailija
50/50 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kysymykseessä olennaisinta, poissaolon kesto, syy vai vuorokaudenaika?

äitiysloman (huom, ei vanhempainvapaan!) jälkeen aloin käymään baarissa useana yönä viikossa ja vauva oli kotona isänsä kanssa, joi pumpattua maitoa kun ei vielä kiinteitä aloitettu kolmikuiselle.

töihin siis menin, baareissa ei tule vapaa-ajalla oikein käytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi