Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riipahtaneet A-kupit (3 lapsen imetyksen jäljiltä) vai silikonit (n. B-kuppi)??

Vierailija
10.07.2009 |

Eli vakavasti harkitsen silikonien laittamista.. mutta kun välillä kuulee näitä "kaikki luomurinnat parempia kuin silikonit" -kommentteja..

Ennen lapsia niin terhakkaat A-kuppini ovat nyt ketunkuonoa muistuttavat surulliset läpyskät. Ajattelin vaihtaa nätteihin B-kuppeihin. Olen siro ja hoikka nainen, joten yhtään B-kuppia isompaa en edes harkitse. Luonnollinen lopputulos tavoitteena..

Mutta arvon miehet - kommenttejanne pyydän!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot rinnat ja luomut. Olen jo vuosikausia sitten päättänyt, että haluan tehdä jonkinlaisen kohotuksen niihin sitten kun on lapset saatu ja imetetty. Toivottavasti niin vielä käy! Toistaiseksi vielä lapsettomana tässä porskutan eteenpäin.

Mutta tarkoitan siis sanoa, että jos SINÄ haluat silikonit, niin laitat ne, minkä kokoiset haluatkin. Sinun elämäsi, sinun kroppasi, se ainoa jota varmuudella tulet katsomaan koko loppuelämäsi! :-)

Uskoisin, että suurin osa silikonirinnoista itseasiassa on juuri normaalikokoisia rintoja, mutta emme kuule niistä tai näe niitä, koska vain julkisuudenkipeät ihmiset menevät alasti lehtiin kekkaloimaan...

Mun käsityksen mukaan miehelle on tärkeintä, että sulla on hyvä olo itses kanssa. Kun nainen on sinut itsensä kanssa, hän on parhaimmillaan. Siksi sun tapauksessa se vois olla hyvä juttu tehdä se leikkaus, jos omat äiti-rintasi eivät nykyään ole enää ihan sitä mitä Sinä haluaisit niitten olevan.

t. N38

PS. Korjatkaa miehet jos olen väärässä...

Vierailija
2/12 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla vielä isot luomut :)

On nimittäin harvinaista, että jolla itsellään isot rinnat, osaa suhtautua noin luontevasti silikoneihin.Oletpa ihana poikkeus!!!

Minulla on ollut puoli vuotta silikonit, enkä ole katunut päivääkään.

Jos ei olisi tällainen yleinen keskustelupalsta, laittaisin ennen ja jälkeen kuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ottanut sydänfilmeja ja silikoninaisilta kanssa! Ihan kivat tissit, ei mitään huomauttamista.

Vierailija
4/12 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkeä ottaa B-kupin silikonit? Ei ne bet nyt niin iost ole. Ei mun mielestä kannata edes harkita jotain D-kuppeja pienempien silikonien ottamista

Vierailija
5/12 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla vaimolla on isot tissit (jotka nykyään jo roikkuvat). Niihin on jotenkin niin tottunut että pienet ja kiinteät vaikuttavat paljon kivemmiltä vaikka aina olen periaatteessa ollut isojen tissien fani mutta kun niitä saa aina puristella on niistä kadonut se viehätys.

Kavereilla, joiden muijilla on pienet tissit puolestaan kuolaavat meidänkin mamman tissien perään.

Kaippa tässäkin on vähän se että ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella.

Tissit kait nyt on senverran henkilökohtainen juttu naiselle että naisen pitäisi ottaa sellaiset tissit kuin ITSE HALUAA. Operaatio on kuitenkin jonkinverran hintava ja naisen on sitten elettävä niitten tissiensä kanssa eikä ole kiva jos ei itse tykkää.

Mies

Vierailija
6/12 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisimman luonnolliset, "entistä muistuttavat" rinnat. En halua, että tutut/kaverit välttämättä välttämättä juuri kukaan huomaa, että leikkaus on tehty... (Nyt kuljen usein topatuissa liiveissä, joten ero niihin ei tulisi olemaan huomattava..)

D-kuppi menisi siis kohdallani aivan överiksi. Etenkin kun olen sirorakenteinen muutenkin.

t. ap

ps. Kiitos hyvistä, asiallisista vastauksista!!

Vierailija
7/12 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on c-d kuppi. Rinnat ovat aina olleet minulle se osa vartaloa, mihin olen ollut tyytyväinen. Reidet ja vatsa on enemmänkin tuottanut päänvaivaa. Joskus olen miettinyt, että olisikohan minulla itsetuntoa ollenkaan, jos rintani olisivat todella pienet tai roikkuvat. Tiedän, säälittävää että itsetunto olisi rinnoista kiinni. Mutta en todellakaan ole mitenkän erityisen kaunis ja lyhytkin olen, joten on tärkeä että joku paikka on kohdallaan.

Olen ehkä jollain tavalla pitänyt säälittävinä ihmisiä, jotka laittavat silikonit. Pitäisi tyytyä siihen mitä on annettu, mutta helppohan minun on sanoa. Nyt mietin, että jos voisin saada reisiini käsittelyn, jolla selluliitti lähtee, ottaisin sen. En siksi, että olisin jonkun toisen mielestä haluttavampi vaan siksi että tuntisin itseni kauniimmaksi ja voisin olla ylpeämpi kehostani ja luonnollisemmin alastomana muiden nähden. Ei siis sen kummempi ajatus kuin meikkaamisessakaan. Kun nyt ajattelen asiaa, minusta silikoneissa ei ole mitään pahaa, jos ne laitetaan oikeista syistä. Niillä ei kuulu kohotella itsetuntoa tai siksi että hakee hyväksyntää miehiltä. Sinun tapauksessa tästä ei taida kyse ollakaan. Jos ne saavat olosi tuntumaan paremmalta, ne voi olla sinulle oikea juttu. Mutta mieti vaikka sitä, jos joku mies sanoisi sinulle sängyssä, että yäk, sulla on feikkitissit. Ei niistä oo mihinkään. Pitäisitkö silti leikkauspäätöstä oikeana? Jos vastasit kyllä, olet mahdollisesti valmis päätökseen. Minä olen monesti dokumenteissa nähnyt epäonnistuneita rintaleikkauksia, joten otathan asioista tarpeeksi selvää ennen mahdollista operaatiota.

Vierailija
8/12 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieti ennen koosta päättämistä, että saatat muuttua vartaloltasi. Minä laitatutin juuri nuo alla mainitut "turhat" b-kuppi-rinnat, sillä olin muuten todella hoikka ja kapeaselkäinen eli lopputulos oli 70B. Ihan sopusuhtaista. Ja syys oli juuri tuo sama, eli hyvin nuorena saadut kaksi lasta jättivät tissit tyhinä säkkeinä eikäkun pusseina roikkumaan.

Nyt parikymmentä vuotta myöhemmin olen sen verran lihonut, että kuppikokoni on 75DD, eli mietin kauhulla, jos olisin teettänyt D-kupit silloin heti alkuun - nyt olisivat rintani melkoiset melonit ja näyttäisivät taatusti hyvin alaspäin, nyt ne vain ovat vienosti ja luonnollisesti kohti maanpintaa kääntyneet jos sitäkään.

järkeä ottaa B-kupin silikonit? Ei ne bet nyt niin iost ole. Ei mun mielestä kannata edes harkita jotain D-kuppeja pienempien silikonien ottamista

Vierailija
9/12 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka nainen olenkin.

Rinnat olivat pienet ennen lasten syntymää, imettäessäni olivat mielestäni sopivat, ja imetyksen loputtua taas pienet. A-kuppisiakin on todella vaikea löytää sopivan pieninä. Pienten rintojeni kanssa olen monet kerrat tuskaillut, mutta silti en koskaan silikoneja laittaisi. Jos rahaa olisi, niin suurentaisin omasta kehosta otetulla rasvalla. Sekin kun on mahdollista. Siten saisi aikaiseksi tuon imetyksen aikaisen koon. Mutta silikonit, ei kiitos. Ennemmin elelen pienten rintojeni kanssa.

Onneksi aina on löytynyt sellaisiakin miehiä, joille rintojen koolla ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
10/12 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin lasten saannin jälkeen silkkarit A-kupista c-kuppiin. ja tosi tyytis olen ollut. Juuri kysyin mieheltäni miltä nyt ovat tuntuneet. leikkauksesta vajaa puoli vuotta. Mies sanoi että komeet on ja on ihanaa kun minä olen itseeni tyytyväinen. Eli ei ole miehellä valittamista ollut vaan päinvastoin.

Vierailija
11/12 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen prosessi silikonien laitto on ollut, paljonko maksoi, tuliko arpia ja näkyykö ne selkeästi, kuinka pitkään toivuitte ja paljonko maksoi.

t. mies joka maksaa vaimolleen vihdoin ne silikonit kun ei se näytä tyytyvän rintoihinsa ja vuosia puhunut asiasta, itse pidän luomusta mutta nainen kärsii

Vierailija
12/12 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitettiin maltillinen koko ihan Suomessa, mutta kuinka ollakaan proteesi luiskahti omalta paikaltaan ja kääntyi alaspäin muutaman kuukauden päästä leikkauksesta. Seurauksena oli kummallisen muotoinen rinta, joka jouduttiin leikkaamaan uudestaan. Toinen rinta on ollut hyvä aina. Huonompi rinta ei näytä nytkään korjattuna kovin hyvältä, kun kahden leikkauksen jälkeen arpia on ihan eri tavalla, se kiristää rinnan muotoa jotenkin neliömäiseksi. Kuppikoko muuttui pienestä b:sta reiluun Chen. Rinnoista on ollut sellainen stressi ja vitutus uudesta leikkauksesta ja siihen liittyvästä rahanmenosta, että en usko, että jos nyt saisin päättää, ryhtyisin leikkiin enää uudestaan tai suosittelisin silkkareita kenellekään. Joku sen komplikaation aina saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi